Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie Plac Wolności 16-17 78-200 Białogard powiat: białogardzki przetargi@powiat-bialogard.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Białogard |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi". Zadanie realizowane w ramach otrzymanego dofinansowanie na realizację w kwocie stanowiące 100 % kwoty wydatków kwalifikowanych Projektu, dotyczy Umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2092/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23: Część I - serwery i zasilacze awaryjne 1) Urządzenie serwerowe wraz z Integralnym osprzętem bez systemu operacyjnego W16 - 2 sztuki, Urządzenie serwerowe wraz z Integralnym osprzętem bez systemu operacyjnego W08 - 1 sztuka; 2) Zasilacz awaryjno - potrzymujący W16 - 1 sztuka; 3) Urządzenie serwerowe wraz z Integralnym osprzętem oraz jego wdrożenie celem uruchomienia środowiska do zbierania logów W25 - 1 sztuka; 4) Centralny zasilacz awaryjno - potrzymujący W16 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i minimalne wymagania został opisany w załączniku nr 2 do SWZ Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi". Zadanie realizowane w ramach otrzymanego dofinansowanie na realizację w kwocie stanowiące 100 % kwoty wydatków kwalifikowanych Projektu, dotyczy Umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2092/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23: Część II - Urządzenia serwerowe typu NAS 1) Urządzenie serwerowe typu NAS - serwer plików - wraz z Integralnym osprzętem W16 - 11 sztuk; 2) Rozbudowane urządzenie serwerowe typu NAS - serwer plików wraz z Integralnym osprzętem W16 - 2 sztuki; 3) Urządzenie serwerowe typu NAS - serwer plików - wraz z Integralnym osprzętem W16 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i minimalne wymagania został opisany w załączniku nr 2 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi". Zadanie realizowane w ramach otrzymanego dofinansowanie na realizację w kwocie stanowiące 100 % kwoty wydatków kwalifikowanych Projektu, dotyczy Umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2092/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23: Część III - sprzęt sieciowy 1) Punkt dostępu Wi-Fi wraz z Integralnym osprzętem W10 - 11 sztuk; 2) Zarządzalny przełącznik sieciowy W16 - 11 sztuk; 3) Punkt dostępu Wi-Fi wraz z Integralnym osprzętem W10 - 4 sztuki; 4) Zarządzalne przełączniki sieciowe W16 - 4 sztuki; 5) Urządzenie klasy UTM W09 - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i minimalne wymagania został opisany w załączniku nr 2 do SWZ. CPV: 30200000-1, 31700000-3, 48820000-2, 48820000-2,31700000-3, 32420000-3,31700000-3 Dokument nr: 2025/BZP 00232695, IZR.272.5.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2a10e5-0871-4794-8e57-5511c6f96c77 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@powiat-bialogard.pl (nie dotyczy składania ofert). 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych"). 5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji"). 7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Pozostała treść znajduje się w SWZ w Dziale VIII ust 2 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Ogłoszenie nr 2025/BZP 00076912 z dnia 2025-01-30 2025-01-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Białogardzie, Plac Wolności 16-17, 78-200 Białogard; 2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Białogardzie: Starostwo Powiatowe w Białogardzie Inspektor Ochrony Danych - Oliwia Filipczak Plac Wolności 16-17, 78-200 Białogard adres e-mail: filipczak.oliwia@powiat-bialogard.pl, tel. 94 312 09 82; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-05-23 08:10 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |