Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
ul. Rynek 14
08-530 Dęblin
powiat: rycki
tel. 725 406 404, 81 475 47 50 wew. 150
awiak@spzozdeblin.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Dęblin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 725 406 404, 81
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dotyczy: ,,Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla SPZOZ w Dęblinie w zakresie realizacji projektu Wsparcie POZ "
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ W POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY OKREŚLONEJ W ART. 2 UST. 1 PKT 1) USTAWY Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (Dz.U.2023.1605 t.j. z dnia 2023.08.14.)
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt
1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.) na: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla SPZOZ w Dęblinie w zakresie realizacji projektu Wsparcie POZ
l.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla SPZOZ w Dęblinie w zakresie realizacji projektu Wsparcie POZ
2) Informacja o ilości zamawianych sztuk sprzętu:
- UPS serwer - 1 szt.
- Zestaw komputera wy/All in One - 14 szt.
- Laptop - 1 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne/drukarka/skaner - 3 szt.
- UPS - komputer -- 14 szt.
- Urządzenie sieciowe typu switch - 3 szt.
- Serwer do archiwizacji bazy danych oprogramowania do obsługi poradni oraz archiwizacji dokumentacji medycznej, skanów dokumentów dołączonych do dokumentacji - 1 szt.
3) Zamawiający wymaga zaoferowania urządzeń fabrycznie nowych wyprodukowanych w roku 2025 nie prototypów, niemodyfikowanych, nie regenerowanych, nieuszkodzonych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnych, które po zainstalowaniu będą gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji, nie obciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich.

Dokument nr: SPZOZ-ZP/FENX/1/25

Składanie ofert:
TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY do dnia: 22 maja 2025 r. do godz, 10:00 - decyduje data wpływu dokumentu, listu lub wiadomości mailowej.
MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie Ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin. Sekretariat gąb. Nr 36.
Ofertę prosimy przesłać /złożyć w formie:
pisemnej na adres jak w pkt 5, bądź
b)e-mailem: awiak@spzozdeblin.pl

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN REALIZACJI UMOWY
DOSTAWA: w terminie wynikającym z oferty Wykonawcy nie dłuższym jednak niż 14 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru, określają:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1;
- wzór formularza oferty cenowej - załącznik nr 2;
- wzór umowy - załącznik nr 3.
3. TERMIN PŁATNOŚCI
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni liczonych od dnia doręczenia mu prawidłowo wypełnionej faktury VAT.
Oferta cenowa powinna bvć złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
Oferta niezgodna z warunkami zamówienia podlega odrzuceniu, a Wykonawca który złożył taką ofertę jest wykluczany z udziału w postępowaniu.
6. KRYTERIUM OCENY OFERT
Cena brutto - 60 pkt.
Gwarancja jakości udzielana przez Wykonawcę: 24 m-ce - 0 pkt.; 36 m-cy - 20 pkt.
Czas dostawy: do 7 dni 20 pkt.; do 10 dni 10 pkt, 14 dni - 0 pkt.
Zamawiający, niezależnie od gwarancji producenta określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wymaga zaoferowania przez Wykonawcę dodatkowej gwarancji jakości na każde urządzenie objęte przedmiotem zamówienia udzielonej bezpośrednie przez Wykonawcę. Minimalny okres gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę wynosi 24 miesiące. Dodatkowo punktowany okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy.
7. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie postępowania, bez podawania przyczyny.
8. INFORMACJA O WYMAGANYCH DOKUMENTACH
Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej przez Wykonawcę (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
2. parafowany przez Wykonawcę (lub pełnomocnika Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) wzór umowy na świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia,
3. w przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy złoży osoba nieujawniona w dokumentach, o których mowa w pkt. 1, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia,
5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
b) oświadczenie każdego Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składane według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia,
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu składania oferty, wyznaczonego przez Zamawiającego na dzień 22 maja 2025 roku, godz. 10.00

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Mariusz Mysielski tel. 725 406 404 Anna Wiak tel. 81 475 47 50 wew. 150

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii