Wycena nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycena nieruchomości

Data zamieszczenia: 2025-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
powiat: giżycki
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1110161
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Giżycko
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WM.272.02.03.2025.JJ Wycena nieruchomości położonych przy Ul. Mickiewicza / Konarskiego w GIżycku
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Cena za wykonanie zlecenia 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko

Dokument nr: ID 1110161, WM.272.02.03.2025.JJ

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert
2025-05-23 10:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1110161
Składania
2025-05-23 10:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY nr WM.272.02.03.2025.JJ
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko
tel. 087 7324 113; fax. 087 428 52 41
NIP 845 19 51 457
e-mail: urzad@gizycko.pl
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. 2024r. poz. 1320 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dwóch operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych zabudowanych dla celu nieodpłatnego przeniesienia własności nieruchomości bądź ustalenia wysokości opłat rocznych z tytułu ustanowienia prawa użytkowania nieruchomości.
3.2. Wycenie podlegają:
a. Operat nr 1 - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów i budynków jako działka o nr 466/19 (obręb 02 Giżycko) o powierzchni 0,0599 ha, zabudowana budynkiem kultury oznaczonym id. 280601_1.0002.1794_BUD o powierzchni zabudowy 313 m2 oraz budynkiem kultury oznaczonym id. 280601_1.0002.1795_BUD o powierzchni zabudowy 130 m2.
b. Operat nr 2 - nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów i budynków jako działka o nr ewidencyjnym 465 (obręb 02 Giżycko) o powierzchni 0,0506 ha, zabudowana budynkiem mieszkalnym oznaczonym id. 280601_1.0002.1789_BUD o powierzchni zabudowy 178 m2 i budynkiem galerii sztuki oznaczonym id. 280601_1.0002.1790_BUD o powierzchni zabudowy 62 m2, oraz nieruchomość składająca się z działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków nr ewidencyjnymi 466/16 i 466/18 (obręb 02 Giżycko) o łącznej powierzchni 0,0052 ha (nieruchomości posiadają odrębne księgi wieczyste).
3.3. Operaty szacunkowe winne być sporządzone i dostarczone dla Zamawiającego w wersji papierowej po 1 egzemplarzu każdy.
3.4. Określenie w formie operatu szacunkowego wartości nieruchomości, o których mowa w pkt 3.2 powinno nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami oraz aktualną wiedzą i standardami zawodowymi.
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
5.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1.
5.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.
5.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.
5.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 5.1.-5.3. zostaną odrzucone.
5.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta, w tym także koszt z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
6.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Formularz ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.
6.2. Termin składania ofert upływa w dn. 23 maja 2025 r. o godz. 10:00.
6.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.
6.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie. Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.
7. KRYTERIA OCENY OFERT
7.1. Kryterium oceny - 100% cena brutto.
7.2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązanie alternatywne spowoduje odrzucenie powyższych ofert.
8. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
8.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Oferentem została podpisana w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
8.2. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie BIP Urzędu Miejskiego
w Giżycku oraz w zakładce dedykowanej postępowaniu na Platformie Zakupowej.
8.3. Jeśli wybrany Oferent uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. INFORMACJE DODATKOWE
9.1. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy znajdujące się w jego dyspozycji materiały niezbędne do wykonania zamówienia.
9.2. Opóźnienie w wykonaniu usługi powinno być każdorazowo wyjaśnione pisemnie,
z podaniem przyczyn jego wystąpienia.
9.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania, unieważnienia go
w całości lub w części w każdym czasie oraz zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
9.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
9.5. Zapisy umowne mogą ulec drobnym modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub uszczegóławiającym stosunek prawny, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
10. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI
Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga - pokój nr 215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl
11. KLAUZULA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Oferenta jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
2) inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail: dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143.
3) dane osobowe Oferenta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na platformie zakupowej Open Nexus (w tym również zawarcia umowy i publikacji wyników postępowania). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze zm,).
4) odbiorcami danych osobowych Oferenta będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm).
5) dane osobowe Oferenta będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata
i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6) obowiązek podania przez Oferenta danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny.
7) w odniesieniu do danych osobowych Oferenta decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Oferent posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub żądania ograniczenia ich przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO).
9) Oferent ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
10) Oferentowi nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 - Wzór ramowy umowy.
Załącznik nr 3 - Regulamin.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel...................
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
zapytanie ofertowe z [...].docx
0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Użytkownik
Joanna Jurga
Organizacja
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all
Wiadomość do zamawiającego

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii