Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roczne przeglądy techniczne budynków |
Data zamieszczenia: | 2025-05-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wieliszew ul. K. K. Baczyńskiego 1 05-135 Wieliszew powiat: legionowski tel. (22) 782-27-32, fax (22) 782-27-22, TEL.+48 22 782 18 80, tel. +48 22 782 25 96 zzp@wieliszew.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wieliszew |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (22) 782-27-32, |
Termin składania ofert: | 2025-05-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Roczne przeglądy techniczne budynków komunalnych w 2025 r." Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych pn.: ,,Roczne przeglądy techniczne budynków komunalnych w 2025 r." 1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądu stanu technicznego obiektów gminnych, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Lp. Obiekt/ urządzenie Ilość Rodzaj przeglądu Termin wykonania przeglądu 1. Budynek Hali Sportowej 1 szt Półroczny przegląd Roczny przegląd 30.05.2025 30.11.2025 2. Budynki komunalne 11 szt Roczny przegląd 30.05.2025 3. Gaśnice 87 szt Roczny przegląd 30.05.2025 4. Hydranty wewnętrzne 9 szt Roczny przegląd 30.05.2025 5. Hydranty zewnętrzne 3 szt Roczny przegląd 30.05.2025 6. Drzwi PPOŻ 15 par Roczny przegląd 30.05.2025 7. System oddymiający 1 szt Roczny przegląd 30.05.2025 8. Koce gaśnicze 3 szt Roczny przegląd 30.05.2025 9. Gazex 3szt Roczny przegląd 30.05.2025 10. Oświetlenie awaryjne 5szt Roczny przegląd 30.05.2025 11. Przeciwpożarowy wyłącznik prądu 6szt Roczny przegląd 30.05.2025 1.2. Szczegółowy wykaz obiektów komunalnych: a) budynek siedziby Urzędu Gminy w Wieliszewie wraz z Przychodnią Zdrowia oraz budynkiem Przedszkola (przegląd roczny), b) budynek RADIA Ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1 (przegląd roczny), c) budynek Hali Sportowej Ul. Modlińska 65 (2 przeglądy: półroczny i roczny), d) budynki Ochotniczych Straży Pożarnych w: 1. Skrzeszewie 2. Janówku Pierwszym 3. Kałuszynie i 4. Krubinie (przegląd roczny), e) pawilon handlowy w Wieliszewie przy Ul. 600-lecia 34 B (przegląd roczny), f) budynek w Krubinie przy Ul. Witosa 30 (przegląd roczny), g) budynek w Olszewnicy Nowej przy Ul. Nowodworskiej 49 (przegląd roczny), h) budynek Domu Wiejskiego w Olszewnicy Starej Ul. Mała (przegląd roczny) P. i) budynek Zakładu Opieki Zdrowotnej w Janówku Pierwszym Ul. Dworcowa 1a (przegląd roczny) 1.3. Przegląd urządzeń przeciwpożarowych (przegląd roczny) : o Urząd Gminy Wieliszew - 12 gaśnic i 4 hydranty wewnętrzne, 5 par drzwi PPOŻ, 1 hydrant zewnętrzny o Przedszkole samorządowe w budynku UG Wieliszew - 3 gaśnice i 1 koc, 1 hydrant, o Ośrodek zdrowia w budynku UG Wieliszew - 2 gaśnica i 1 koc, o Hala Sportowa w Wieliszewie 15 gaśnic (w tym 3szt OSP Skrzeszew), 3 hydranty wewnętrzne wraz z wężami, PWP o Ośrodek zdrowia w Janówku Pierwszym - 1 gaśnica, PWP, oś. aw. o OSP Krubin - 12 gaśnic i 1 koc, o OSP Wieliszew/CSK - 16 gaśnic (w tym w CSK 2szt), 10 par drzwi PPOŻ (OSP), system oddymiający (OSP), 2 szt. hydrant zewnętrzny, Hydrant wewnętrzny(CSK), ośw. aw., gazex, PWP o OSP Janówek - 8 gaśnice, PWP, oś. aw., gazex o OSP Kałuszyn - 8 gaśnic, ośw. aw., PWP o OSP Skrzeszew- 10 gaśnic, o Budynek Domu Wiejskiego w Olszewnicy Starej Ul. Mała - 2 gaśnice, PWP, ośw. aw., gazex 1.4. Zakres prac obejmuje wykonanie przeglądu: stanu przewodów kominowych i wentylacyjnych, sprawdzenie szczelności instalacji gazowej i instalacji odgromowej. Protokoły z kontroli powinny być przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej (każdy obiekt w oddzielnym pliku). 1.5. Ze względu na obowiązujące prawo protokoły winne być sporządzone w systemie CEEB. 1.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert. CPV: 71.53.00.00-2 Dokument nr: ZZP.271.2.21.2025.AZ Składanie ofert: 5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY: Ofertę należy wysłać mailowo (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem zaufanym/podpisem osobistym lub skan oferty podpisany przez osobę upoważnioną) na adres: zzp@wieliszew.pl. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 15 maja 2025 r. o godz. 12:00 Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2025 r. Wymagania: 4. OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria: Cena - 100% Kryterium Cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (Cena ofertowa), podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: C = C min x 100 pkt C o gdzie: C min - cena brutto oferty najtańszej C o - cena brutto oferty ocenianej Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 6.1. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ,,Oferta cenowa". 6.2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy stanowiących załączniki, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 6.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 7. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca nazwę wykonawcy, adres siedziby wykonawcy, cenę oferty - zostanie przekazana wykonawcom biorącym udział w postępowaniu. 8. ZAMAWIAJĄCY, NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA, ZASTRŻEGA MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA NINIEJSZEGO ZAPROSZENIA DO SKLADANIA OFERT BEZ PODANIA PRZYCZYNY 10. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY ZOSTANIE NIEZWŁOCZNIE PRZEKAZANA WYBRANEMU WYKONAWCY TELEFONICZNIE, MAILEM LUB DROGĄ POCZTOWĄ. Uwagi: 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 9.1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Wieliszew, ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1, 05-135 Wieliszew; 9.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wieliszew.pl. 9.3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu o udzielenia zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 9.4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. 9.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 9.6. Dane osób uprawnionych będą przechowywane począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy przez okres 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE. 9.7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 9.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. Kontakt: 2. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać e-mailowo: zzp@wieliszew.pl Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: - w sprawach dotyczących procedury Pani Agata Zielińska, tel.: +48 22 782-18-80 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Pani Agnieszką Wodyńską, tel.: +48 22 782 25 96. |