Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubochnia
ul. Tomaszowska 9
97-217 Lubochnia
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel. (0-44) 710-31-32 (0-44) 710-35-10
inwest@lubochnia.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Lubochnia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-44) 710-31-3
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją
Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubochnia
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad
robotami budowlanymi w branży elektrycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- przedmiar robót,
- projekt budowlany (część tekstowa i graficzna),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Powyższe dokumenty są dostępne w wersji elektronicznej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b64b2144-5b53-4fbd-83f6-
dbd227d0533c
Zamówienie obejmuje 3 zadania:
Zadanie 1 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości
Lubochnia Ul. Zapłotnia
Zadanie 2 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Budowa oświetlenia ulicznego na odcinku Nowy
Jasień-Albertów
Zadanie 3 - Nadzór inwestorski nad inwestycją Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości
Lubochnia Górki
Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa
budowlanego oraz przepisów wykonawczych.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym
załącznik do zaproszenie.

Dokument nr: RI.271.1.28.2025

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w postaci skanu dokumentu zawierającego własnoręczny podpis lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym na adres: inwest@lubochnia.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 20.05.2025r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - czas trwania nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy do
czasu zakończenia i rozliczenia zadania inwestycyjnego. Przewidywany termin wykonania robót
budowlanych - 5 miesięcy od podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych (dotyczy
wszystkich zadań).

Wymagania:
Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo Zamówień
Publicznych, Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień
publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem Nr
1/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 4 stycznia 2021 r. (Z wprowadzonymi zmianami:
Zarządzeniem Nr 10B/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 11 marca 2021r. i Zarządzeniem Nr
21/2023/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 czerwca 2023r.).
III.
Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału jeżeli: wykaże, iż dysponuje lub będzie
dysponował
a) min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia
budowlane w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
IV.
Wymagane dokumenty
Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby przez Wykonawcę -
według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składnia ofert,
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności
nie wynika z dokumentów rejestrowych,
3) kopie uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
4) potwierdzenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień
złożenia oferty.
Opis sposobu przygotowania ofert
1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu do składania
ofert.
2. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę tylko w jednym
egzemplarzu. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych
przez Wykonawcę.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią
formularzy załączonych do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
VI.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty należy podać w całości w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń
z Wykonawcą w walutach obcych.
2. Wykonawca ustali cenę zamówienia wg wymagań podanych w formularzu ofertowym.
3. Wykonawca określi w ofercie łączną cenę całkowitą brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją
w zapisie liczbowym i słownym.
4. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia,
niezależnie od wszelkich czynników.
5. Cena oferty jest jednocześnie ceną umowy.
6. Wszystkie ceny z formularza oferty winny byś zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony został we wzorze
umowy.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VII.
Opis sposobu dokonywania oceny ofert, ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu na podstawie następujących kryteriów
oceny ofert
Kryterium
Cena
Znaczenie
procentowe
kryteriumMaksymalna ilość
punktów jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
100%100 punktów
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny
ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów
obliczoną na podstawie wzoru:
cena najniższa badanych ofert
spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
P =---- ------ ---------------------------------------------- x 100 pkt
cena oferty badanej
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który: podlegają
wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści warunków zamówienia, w szczególności opisowi przedmiotu
zamówienia,
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.X.
Okres związania ofertą
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert.
Termin i miejsce zawarcia umowy
1. Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów biorących
udział w postępowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieszczając stosowną informację na
stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie.
2. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa.
Postanowienia dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zaproszenia lub stosownych załączników
(w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje
Wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie
internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie.
6. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień treści oferty lub uzupełnień złożonej oferty
w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od
zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający poprosi o złożenie ofert dodatkowych, których
ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty, o czym
niezwłocznie zawiadamia Wykonawców.
10. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą do
Zamawiającego:
- drogą elektroniczną (adresy: gmina@lubochnia.pl, inwest@lubochnia.pl),
- za pośrednictwem strony, na której zamieszczone zostało zaproszenie,
przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu mają zastosowanie przepisy ustawy
Kodeksu Cywilnego oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie
przekracza kwoty 130 000 złotych.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina
Lubochnia,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą adresu e-mail iodo@lubochnia.pl,
3) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert,
4) odbiorcami danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy
o dostępie do informacji publicznej,
5) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania będą przechowywane, przez okres
niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie
wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
6) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) osoby, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, posiadają:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, jednak
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie
art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku
stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych
przekazanych w ramach niniejszego postępowania;
8) osobom, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, nie
przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego
postępowania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktowania się z oferentami
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujące
osoby:
1. Tomasz Szczepański tel. (44) 710 35-10 wew. 45 w godz. 730-1530
siedziba lokalu - Lubochnia Dworska, ul. Tomaszowska 9, pok. nr 10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii