Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Osięcinach ul. Wojska Polskiego 14 88-220 Osięciny powiat: radziejowski tel: 54 2650030 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Osięciny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 54 2650030 |
Termin składania ofert: | 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Osięciny" 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Osięciny". 2) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1. (Dokumentacja projektowa). Dokument nr: ZP.271.01.07.2025 Składanie ofert: Oferty należy złożyć pisemnie na formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2) w terminie do dnia 20.05.2025 r. do godz. 10:30 osobiście, przesłać pocztą tradycyjną (liczy się termin wpływu). 2) Adresy do doręczeń: Urząd Gminy Osięciny Ul. Wojska Polskiego 14 88-220 Osięciny, Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 30.09.2025r. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto. Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 5. Opis sposobu przygotowania oferty: a) Ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. b) Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. c) W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności. d) Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego do tej czynności. e) Do oferty należy dołączyć: - Kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie - referencje: min. dwie usługi na kwotę min. 150 000,00 zł brutto jedna, wykonane w okresie ostatnich trzech lat na podobnym zadaniu. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. 3) Koperta powinna być opisana w następujący sposób: Nazwa (firma) Wykonawcy Siedziba (adres) Wykonawcy Urząd Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14 88-220 Osięciny Zapytanie ofertowe ,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Osięciny" Nie otwierać przed 20.05.2025r. godz. 10:45 4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Dodatkowe informacje: 1) Przedstawiona cena powinna zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem na cenę netto plus podatek VAT. 2) Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto podane na fakturze, po odbiorze przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego, oraz po złożeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT w siedzibie Zamawiającego. 8. Wynik postępowania: O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej w zakładce oznaczonej ,,Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł." Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Kontakt: 3) Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami; Marek Roszak tel. 542650030 wew. 38, e-mail: adm@osieciny.pl |