Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem sceny plenerowej wraz z agregatem prądotwórczym, paliwem, dystrybucją prądu i zapleczem scenicznym oraz wynajem techniki scenicznej - dźwięk, oświetlenie i mutimediów - wraz z obsługą |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Kultury w Świdniku al. Lotników Polskich 24 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) tel.: 81 468 67 80 fax.: 81 468 67 83, tel. 570 025 700, 730 175 800 anetakomsta@mok.swidnik.pl. |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 81 468 67 80 f |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYNAJEM SCENY PLENEROWEJ WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM, PALIWEM, DYSTRYBUCJĄ PRĄDU I ZAPLECZEM SCENICZNYM ORAZ TECHNIKI SCENICZNEJ - DŹWIĘK, OŚWIETLENIE I MUTIMEDIA, WRAZ Z OBSŁUGĄ DLA POTRZEB REALIZACJI KONCERTÓW PODCZAS IMPREZY PLENEROWEJ: 45 ROCZNICA ŚWIDNICKIEGO LIPCA 80 W DNIACH 11-12.07.2025 NA PLACU KONSTYTUCJI 3 MAJA II. Przedmiot zapytania ofertowego: 1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wynajem sceny plenerowej wraz z agregatem prądotwórczym, paliwem, dystrybucją prądu i zapleczem scenicznym oraz wynajem techniki scenicznej - dźwięk, oświetlenie i mutimediów - wraz z obsługą dla potrzeb realizacji koncertów' podczas imprezy plenerowej: 45 Rocznica Świdnickiego Lipca 80 w terminie 11-12.07.2025 r. (zwanych dalej ,,Imprezą''), (program Imprezy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania) na terenie Placu Konstytucji 3 Maja (najniższy poziom, podłoże betonowe) zgodnie z liderami występujących Artystów stanowiącymi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) ZADASZONA SCENA a. wymiary zewnętrzne podestu nie mniejsze niż 10 m x 8 m b. wysokość podestu sceny min. 2,5 m ( podest będzie ustawiony w zaniżonym terenie ) c. podesty sceniczne oparte na systemie rusztowań modułowych, posiadających certyfikaty zgodności PN; d. nośność podestu zgoda z normami przyjętymi w tego typu realizacjami, podest wykonany z materiału trudnopalnego e. podłoga sceny wykonana ze sklejki drewnopochodnej, o powierzchni antypoślizgowej, w kolorze czarnym lub brązowym f. zapewnienie 5 jeżdżących podestów z blokadami na kołach: dwa 2x2x0,4, jeden 3x2x0,6, jeden 4x2x0,2 (dwa podesty 2x1x0,2). g. barierki ochronne na trzech bokach (tył, strona: lewa i prawa) o wysokości minimalnej 1,20 m i wysokości maksymalnej 1,5 m h. scena zasłonięta ze wszystkich stron czarnym estetycznym materiałem od poziomu terenu do wysokości blatów scenicznych i. schody z powierzchnią antypoślizgową o szerokości nie mniejszej niż 2,5 m, zabezpieczone poręczami z obu stron - usytuowane po dwóch stronach sceny (lewa i prawa) dostosowane do wysokości sceny 2,5 m z stopniami zgodnymi wysokością w przepisach BHP j. BACKSTAGE oparty na systemie rusztowań modułowych, podłoga wykonana ze sklejki drewnopochodnej, o powierzchni antypoślizgowej, w kolorze czarnym lub brązowym: - dodatkowa zadaszona boczna kieszeń sceniczna usytuowana po prawej stronie patrząc od widowni o wymiarze nie mniejszym niż 8 x 2,5 m - dodatkowa zadaszona boczna kieszeń sceniczna usytuowana po lewej stronie patrząc od widowni o wymiarze nie mniejszym niż 8 x 2,5 m k. KONSTRUKCJA ZADASZENIA SCENY: - dwuspadowa, samonośna konstrukcja zadaszenia o wymiarach dostosowanych do wielkości sceny - konstrukcja ustawiona na slupach o odpowiedniej nośności do zainstalowanej na niej techniki zgodnie z załącznikiem nr 3 - obwiednia dachu zbudowana z kratownicy o przekroju dostosowanym do realizacji zgodnie z załącznikiem nr 3 - konstrukcja stabilna, zapewniająca bezpieczne użytkowanie, wymagana jest stabilizacja poprzez zastosowanie balastów min 8 sztuk , brak możliwości kotwiczenia się w inny sposób. - wysokość zadaszenia nie powinna być niższa niż 7 m licząc od poziomu sceny do dolnej krawędzi konstrukcji dachu ( wysokość słupów mi 10 m ) - pokrycie dachu wykonane z trudnopalnego, nieprzemakalnego materiału w kolorze czarnym, bez ubytków i zabrudzeń. - boki i horyzont sceny od poziomu sceny do wysokości dachu zasłonięte estetycznym materiałem w kolorze czarnym, wolnym od dziur i zabrudzeń. - wszystkie plandeki użyte jako elementy zadaszeń (m.in. dach nad sceną, backstage,) muszą spełniać wymagania dotyczące trudnopalności zgodne z normą PN-EN 13501-1 (klasa nie niższa niż B) lub normą równoważną. 2) AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY z paliwem o mocy spełniającej zapotrzebowanie systemu nagłośnieniowego, oświetleniowego i multimediów oraz zaplecza sceny, przejezdnymi, 3) NAMIOTY 3 sztuki o wymiarach min. 3 x 4 m z podłogą wraz z transportem, montażem i demontażem, wyposażonych w: 2 stoły, 10 krzeseł, 2 wentylatory, oświetlenie wewnętrzne oraz 5 gniazdek do zasilania, 1 lustro, 2 wieszaki, 1 kosz na śmieci; 4) SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY I OŚWIETLENIOWY wraz z jego transportem, montażem i demontażem zgodnie z zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 3; 5) MULTIMEDIA zgodnie z wymaganiami technicznym załącznik nr 3; 6) Zapewnienie obsługi technicznej wynajmowanej sceny plenerowej, techniki scenicznej określonej w załączniku nr 3 i agregatu wraz z dystrybucja prądu, przy czym osoba zatrudniona do obsługi agregatu zobowiązana jest posiadać wszelkie uprawnienia w myśl Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci; 7) Zapewnienie obsługi technicznej wynajmowanego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego; 8) Zapewnienie 4 pracowników technicznych do pomocy przy rozładunku i załadunku sprzętu należącego do artystów występujących podczas Imprezy; 9) Zapewnienie odpowiedniej liczby niezbędnych, doraźnych środków gaśniczych w postaci gaśnic; 10) Teren Imprezy będzie udostępniony Wykonawcy od 08.07.2025 r. od godz. 8.00. Scena powinna być zamontowana do 10.07.2025, gotowość sceny i techniki w dniu 11.07.2025 ustala się na godz. 11:30, w dniu 12.07.2025 r. na godz. 12.30. Termin realizacji usługi ustala się na godz. 10:00 - 23.00 w dniu 11.07.2025 oraz w dniu 12.07.2025 w godz.ch od 10.00 do 23.00. 11) Oferowany sprzęt musi być sprawny, spełniać wszelkie normy BHP i ppoż, posiadać aktualne atesty i polisę ubezpieczeniową. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Oferta musi obejmować całość zamów ienia. Oferent jest zobowiązany do zapoznania się z infrastrukturą miejsca realizacji wydarzenia (Pac Konstytucji 3 Maja w Świdniku ), przed przysiwieniem do zapytania. Otwarcie ofert: 2. Termin i miejsce otwarcia ofert: Zamawiający dokona publicznego otwarcia ofert w obecności przedstawicieli Wykonawców, którzy zechcą przybyć, w dniu 22.05.2025 r., o godz. 13:10 do Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku Al. Lotników Polskich 24, pokój 1/27. Składanie ofert: 1. Termin i miejsce składania ofert: Od dnia ogłoszenia do 22.05.2025 r. do godz. 13:00, sekretariat Miejskiego Ośrodka Kultury w Świdniku, Al. Lotników Polskich 24, 21 -040 Świdnik. Wymagania: III. Wymagania stawiane Wykonawcy W zapytaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek ich posiadania, (na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obsługi technicznej (scena, światło, dźwięk) co najmniej trzech plenerowych imprez masowych (w latach 2023-2025). 3. Posiadają rekomendacje wystawione przez managera artystów występującego podczas Imprezy tj.: Natalii Szroeder i zespołu Lombard potwierdzające możliwość współpracy podczas realizacji koncertów wyżej wymienionych wykonawców. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawne szczegółowych zasad stwierdzenie kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022 poz. 1392), 5. Posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny zapewniający wykonanie zamówienia. IV. Kryteria oceny ofert: 1. Cena brutto za całość zamówienia. 2. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, nie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta nie zostanie odrzucona. V. Sposób przygotowania oferty 1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić napis: ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYNAJEM SCENY PLENEROWEJ WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM, PALIWEM, DYSTRYBUCJĄ PRĄDU I ZAPLECZEM SCENICZNYM ORAZ TECHNIKI SCENICZNEJ - DŹWIĘK, OŚWIETLENIE I MULTIMEDIA, WRAZ Z OBSŁUGĄ DLA POTRZEB REALIZACJI KONCERTÓW PODCZAS IMPREZY PLENEROWEJ: 45 ROCZNICA ŚWIDNICKIEGO LIPCA 80 W DNIACH 11-12.07.2025 NA PLACU KONSTYTUCJI 3 MAJA 2. Ponadto na zewnętrznej stronie opakowania należy podać nazwę i dokładny adres wraz z numerami telefonów Wykonawcy i adresem mailowym. 3. Oferta musi być przygotowana na formularzu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Wartości liczbowe należy wpisywać w każdej pozycji wyłącznie cyframi, a w miejscach gdzie jest to wyraźnie wskazane, także słownie. 4. Wykonawca sporządza pisemną ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały. 5. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z informacjami zawartymi w dokumentach rejestrowych Wykonawcy lub przez osobę/-by posiadający-ce odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej, udzielone przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. 6. Dokumenty (poza formularzem oferty) mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności. Wycofania oferty dokonuje się na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, podpisany przez osoby/ę upoważnionej do jego reprezentowania, co winno być udokumentowane odpisem z właściwego rejestru (ewentualnie dodatkowo pełnomocnictwem). Wykonawca ma prawo do żądania zwrotu wycofanej oferty przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VI. Wymagane dokumenty od Wykonawców: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Oświadczenie o .spełnianiu warunków wzięcia udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania). 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie obsługi technicznej (scena, światło, dźwięk) co najmniej trzech plenerowych imprez masowych (w latach 2023-2025). 5. Stosowne referencje wystawione przez managera potwierdzające możliwość współpracy z Artystą występującym podczas Imprezy tj.: Natalią Szroeder i zespołu Lombard. 6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, jeśli wykonawca posługuje się w celu złożenia oferty pełnomocnikiem. 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ustawy niepodleganiu wykluczeniu na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie wspierania przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5) VIII. Termin i miejsce rozstrzygnięcia zapytania ofertowego: 1. Zapytanie zostanie rozstrzygnięte po porównaniu złożonych ofert w dniu 23.05.2025 r. 2. W przypadku złożenia ofert o takiej samej wysokości. Oferenci przystąpią do negocjacji ustnych. Negocjacje ustne w'ygra ten oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę. IX. Istotne postanowienia umowy. 1. Zamawiający przewiduje zawarcie do dnia 06.06.2025 r. umowny z Wykonawcą wyłonionym w' wyniku zapytania ofertowego. 2. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymania czystości w' okolicach sceny oraz FOH w czasie montażu, trwania wydarzenia i po demontażu. 3. Zamawiający zapewni ochronę sprzętu w nocy od momentu jego ustawienia. 4. Zamawiający nie zapewnia wyżywienia i noclegów dla osób zaangażowanych w obsługę w ramach niniejszego zapytania ofertowego. 5. Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2023.1605 t.j.) i zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia złożenia oferty. Rozliczenie nastąpi po realizacji całości zamówienia na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z terminem płatności 14 dni. 8. Oferenci mogą uzupełnić braki formalne w formie pisemnej w terminie 3 dni liczonym od momentu wezwania do ich uzupełnienia przez Zamawiającego. O zachowaniu terminu decyduje dzień wpływu uzupełnienia braków formalnych do siedziby Miejskiego Ośrodka Kultury. W przypadku niedotrzymania tego terminu oferta podlega odrzuceniu. 9. Zapytanie ofertowe zostanie ogłoszone na stronie www.mok.swidnik.pl. Kontakt: 7. Osoba do kontaktu: w sprawach merytorycznych zapytania Aneta Komsta, nr tel. 570 025 700. anetakomsta@mok.swidnik.pl. Grzegorz Mazur nr tel. 730 175 800 grzegorzmazur@mok.swidni.pl |