Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy, Zakład Hodowli Drobnego Inwentarza ul. Krakowska 1 32-083 Balice powiat: krakowski tel. 666-081-264 anna.dymek@iz.edu.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Balice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 666-081-264 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zakup, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych wykonanych z pcv 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych wykonanych z pcv, bez kształtowników stalowych. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do Zapytania o zgłoszenie - ,,Opis mebli laboratoryjnych". 3.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy posiadał parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do Zapytania o zgłoszenie, był fabrycznie nowy oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Dokument nr: ZHDI/01/25 Składanie ofert: 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA I SKŁADANIA ZGŁOSZEŃ. 7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedno zgłoszenie do podjęcia negocjacji za pomocą wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego: anna.dymek@iz.edu.pl do dnia 23.05.2025 r. o godz. 10:00. 7.2. Zgłoszenie powinno być czytelne, napisane w języku polskim. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Okres realizacji umowy: od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.09.2025 do dnia 31.01.2026 r. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA. Zapytanie ofertowe o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych netto, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1933 z poźn. zm.) 5. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. 5.1. W przedmiotowym zapytaniu o zgłoszenie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiającego i wykonawcy przekazuje się drogą elektroniczną. 5.2. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: anna.dymek@iz.edu.pl 5.3. Ewentualne odpowiedzi na pytania, Zamawiający zamieszczać będzie na stronie internetowej zamieszczonego ogłoszenia. Kontakt: 6. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. o Anna Dymek, tel. 666-081-264 wyłącznie w dni robocze w godz. 700 - 1400. |