Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin powiat: Koszalin tel.94 34 09 100 zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.94 34 09 100 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty na: Sporządzenie dokumentacji projektowej na remont nawierzchni podwórka przy ul. Szpitalnej/Plac Gwiaździsty (działka nr 239/8 obręb 0021) realizowane w ramach Koszalińskiego Budżetu Obywatelskiego 2025 projekt pn. ,,Śródmieście odNowa 2.0". 3..Zakres zamówienia został przedstawiony stanowiących załącznik nr 1 do umowy. w Założeniach do projektowania, 4.iPrzedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Otwarcie ofert: 10. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 21.05.2025 r., o godz. 10:00, w siedzibie zamawiającego - pok. 301. Składanie ofert: 9....Ofertę w zamkniętej kopercie z napisem ,,Projekt remontu nawierzchni podwórka Szpitalna - zamówienie poniżej 130 000 zł - NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ NIŻ 21.05.2025 r. O GODZ. 10:00" należy złożyć w sekretariacie ZBM Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307 w terminie do dnia 21.05.2025 r. do godz. 9:45, (zaleca się, aby koperta była opatrzona nazwą i siedzibą zamawiającego oraz nazwą i siedzibą wykonawcy). Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: 6. W ofercie należy podać cenę ryczałtową z podatkiem VAT = 23% (cyfrowo i słownie). Cena winna zawierać wszelkie koszty (również koszy wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii), jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją danej części zamówienia. Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku ustawowej jej zmiany w czasie wykonania umowy o niniejsze zamówienie. Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 11 070,00 zł brutto na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. 7. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)iiposiadają uprawnienia do wykonywania określonej jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; działalności lub czynności, 2)iiposiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3)iidysponują odpowiednim potencjałem technicznym; 4)iidysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej; 5)iiznajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)iiw ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wywiązali się należycie z zobowiązań wobec zamawiającego, w szczególności będąc wykonawcą udzielonych przez zamawiającego zamówień, jeżeli pozostawali w tym okresie w stosunku zobowiązaniowym wobec zamawiającego. 8. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (aktualny wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej - CEIDG) - w przypadku, jeśli prowadzi działalność na podstawie wpisu do ewidencji gospodarczej, 2) oświadczenie (załącznik nr 2), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), 3) wykaz osób (załącznik nr 6), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i oświadczeniem wykonawcy, że wykazane osoby posiadają wymagane przez zamawiającego kwalifikacje; UWAGA: ? ? ? ? ? ? ? postępowanie jest prowadzone w języku polskim, co oznacza, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z oferta sporządzony w innym języku niż polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, formularz oferty i wszystkie dokumenty (również złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko (osoby (-ób) upoważnionej (-ych) do reprezentowania, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy, określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej, zaleca się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez wykonawcę, zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i trwale spięte, wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, dokumenty składane w niniejszym postępowaniu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zaleca się, aby wykonawca na każdej zapisanej stronie kopii złożył (podpis + pieczęć). 12. Oferty złożone po terminie: 1) Oferty złożone po terminie będą zatrzymane przez zamawiającego bez rozpatrywania, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2) W przypadku gdy w postępowaniu wpłynie wyłącznie jedna oferta złożona po upływie terminu składania ofert ale przed upływem terminu ich otwarcia Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia tej oferty. 13.iZamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarskie oraz inne omyłki powodujące niezgodność oferty z zaproszeniem do składania ofert niezwłocznie zawiadamiając wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 14.iZamawiający najpierw dokona oceny ofert na podstawie przewidzianego w postępowaniu kryterium, a następnie zbada czy najwyżej oceniona oferta spełnia warunki opisane w zaproszeniu. Inne oferty nie będą badane w zakresie spełniania warunków. W przypadku, gdy oferta, która uzyskała największą ilość punktów podlega odrzuceniu lub wykonawca, który złożył ofertę najkorzystniejszą uchyla się od podpisania umowy, zamawiający przystąpi do badania kolejnej oferty z najwyższą oceną punktową. Czynność ta może być prowadzona aż do skutku, czyli do wyłonienia oferty na podstawie, której zostanie podpisana umowa lub unieważnienia postępowania z powodu braku ofert spełniających wymagane warunki. 15.iZamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia któregokolwiek z wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia, 2) zawiera omyłki w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o poprawieniu tych omyłek przez zamawiającego, w sposób czynny nie wyraził zgody na ich poprawienie, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) jest nieważna na podstawie przepisów prawa, 5) oferta nie spełnia wszystkich wymogów określonych w zaproszeniu do składania ofert, a wezwany wykonawca do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia braków w ofercie nie dokona tego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, 6) wykonawca złożył niezgodne z prawdą informacje, mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 7) cena oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert, a wezwany do wyjaśnienia wykonawca nie złożył wyjaśnień i/lub dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, 8) wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), 9) Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania wykonawcę: -wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania; -którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka w postaci wykluczenia z postępowania; -którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, w postaci wykluczenia z postępowania. 16.iiJeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający może: 1. Zamknąć postępowanie bez wyboru oferty. 2.iiiiiZwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, do złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona). 3. Zwiększyć kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 17.iiZamawiający zastrzega sobie, że nawet kiedy cena najkorzystniejszej oferty nie przewyższa kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, to i tak może zwrócić się do wykonawców, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie, do złożenia dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona). 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania oraz prawo zamknięcia postępowania bez wyboru oferty na każdym jego etapie. 19. Z tytułu zamknięcia postępowania lub zmiany lub odwołania warunków postępowania wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. 20. W przypadku, gdy zostały złożone oferty z taką samą ceną, zamawiający zwróci się do wykonawców, którzy złożyli te oferty, o złożenie dodatkowych ofert, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie (w przypadku niezłożenia oferty dodatkowej, wykonawca pozostaje związany ofertą pierwotną, oferta dodatkowa, która nie będzie korzystniejsza od pierwotnej zostanie odrzucona). 21..Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania oraz przesłana do oferentów drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie. 22.iInformacja o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania oraz przesłana do oferentów drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie. 23. Kryteria oceny ofert. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena ofertowa brutto. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie zawierać najniższą cenę oraz spełni wszystkie warunki określone w niniejszym zaproszeniu. 24..Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą. Uwagi: 25. Ochrona danych osobowych. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny: 94 34 09 100; ? W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@zbm.koszalin.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? Pani/Pana dane nie będą przekazywane do odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej; 2. posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 11. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: Wiesława Maciaszek (przedmiot zamówienia) Andrzej Cal, Anna Adamczyk (procedura) e-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl |