Naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej

Data zamieszczenia: 2025-05-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/474702
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 266 34 2
Termin składania ofert: 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności 2000l w obiekcie "Kąpielisko Sielec" przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu
Opis postępowania: Opis Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności 2000l (ZCW-2000) produkcji firmy PPUH ,,INSTALMET" z Grudziądza i uzyskanie dopuszczenia do dalszego użytkowania zbiornika przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z ewentualnym uzupełnieniem dokumentacji niezbędnej do dopuszczenia zbiornika do eksploatacji.

W wyniku długoletniej eksploatacji zbiornika uszkodzeniu poprzez jego rozszczelnienie uległ górny króciec kołnierzowy K1. Rozszczelnienie ujawniło się na środku króćca. W załączeniu przedkładam załącznik nr 1 (Opis techniczny zbiornika ciśnieniowego), załącznik nr 2 (Paszport zbiornika) oraz załącznik nr 3 (zdjęcie metryczki zbiornika). Po naprawie i dopuszczeniu zbiornika do dalszej eksploatacji należy uruchomić instalację c.w.u.

W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić:

Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć wszystkie roboty budowlane zawarte w niniejszym zamówieniu, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców (opłaty za wywóz gruzu i utylizację ewentualnych materiałów z rozbiórek, koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz elementy niezbędne do wykonania robót).

Wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz wszystkie prace i czynności, które są niezbędne do należytego wykonania zadania. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty.

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na obiekcie.

Wykonawca po zrealizowaniu przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu właściwą dokumentację odbiorową wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów itp. co pozwoli na ocenę należytego wykonania zadania.

Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu i zapoznania się
z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie oraz terminie wykonania robót

Termin realizacji zamówienia przewiduje się w miesiącu maju/czerwiec 2025 roku

W ofercie proszę o określenie ceny usługi w kwocie netto i brutto.

Dodatkowo informuję, że Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz.U.2024.1773 tekst jednolity) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r. (Dz.U. 2024 poz. 1362).

Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie wyłącznie kryterium cenowego, tj. cena brutto oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %.

Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres trałowości przedmiotu zamówienia tj. 24 miesiące licząc od daty protokołu odbioru wykonania zadania.

Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 14 dni od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru .

Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Marek Wykusz (tel. 322662843).

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: DIR/26/2025

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/474702
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2025-05-08 12:00 2025-05-14 15:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia przewiduje się w miesiącu maju/czerwiec 2025 roku

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
Województwo: ŚLĄSKIE

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii