Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku ul. Dyrekcyjna 2-4 80-852 Gdańsk powiat: Gdańsk tel. 59 842 64 34, 58 301 62 67, 320 32 87, 58 305 22 56, fax. 58 301 62 68 krystyna.mazurkiewicz-palacz@zabytki.mail.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 59 842 64 34, 5 |
Termin składania ofert: | 2025-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na dokumentację archeologiczną AZP dla wykonania aktualizacji dokumentacji ewidencyjnej AZP II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych i weryfikacja kart KEZA dla poniższych obszarów: a. Obszar AZP 9-35 b. Obszar AZP 9-36 c. Obszar AZP 5-31 d. Obszar AZP 11-32 2. Zakres działań związanych z realizacją każdego zadania winien obejmować uzyskanie pozwolenia na badania powierzchniowe, wykonanie kwerendy archiwalnej, przynajmniej jedno przejście w terenie oraz przedłożenie: - Karty Ewidencji Zabytku Archeologicznego, - Sprawozdania z badań powierzchniowych, - Mapa obszaru AZP w skali 1:25 000 z oznaczonymi stanowiskami archeologicznymi, - Spisu stanowisk archeologicznych na obszarze - wg numerów stanowisk na obszarze, - Alfabetycznego spisu stanowisk, - Spisu stanowisk archiwalnych, - Spisu stanowisk usystematyzowanych wg chronologii i funkcji, Granice obszarów należy określić zgodnie z obowiązującą siatką AZP. Otwarcie ofert: 2. Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 19-05-2025 r., o wynikach mailowo najpóźniej do dnia 20-05-2025r. zostanie poinformowany Oferent, którego oferta zostanie wybrana. Składanie ofert: 1. Oferta powinna być przesłana do dnia 15-05-2025 r. do godz. 15.45 za pośrednictwem: - poczty elektronicznej na adres: krystyna.mazurkiewicz-palacz@zabytki.mail.pl , - poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków Delegatura w Słupsku, Ul. Jaracza 6, 76 - 200 Słupsk Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 28 listopada 2025 r. Wymagania: Dokumentacje należy wykonać w dwóch egzemplarzach i w wersji elektronicznej. Uwaga! Ofertę cenową należy przedstawić dla każdego obszaru oddzielnie z uwagi na ograniczone środki urzędu. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VI. Inne informacje: Zamawiający zastrzega, że ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na wykonanie dokumentacji, zapytanie ma charakter informacyjny, z zastrzeżeniem iż późniejszy przedmiot zamówienia może obejmować wszystkie lub tylko wybrany obiekt z powyższego zapytania Kontakt: VII. Dodatkowe informacje Dodatkowych informacji udziela Krystyna Mazurkiewicz-Palacz pod numerem telefonu 59 842 64 34 oraz adresem email: krystyna.mazurkiewicz-palacz@zabytki.mail.pl |