Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa sadzenia drzew i krzewów |
Data zamieszczenia: | 2025-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO ul. św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław powiat: Wrocław zp@zzk.wroc.pl https://zzk-wroc.logintrade.net/zapytania_email,198034,7deab61ef014e8a1b3949466a7c83064.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | 5 500 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 Etapy, przy czym: 1) I Etap - to etap gwarantowany, 2) II Etap - to etap objęty prawem opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) I Etap (gwarantowany): a) sadzenie drzew i krzewów w maksymalnych ilościach: drzewa - 284 szt, krzewy - 604 szt, b) pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów przez okres trzech lat. Prace objęte I Etapem (gwarantowanym) obejmują m.in.: Sadzenie drzew i krzewów, w tym: a) dostawę materiału szkółkarskiego, zgodnego z obowiązującymi normami i zaleceniami wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich (https://zszp.pl/wp-content/uploads/2018/10/zalecenia2018.pdf), b) przygotowanie miejsca nasadzeń zgodnie z projektem nasadzeń, c) zaprawienie dołu ziemią kompostową zmieszaną z odpowiednią dawką hydrożelu/agrożelu, d) nasadzenie materiału szkółkarskiego, e) opalikowanie i zabezpieczenie drzewa, f) obfite podlanie wodą, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, h) oznakowanie drzewa etykietą (nr ID zgodnie z projektem nasadzeń, nazwa gatunku, obwód pnia, data nasadzenia), i) wykonanie dokumentacji powykonawczej wg wskazań Zamawiającego. Trzyletnią pielęgnację nasadzonych drzew i krzewów, w tym: a) stały monitoring w celu sprawdzania żywotności materiału roślinnego pielęgnowanego drzewa / krzewu, b) czynności pielęgnacyjne wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności), c) wykonanie corocznej dokumentacji z pielęgnacji drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności). 2) II Etap (objęty prawem opcji): a) przesadzanie drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa (o obwodzie od 8 do 30 cm) - 15 szt, krzewy - 15 szt, b) pielęgnacja przesadzonych drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt, c) pielęgnacja wskazanego drzewa (o obwodzie od 8 do 30 cm) / krzewu -innych, niż wskazane w lit. b) powyżej. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt d) stabilizacja wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, e) opalikowanie wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, f) bielenie pnia wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt. Prace objęte II Etapem (prawo opcji) obejmują m.in.: Przesadzenie drzew i krzewów, w tym: a) zdjęcie opalikowania wskazanego drzewa, b) wykopanie wskazanego drzewa / krzewu, c) zasypanie i uporządkowanie miejsca po drzewie / krzewie, d) przetransportowanie drzewa / krzewu do miejsca ponownego sadzenia, e) przygotowanie miejsca sadzenia zgodnie z projektem przesadzenia, f) zaprawienie dołu ziemią kompostową zmieszaną z odpowiednią dawką hydrożelu/agrożelu, g) posadzenie drzewa / krzewu, jego ponowne opalikowanie, h) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, i) oznakowanie drzewa etykietą (nr ID zgodnie z projektem przesadzeń, nazwa gatunku, obwód pnia, data nasadzenia), j) wykonanie dokumentacji powykonawczej wg wskazań Zamawiającego. Pielęgnację przesadzonych oraz wskazanych w trakcie realizacji umowy drzew i krzewów (do końca obowiązywania umowy), w tym: a) stały monitoring w celu sprawdzania żywotności materiału roślinnego pielęgnowanego drzewa / krzewu, b) czynności pielęgnacyjne wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności), c) wykonanie corocznej dokumentacji z pielęgnacji drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności). Dodatkowe usługi z zakresu pielęgnacji drzew: stabilizacja, opalikowanie, bielenie pnia. CPV: 77211600-8, 77211500-7 Dokument nr: 2025/BZP 00221005, ZZK-NZ/241/3408/59/25 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-20 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zzk-wroc.logintrade.net/zapytania_email,198034,7deab61ef014e8a1b3949466a7c83064.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowe https://zzk.logintrade.net 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem: https://zzkwroc.logintrade.netreg,info,wymagania techniczne.html . Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71/787 37 57; +48 71/787 35 34; +48 71/787 37 27; e-mail: helpdesk@logintrade.net. Wszelkie zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na wymienionej wyżej platformie zakupowej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule dotyczące obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajdują się w Rozdziale XVI SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zzk-wroc.logintrade.net/zapytania_email,198034,7deab61ef014e8a1b3949466a7c83064.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-20 11:30 Miejsce składania ofert: https://zzk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZZK-NZ/241/3408/59/25 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 Etapy, przy czym: 1) I Etap - to etap gwarantowany, 2) II Etap - to etap objęty prawem opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) I Etap (gwarantowany): a) sadzenie drzew i krzewów w maksymalnych ilościach: drzewa - 284 szt, krzewy - 604 szt, b) pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów przez okres trzech lat. Prace objęte I Etapem (gwarantowanym) obejmują m.in.: Sadzenie drzew i krzewów, w tym: a) dostawę materiału szkółkarskiego, zgodnego z obowiązującymi normami i zaleceniami wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich (https://zszp.pl/wp-content/uploads/2018/10/zalecenia2018.pdf), b) przygotowanie miejsca nasadzeń zgodnie z projektem nasadzeń, c) zaprawienie dołu ziemią kompostową zmieszaną z odpowiednią dawką hydrożelu/agrożelu, d) nasadzenie materiału szkółkarskiego, e) opalikowanie i zabezpieczenie drzewa, f) obfite podlanie wodą, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, h) oznakowanie drzewa etykietą (nr ID zgodnie z projektem nasadzeń, nazwa gatunku, obwód pnia, data nasadzenia), i) wykonanie dokumentacji powykonawczej wg wskazań Zamawiającego. Trzyletnią pielęgnację nasadzonych drzew i krzewów, w tym: a) stały monitoring w celu sprawdzania żywotności materiału roślinnego pielęgnowanego drzewa / krzewu, b) czynności pielęgnacyjne wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności), c) wykonanie corocznej dokumentacji z pielęgnacji drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności). 2) II Etap (objęty prawem opcji): a) przesadzanie drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa (o obwodzie od 8 do 30 cm) - 15 szt, krzewy - 15 szt, b) pielęgnacja przesadzonych drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt, c) pielęgnacja wskazanego drzewa (o obwodzie od 8 do 30 cm) / krzewu -innych, niż wskazane w lit. b) powyżej. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt d) stabilizacja wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, e) opalikowanie wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, f) bielenie pnia wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt. Prace objęte II Etapem (prawo opcji) obejmują m.in.: Przesadzenie drzew i krzewów, w tym: a) zdjęcie opalikowania wskazanego drzewa, b) wykopanie wskazanego drzewa / krzewu, c) zasypanie i uporządkowanie miejsca po drzewie / krzewie, d) przetransportowanie drzewa / krzewu do miejsca ponownego sadzenia, e) przygotowanie miejsca sadzenia zgodnie z projektem przesadzenia, f) zaprawienie dołu ziemią kompostową zmieszaną z odpowiednią dawką hydrożelu/agrożelu, g) posadzenie drzewa / krzewu, jego ponowne opalikowanie, h) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, i) oznakowanie drzewa etykietą (nr ID zgodnie z projektem przesadzeń, nazwa gatunku, obwód pnia, data nasadzenia), j) wykonanie dokumentacji powykonawczej wg wskazań Zamawiającego. Pielęgnację przesadzonych oraz wskazanych w trakcie realizacji umowy drzew i krzewów (do końca obowiązywania umowy), w tym: a) stały monitoring w celu sprawdzania żywotności materiału roślinnego pielęgnowanego drzewa / krzewu, b) czynności pielęgnacyjne wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności), c) wykonanie corocznej dokumentacji z pielęgnacji drzew i krzewów wg wskazań Zamawiającego (Szczegółowy opis czynności). Dodatkowe usługi z zakresu pielęgnacji drzew: stabilizacja, opalikowanie, bielenie pnia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 1. II Etap (objęty prawem opcji): a) przesadzanie drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa (o obwodzie od 8 do 30 cm) - 15 szt, krzewy - 15 szt b) pielęgnacja przesadzonych drzew i krzewów. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt, c) pielęgnacja wskazanych drzew (o obwodzie od 8 do 30 cm) / krzewów -innych, niż wskazane w lit. b) powyżej. Maksymalne ilości: drzewa - 15 szt, krzewy - 15 szt d) stabilizacja wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, e) opalikowanie wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt, f) bielenie pnia wskazanego drzewa. Maksymalna ilość - 15 szt. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i zlecania dodatkowych usług, tj. sukcesywnego zlecania do wykonania prac wskazanych i szczegółowo określonych § 1 ust. 3 pkt 2) umowy. 3. Realizacja zamówienia w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 4. Maksymalne wartości, wykaz usług objętych prawem opcji oraz ceny jednostkowe ryczałtowe netto określa załącznik nr 2b do umowy - Formularz cenowy. W trakcie trwania umowy ilości te mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych, 5. Usługi objęte prawem opcji mogą być zlecane do realizacji od 1 stycznia 2026 r. 6. Zamawiający może korzystać prawa opcji wielokrotnie, w określonym dla Etapu II terminie realizacji. Wartość zleconych prac w ramach prawa opcji nie może przekroczyć wartości wynikającej z Formularza cenowego dla tej części zamówienia (załącznik nr 2b do umowy). 7. Uruchomienie prawa opcji poprzedzi przekazanie Wykonawcy, drogą e-mail na adres wskazany w umowie, pisemnego oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu prawa opcji (wzór oświadczenia stanowi załącznik do umowy). Wraz z oświadczeniem o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający będzie wystawiał i przekazywał Wykonawcy Zlecenia wykonania usługi, w którym określi zakres i wielkość usług do wykonania w ramach danego zlecenia. 8. Termin wykonania usługi lub rozpoczęcia wykonania zamówienia, w przypadku zlecenia pielęgnacji, objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przesłania Zlecenia wykonania usługi do Wykonawcy, ale nie krótszy niż 14 dni. W przypadku zlecenia usługi pielęgnacji zieleni, pielęgnacja będzie realizowana do końca obowiązywania umowy. 9. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 20 % wartości dla części zamówienia objętej prawem opcji. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w wysokości do 25 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 1) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną ustalone w wyniku negocjacji. Udzielenie zamówienia jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. 2) Zamówienie może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego i będzie udzielone na świadczenie usług na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób Gminy Wrocław powierzonych w zarząd Zamawiającemu. 3) Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych do warunków udzielenia zamówienia podstawowego. 4) Dopuszcza się zmianę poszczególnych cen jednostkowych netto (wskazanych w Formularzu cenowym) po upływie 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego o maksymalnie 15 %, a po upływie 12 miesięcy o maksymalnie 25 %. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: potencjał kadrowy 4.3.6.) Waga: 35 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi wykazać, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną usługę mającą w swoim zakresie łącznie: dostawę, sadzenie materiału roślinnego i co najmniej roczną pielęgnacją tych nasadzeń o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, 2) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi wykształcenie: a) średnie kierunkowe w zakresie pielęgnacji zieleni, tj. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, lub wyższe kierunkowe (rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu) oraz ukończony kurs uprawniający do nadzoru prac w terenach zieleni i posiadającej co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie pielęgnacji zieleni. Osoba ta będzie sprawowała nadzór nad prawidłową realizacją usług jako kierownik prac, b) zasadnicze lub średnie kierunkowe (ukończoną szkołę ogrodniczą) lub wyższe (kierunek związany z przedmiotem zamówienia), która posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracach związanych z utrzymaniem zieleni. Osoba ta będzie pełnić funkcję ogrodnika. UWAGA : Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika prac i ogrodnika. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, powierzchni, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wtedy: ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Szczegółowe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera wzór umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: potencjał kadrowy 4.3.6.) Waga: 35 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy 4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium społeczne 4.3.6.) Waga: 5 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak 4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne Termin związania ofertą: do 2025-06-18 |