Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu |
Data zamieszczenia: | 2025-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Elektrycznych w Gorzowie Wielkopolskim ul. gen. Jarosława Dąbrowskiego 33 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE Zespół Szkół Elektrycznych w Gorzowie Wlkp. zaprasza do złożenia oferty na: ,,Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych przy Ul. Grobla 68". 1. Opis przedmiotu Zamówienia: Założenie systemu detekcji gazu wraz z urządzeniem sygnalizacyjno-odcinającym dopływ gazu w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych przy Ul. Grobla 68A. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowy, którą wybrany wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z zamawiającym. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: 01.07.2025 - 31.08.2025 r. Składanie ofert: Oferty proszę przekazać do dnia 16.05.2025r. do godz. 12:00 1) drogą elektroniczną na adres: kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl 2) osobiście do budynku: Zespół Szkół Elektrycznych, u!. Dąbrowskiego 33, 66-400 Gorzów Wlkp. do pokoju nr 108. 3) drogą listowną na ww. adres: jw. Wymagania: 2. Warunki udziału w postępowaniu. Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy prowadzą działalność w zakresie wykonywania robót budowlanych. Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane. 3. Kryteria wyboru oferty cenowej. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie: 1) Cena brutto za wykonanie zamówienia o znaczeniu (100%). Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Wymagane dokumenty. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania. Zamawiający odrzuci ofertę: 1) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt. 5 niniejszego zapytania; 2) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania; 3) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów; 4) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty; 5) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny; 6) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 7. Informacje dodatkowe Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli: 1) nie wpłynie żadna oferta niepodiegająca odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia; 3) nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym; 4) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że: 1) posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej-w sposób właściwy zrealizować zamówienie; 3) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia; 4) złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą); 5) akceptuje postanowienia niniejszego zapytania; 6) akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie; 7) zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 6 niniejszego zapytania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert; 2) wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym; 3) poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie; 4) podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia; 5) wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 6) odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym. W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: kierownik.adm@elektryk.gorzow.pl Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Uwagi: 6. Ochrona danych osobowych W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy informacje zawarte w załączniku do niniejszego zapytania. Zapisy wyłącznie gdy nie zawieramy umowy w formie pisemnej, gdy zawieramy - te zapisy powinny znaleźć się w umowie: Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, tak by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą. Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą. Zapisy wyłącznie gdy powierzamy wykonawcy dane, które posiadamy, a jest to niezbędne do realizacji zamówienia Qeśli zawieramy umowę w formie pisemnej -w umowie). Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by przetwarzanie spełniało wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji. Wykonawca w szczególności: 1) przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego; 2) zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy; 3) podejmuje wszelkie środki wymagane aby zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych odpowiadający odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; 4) nie korzysta z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej szczegółowej lub ogólnej pisemnej zgody Zamawiającemu; 5) w miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą; 6) uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji; 7) po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającego wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych; 8) udostępnia Zamawiającego wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzanie audytów, w tym inspekcji, i przyczynia się do nich. |