Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/474702 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 266 34 2 |
Termin składania ofert: | 2025-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności 2000l w obiekcie "Kąpielisko Sielec" przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu Opis postępowania: Opis Zamówienia Przedmiotem zamówienia jest naprawa zbiornika ciepłej wody użytkowej o pojemności 2000l (ZCW-2000) produkcji firmy PPUH ,,INSTALMET" z Grudziądza i uzyskanie dopuszczenia do dalszego użytkowania zbiornika przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z ewentualnym uzupełnieniem dokumentacji niezbędnej do dopuszczenia zbiornika do eksploatacji. W wyniku długoletniej eksploatacji zbiornika uszkodzeniu poprzez jego rozszczelnienie uległ górny króciec kołnierzowy K1. Rozszczelnienie ujawniło się na środku króćca. W załączeniu przedkładam załącznik nr 1 (Opis techniczny zbiornika ciśnieniowego), załącznik nr 2 (Paszport zbiornika) oraz załącznik nr 3 (zdjęcie metryczki zbiornika). Po naprawie i dopuszczeniu zbiornika do dalszej eksploatacji należy uruchomić instalację c.w.u. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć wszystkie roboty budowlane zawarte w niniejszym zamówieniu, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców (opłaty za wywóz gruzu i utylizację ewentualnych materiałów z rozbiórek, koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz elementy niezbędne do wykonania robót). Wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz wszystkie prace i czynności, które są niezbędne do należytego wykonania zadania. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wykonawca po zrealizowaniu przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu właściwą dokumentację odbiorową wraz z niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów itp. co pozwoli na ocenę należytego wykonania zadania. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie oraz terminie wykonania robót Termin realizacji zamówienia przewiduje się w miesiącu maju/czerwiec 2025 roku W ofercie proszę o określenie ceny usługi w kwocie netto i brutto. Dodatkowo informuję, że Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2024.1773 tekst jednolity) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r. (Dz.U. 2024 poz. 1362). Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie wyłącznie kryterium cenowego, tj. cena brutto oferty za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %. Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres trałowości przedmiotu zamówienia tj. 24 miesiące licząc od daty protokołu odbioru wykonania zadania. Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 14 dni od daty spisania bezusterkowego protokołu odbioru . Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Marek Wykusz (tel. 322662843). Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. Grupa asortymentowa: Dokument nr: DIR/26/2025 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/474702 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2025-05-08 12:00 2025-05-14 15:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia przewiduje się w miesiącu maju/czerwiec 2025 roku Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 Województwo: ŚLĄSKIE |