Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą zasłon i firan |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków powiat: Kraków Tel. 12 683 10 52, tel. 12 683 11 38 teresa.bajor@awf.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 12 683 10 52, t |
Termin składania ofert: | 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie. 3.2. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w jednym wariancie do wyboru spośród dwóch: 1) wariant I : obejmuje dostawę zasłon i firan w następujących rozmiarach i ilościach: ASORTYMENT opis przedmiotu zamówieniaIlość szt. Zasłony o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008 Firany o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008 2) wariant II : obejmuje dostawę zasłon i firan w następujących rozmiarach i ilościach: ASORTYMENT opis przedmiotu zamówieniaIlość szt. Zasłony o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008 Firany o wymiarach ? 280 cm szerokość, ? 250 cm wysokość504 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia. 4.2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. Dokument nr: K-2.381/17/BIP/2025 Składanie ofert: 10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 10.1. Oferty należy składać do dnia 20.05.2025R. GODZ. 14:00 w jednej z poniższych form do wyboru: a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: ,,Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie" Znak sprawy: K-2.381/17/BIP/2025 b) Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub dokumenty w formie elektronicznej opatrzone: kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na adres: teresa.bajor@awf.krakow.pl, a próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem. Wykonawca umieści próbki asortymentu w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: ,,Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie - próbki". Znak sprawy: K-2.381/17/BIP/2025. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 4.1. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 15 lipca 2025 r. Wymagania: o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto (bez podatku VAT) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.akf.krakow.pl/ 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych. 3.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.7. Zamawiający wymaga by wraz z ofertą zostały dostarczone próbki/wzory zaoferowanego asortymentu o wymiarach minimum 20 x 20 cm. 6. WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ DOSTARCZY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY Lp.Wymagany dokument 1Formularz oferty - zał. nr 2 do ogłoszenia 2Specyfikacja ilościowo-wartościowa - zał. nr 2A do ogłoszenia 3Zaparafowany projekt umowy - zał. nr 3 do ogłoszenia 4Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - zał. nr 4 do ogłoszenia 5Podpisane oświadczenie - zał. nr 5 do ogłoszenia 6Próbki/wzory zaoferowanego asortymentu w wymiarach minimum 20 x 20 cm Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2a do ogłoszenia. 7.3. Wykonawca dołączy do oferty próbki/wzory zaoferowanego asortymentu o wymiarach minimum 20 x 20 cm . 7.4. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. 7.5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.6. Oferta musi być napisana w języku polskim. 8. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 8.1. Ceną oferty jest cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia zawarta w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia, wyliczona na podstawie specyfikacji ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 2A do ogłoszenia. 8.2. Wykonawca wypełni załącznik nr 2A specyfikację ilościowo-wartościową w następujący sposób: 1) w przypadku, gdy Wykonawca oferuje realizację przedmiotu zamówienia w wariancie I wypełnia odpowiednio kolumnę IV dla wierszy nr 1 i nr 2. Wiersz nr 3 ma pozostać niewypełniony. Uzyskany w rezultacie działania matematycznego iloczyn: ilości (wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie III) i ceny jednostkowej brutto (zaoferowanej przez Wykonawcę w kolumnie IV) zostanie wyliczony w kolumnie V odpowiednio dla wiersza nr 1 i nr 2. Uzyskane wartości zostaną odpowiednio zsumowane w kolumnie V wierszu nr 4. Uzyskana suma w wierszu nr 4 (Suma wariant I) stanowi całkowitą wartość oferty dla realizacji całości przedmiotu zamówienia w wariancie I i tę wartość Wykonawca przeniesie do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia ze wskazaniem wariantu I. 2) w przypadku, gdy Wykonawca oferuje realizację przedmiotu zamówienia w wariancie II wypełnia odpowiednio kolumnę IV dla wierszy nr 1 i nr 3. Wiersz nr 2 ma pozostać niewypełniony. Uzyskany w rezultacie działania matematycznego iloczyn: ilości (wskazanej przez Zamawiającego w kolumnie III) i ceny jednostkowej brutto (zaoferowanej przez Wykonawcę w kolumnie IV) zostanie wyliczony w kolumnie V odpowiednio dla wiersza nr 1 i nr 3. Uzyskane wartości zostaną odpowiednio zsumowane w kolumnie V wierszu nr 4. Uzyskana suma w wierszu nr 4 (Suma wariant I) stanowi całkowitą wartość oferty dla realizacji całości przedmiotu zamówienia w wariancie I i tę wartość Wykonawca przeniesie do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia ze wskazaniem wariantu II. 8.3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 2A do ogłoszenia zostały wstawione formuły matematyczne obliczające wartość oferty zarówno dla wariantu I lub dla wariantu II. Wykonawca może wypełnić załącznik nr 2A bez użycia wstawionych formuł poprzez samodzielne wykonanie działań matematycznych właściwych dla obliczenia wartości oferty odpowiednio dla wariantu I lub wariantu II. Następnie wartość uzyskaną dla wybranego przez Wykonawcę wariantu Wykonawca przeniesie do formularza oferty ze wskazaniem, wariantu, który jest oferowany przez Wykonawcę.. 8.4. Zamawiający przyjmie do oceny ofert cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia podaną w formularzu oferty - załącznik nr 2 do ogłoszenia. 8.5. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (w tym koszty dostawy, transportu, opakowania, rozpakowania, wniesienia, itd.). 8.6. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2023. 168 t.j. z dnia 2023.01.23). 8.7. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 8.8. Cenę należy podać w złotych polskich. 8.9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 8.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 8.11. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być koniecznie do wykonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędem skalkulowania ceny lub pominięciem w wycenie elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 8.12. Zamawiający poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o dokonanych poprawkach Wykonawcę, którego oferta została poprawiona) następujące omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści umowy: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, 9. KRYTERIUM OCENY OFERT 9.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium: cena 100% 9.2. Przyznane punkty będą liczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 10.2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 10.3. Niedostarczenie wymaganych próbek zaoferowanego asortymentu w terminie składania ofert będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami ogłoszenia o zamówieniu. 11. TERMINY PŁATNOŚCI 11.1. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy. 12. POSTANOWIENIA UMOWY 12.1 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zasady realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia. 13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 13.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację. 13.2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego 14. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 14.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert. 14.2. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w ogłoszeniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie. 14.3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy. 14.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie. 14.5. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia. Kontakt: 5. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ 5.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: mgr Teresa Bajor, tel. 12 683 10 52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl 5.2. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: mgr Czesław Kowal, tel. 12 683 11 38, e-mail: czeslaw.kowal@awf.krakow.pl |