Zakup, dostawa i montaż mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż mebli

Data zamieszczenia: 2025-05-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Sienkiewicza 16
42-600 Tarnowskie Góry
powiat: tarnogórski
32 381 84 74
aleksandraczerwik@pcprtarnogorski.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228272
Województwo: śląskie
Miasto: Tarnowskie Góry
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 381 84 74
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe na zakup, dostawę i montaż mebli stanowiących wyposażenie dwóch mieszkań treningowych. Zakup wyposażenia realizowany jest w ramach projektu ,,Aktywne Wspieranie & Efektywne Usamodzielnianie", współfinansowanego ze środków z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powstaje w kontekście projektu
FESL.07.07-IZ.01-0A7G/24 - "Aktywne Wspieranie & Efektywne Usamodzielnianie"

Część 1
Zakup, dostawa oraz montaż mebli

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli stanowiących wyposażenie dwóch mieszkań treningowych. Zakup ten realizowany jest w ramach projektu ,,Aktywne Wspieranie & Efektywne Usamodzielnianie", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie ze szczegółową specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1, załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 2
Zakup, dostawa oraz montaż mebli kuchennych Mieszkanie A

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli stanowiących wyposażenie dwóch mieszkań treningowych. Zakup ten realizowany jest w ramach projektu ,,Aktywne Wspieranie & Efektywne Usamodzielnianie", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie ze szczegółową specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1, załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24 miesiące

Część 3
Zakup, dostawa oraz montaż mebli kuchennych Mieszkanie B

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli stanowiących wyposażenie dwóch mieszkań treningowych. Zakup ten realizowany jest w ramach projektu ,,Aktywne Wspieranie & Efektywne Usamodzielnianie", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie ze szczegółową specyfikacją stanowiącą załącznik nr 1, załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 39112000-0, 39121100-7, 39121200-8, 39130000-2, 39140000-5, 39143100-7, 39143300-9, 39144000-3, 39150000-8, 39141000-2

Dokument nr: 2025-96155-228272, CRIII.26.3.2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-05-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
tarnogórski
Gmina
Tarnowskie Góry
Miejscowość
Tarnowskie Góry

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
tarnogórski
Gmina
Tarnowskie Góry
Miejscowość
Tarnowskie Góry

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
tarnogórski
Gmina
Tarnowskie Góry
Miejscowość
Tarnowskie Góry

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu w następujących sytuacjach:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy;
- zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia;
- zmiany terminu realizacji w wypadku wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają jej realizację, o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia;
- w wypadku pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub logistycznych w zakresie przedmiotu zamówienia możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych w Umowie. Jako korzystne dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom określonym w Zapytaniu, ale odznaczających się niższymi kosztami utrzymania, większą wydajnością lub użytecznością.
- w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do Wynagrodzenia objętego fakturą wystawioną po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
2. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie ze stron.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 usługi polegające na dostawie i montażu mebli o wartości co najmniej 10 tys. zł brutto
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym spełnia następujące warunki:
- nie jest przedmiotem wszczętego postępowania upadłościowego, ani jego upadłość nie jest ogłoszona, nie jest poddany procesowi likwidacyjnemu, a jego sprawy nie są objęte zarządzeniem komisarycznym lub sądowym,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty składanej przez Bazę konkurencyjności należy dołączyć:
- Formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego);
- Oświadczenie w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa Narodowego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do zapytania ofertowego);
- Podpisaną klauzulę RODO;
- Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę;
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe, rozumie się powiązania między Zamawiającym a innym podmiotem, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie za-mówienia.
2. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które:
- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1; dalej: rozporządzenie 833/2014), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji de-stabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1; dalej: rozporządzenie 2022/576);
- zachodzą w stosunku do nich przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
3. Z możliwości realizacji zamówienia w ramach części 2 i 3 zapytania ofertowego mogą skorzystać wyłącznie podmioty, które dokonają wizji lokalnej pomieszczeń w Tarnowskich Górach, przy ul. Opolskiej 26A/6 oraz 26B/3, w jednym z następujących terminów: 15 maja 2025 r. w godzinach 7:00-9:00 lub 20 maja 2025 r. w godzinach 7:00-9:00.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-05-12
Data ostatniej zmiany
2025-05-12 14:42:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt)
Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:
C = Cmin/Cb x 100 pkt
Gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cb - cena brutto oferty badanej.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt)
Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:
C = Cmin/Cb x 100 pkt
Gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cb - cena brutto oferty badanej

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena brutto" - waga 100% (100 pkt)
Liczba punktów będzie przyznawana według poniższego wzoru:
C = Cmin/Cb x 100 pkt
Gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto ze wszystkich cen zaproponowanych przez oferentów
Cb - cena brutto oferty badanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Aleksandra Czerwik
tel.: 32 381 84 74
e-mail: aleksandraczerwik@pcprtarnogorski.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii