Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa paliwa gazowego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Katowicach ul. Wita Stwosza 31 40-042 Katowice powiat: Katowice tel. (32) 133 51 94, tel. (32) 133 52 01 biuro.podawcze.pokat@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (32) 133 51 94, |
Termin składania ofert: | 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: ,,Kompleksową dostawę paliwa gazowego do budynku przy Ul. Dworcowej 8 w Bytomiu". I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot i zakres zamówienia oraz miejsce realizacji: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu wysokometanowego do budynku usytuowanego przy Ul. Dworcowej 8 w Bytomiu przez okres 12 miesięcy począwszy od daty zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. o Rodzaj paliwa: Gaz z rodziny gazy ziemne, wysokometanowy, symbol E; oMiejsce instalacji gazowej: Budynek administracyjny adres Bytom Ul. Dworcowa 8 Obszar rozliczeniowy ciepła spalania ( ORCS ) 30000302; oCel wykorzystania paliwa gazowego: Ogrzewanie pomieszczeń; oRodzaj i ilość urządzeń gazowych, które będą podłączone do instalacji gazowej: UrządzenieMoc urządzenia (kW)Liczba urządzeń (szt)Moc urządzeń (kW) Kocioł od 30 kW1152230 oMoc przyłączeniowa: 23 (m?/h) oCiśnienie paliwa gazowego: W sieci dystrybucyjnej minimalne 1,60 ( kPa) maksymalnie 2,5 (kPa) W puncie dostarczenia i odbioru minimalne 1,60 ( kPa) maksymalnie 2,5 (kPa), oWszystkie techniczne warunki dostarczenia paliwa gazowego dla danego punktu odbiorczego (miejsca dostarczania gazu ziemnego) są zgodne z postanowieniami IRiESP i/lub IRiESD odpowiedniego Operatora Systemu Dystrybucyjnego.3015-7.262.211.2025 o Zamawiający posiada pozytywne zgłoszenie umowy na kompleksową dostawę paliwa gazowego do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (,,OSD") - Polskiej Spółki Gazownictwa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (numer KRS: 374001). 2. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne. b) dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do rozpoczęcia dostaw gazu zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, a to na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego, o ile takie czynności okażą się niezbędne do rozpoczęcia realizowania zamówienia publicznego. c) dostawy gazu za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OSD, a to w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego i niezależnie od szacunkowej prognozy jego zużycia. d) bieżącego informowania Zamawiającego o wykonanej mocy umownej. W razie braku możliwości umieszczenia tej informacji na fakturze dopuszcza się jej przedstawienie w ramach załącznika do faktury. e) posiadania wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, umów, koncesji umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokument nr: 3015-7.262.211.2025 Składanie ofert: IV. SKŁADANIE OFERT Ofertę należy przesłać w formie skanu dokumentów na adres e-mail: biuro.podawcze.pokat@prokuratura.gov.pl, nie później niż do 16.05.2025 r. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Umowa na 12 miesięcy lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy brutto w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wymagania: II. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Tryb postępowania Stosownie do treści art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) do niniejszego zamówienia klasycznego nie mają zastosowania przepisy tej ustawy, gdyż jego wartość jest mniejsza niż 130 000 zł. 2. Wymagania formalne 2.1. Oferta musi być kompletna i przygotowana zgodnie z treścią niniejszego ZAPYTANIA OFERTOWEGO przy wykorzystaniu formularza, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 2.2. Ofertę należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim. 2.3. Wykonawca może w niniejszym postępowaniu złożyć tylko jedną ofertę. 2.4. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do występowania w imieniu Wykonawcy tj. osobę (osoby) wymienioną we właściwym rejestrze lub inną osobę upoważnioną pisemnie do reprezentowania Wykonawcy (firmy). 2.5. Wskazane jest zapoznanie się z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Wykonawca winien zdobyć wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 2.6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby (osób) podpisującej ofertę. 2.7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 2.8. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących: nazwy albo imion i nazwisk oraz siedziby lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, ceny lub kosztu zawartego w ofercie. 3. Oferta musi zawierać: 3.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (w załączeniu do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - druk do wykorzystania - Załącznik Nr 1. 3.2. Stosowny dokument np. PEŁNOMOCNICTWO / upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli nie wynika ono z ogólnie obowiązujących przepisów lub innych dokumentów załączonych*) do oferty - oryginał lub kopia (odpis) dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. *) UWAGA: zamiast załączania odpisu z danego rejestru/ewidencji Wykonawca może wskazać w ofercie właściwą bezpłatną bazę danych/publiczny rejestr lub ewidencję umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w załączeniu do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - druk do wykorzystania - Załącznik nr 2). 3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. III. 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 1) Zdolności występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada aktualnie obowiązującą koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, b) posiada aktualnie obowiązującą koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw gazowych (dotyczy Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej); albo c) posiada aktualnie obowiązującą umowę lub promesę umowy z OSD na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego (dotyczy Wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wg. formuły ,,SPEŁNIA" - ,,NIE SPEŁNIA" na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. 2. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna): o Oświadczenie (wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1, pkt 2 powyżej uważa się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej oraz zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji takie uprawnienia są wymagane. Dodatkowo Zamawiający informuje, że wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm.). Oświadczenie w sprawie podlegania albo niepodlegania wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca składa na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu. VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY 1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki dokonana zostanie ocena ofert na podstawie następujących kryteriów: l.p. Opis kryteriów oceny Waga 1. Cena - łączna cena oferty 100 Wykonawca w ramach ww. kryterium oceny ofert może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 2. Podstawą oceny w kryterium ,,cena" jest cena brutto oferty. Liczba punktów dla kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru: Cena oferowana minimalna brutto [zł] KC = ------------------------------------------------------ x 100 = .................. (*) Cena ocenianej oferty brutto [zł] (*)Wynik zaokrąglany jest do dwóch miejsc po przecinku. 3. Jako najkorzystniejsza zostanie oceniona oferta, która spełnia wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym i otrzyma największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert. VII. WYBÓR WYKONAWCY I ZAWARCIE UMOWY 1) Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. 2) Projektowane Postanowienia Umowy, zawarte są w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. 3) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4) Poniżej wymienione załączniki stanowią integralną część nin. Zapytania ofertowego. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert. 6) Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od postępowania na każdym jego etapie, bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podawania przyczyn. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia. Uwagi: IX. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH TREŚĆ KLAUZULI: Administrator danych: Informujemy, że Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych (ADO) ujawnionych w niniejszym procesie jest Prokuratura Okręgowa w Katowicach, z którą kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31, bądź za pomocą adresu email: biuro.podawcze.pokat@prokuratura.gov.pl Inspektor Ochrony Danych Nad przestrzeganiem zasad ochrony danych w Prokuraturze Okręgowej w Katowicach czuwa wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym: Prokuratura Okręgowa w Katowicach, 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 31 (z dopiskiem ,,do Inspektora Ochrony Danych"), bądź za pomocą adresu email: iod.pokat@prokuratura.gov.pl Cel i podstawa prawna przetwarzania danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz, po udzieleniu zamówienia, w celu realizacji umowy. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: o art. 6 ust 1 lit c Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych ( obowiązek, wynikający z przepisów prawa) . Odbiorcy danych Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy prawa (w tym w szczególności organy i instytucje wobec Administratora kontrolne,3015-7.262.211.2025 nadrzędne lub podmioty uzyskujące informacje w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, a także podmioty z którymi Administrator (Zamawiający) zawarł umowy na korzystanie z usług związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania lub dochodzeniem roszczeń (np. usługi prawne), przekazywaniem lub archiwizacją danych itp., przy czym każdorazowo zakres i sposób przekazywania danych tym odbiorcom ograniczony jest wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi, które są konieczne w związku ze świadczeniem danych usług, a odbiorców tych obowiązuje wymóg zachowania ich poufności. Dane mogą być także udostępnione organom lub podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądy, organy ścigania lub instytucje państwowe, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zawarcia umowy, czas przechowywania obejmuje okres niezbędny do wykonania umowy oraz realizacji ewentualnych roszczeń związanych z umową. Prawa osób, których dane dotyczą:* Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: o o dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, na zasadach określonych w art. 15 - 16 RODO, ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO, Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja o wymogu podania danych Podanie danych osobowych jest niezbędne do udzielenia zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy o finansach publicznych oraz - po udzieleniu zamówienia - w celu realizacji umowy. Kontakt: VIII. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ Zamawiający dopuszcza kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adresy e-mail: biuro.podawcze.pokat@prokuratura.gov.pl, lub telefonicznie: - w sprawach merytorycznych: ? Pani Beata Konowalska - Inspektor Działu ds. Inwestycji i Remontów Prokuratury Okręgowej w Katowicach, tel. (32) 133 51 94; - w sprawach związanych z procedurą: ? Pani Małgorzata Knap - Specjalista ds. zamówień publicznych Prokuratury Okręgowej w Katowicach, tel. (32) 133 52 01; |