Zakup wraz z dostawą zasłon i firan

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą zasłon i firan

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Kultury Fizycznej im. Bronisława Czecha w Krakowie
al. Jana Pawła II 78
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Tel. 12 683 10 52, tel. 12 683 11 38
teresa.bajor@awf.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 12 683 10 52, t
Termin składania ofert: 2025-05-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby Domów
Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie.
3.2. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w jednym wariancie do wyboru
spośród dwóch:
1) wariant I : obejmuje dostawę zasłon i firan w następujących rozmiarach i ilościach:
ASORTYMENT opis przedmiotu zamówieniaIlość szt.
Zasłony o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008
Firany o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008
2) wariant II : obejmuje dostawę zasłon i firan w następujących rozmiarach i ilościach:
ASORTYMENT opis przedmiotu zamówieniaIlość szt.
Zasłony o wymiarach ? 140 cm szerokość, ? 250 cm wysokość1008
Firany o wymiarach ? 280 cm szerokość, ? 250 cm wysokość504
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
4.2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr
3 do ogłoszenia.

Dokument nr: K-2.381/17/BIP/2025

Składanie ofert:
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
10.1. Oferty należy składać do dnia 20.05.2025R. GODZ. 14:00 w jednej z poniższych form do
wyboru:
a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień
Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem.
Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego
oraz opisaną w następujący sposób: ,,Zakup wraz z dostawą zasłon i firan na potrzeby
Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w Krakowie" Znak sprawy:
K-2.381/17/BIP/2025
b) Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań
w imieniu Wykonawcy lub dokumenty w formie elektronicznej opatrzone: kwalifikowanym
lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do zaciągania
zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na adres:
teresa.bajor@awf.krakow.pl, a próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego,
Sekcja Zamówień Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą
lub kurierem. Wykonawca umieści próbki asortymentu w kopercie oznaczonej nazwą
i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: ,,Zakup wraz z dostawą
zasłon i firan na potrzeby Domów Studenckich Akademii Kultury Fizycznej im. B. Czecha w
Krakowie - próbki". Znak sprawy: K-2.381/17/BIP/2025.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
4.1. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 15 lipca 2025 r.

Wymagania:
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
(bez podatku VAT)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą
zmiany i wyjaśnienia treści oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem: https://bip.akf.krakow.pl/
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) zgodnie
z art. 2 ust. 1 pkt 1.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych.
3.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3.7. Zamawiający wymaga by wraz z ofertą zostały dostarczone próbki/wzory zaoferowanego
asortymentu o wymiarach minimum 20 x 20 cm.
6.
WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ DOSTARCZY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY
Lp.Wymagany dokument
1Formularz oferty - zał. nr 2 do ogłoszenia
2Specyfikacja ilościowo-wartościowa - zał. nr 2A do ogłoszenia
3Zaparafowany projekt umowy - zał. nr 3 do ogłoszenia
4Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - zał. nr 4 do ogłoszenia
5Podpisane oświadczenie - zał. nr 5 do ogłoszenia
6Próbki/wzory zaoferowanego asortymentu w wymiarach minimum 20 x 20 cm
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej
Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej
Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia
wraz z wypełnionym załącznikiem nr 2a do ogłoszenia.
7.3. Wykonawca dołączy do oferty próbki/wzory zaoferowanego asortymentu o wymiarach
minimum 20 x 20 cm .
7.4. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia.
7.5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7.6. Oferta musi być napisana w języku polskim.
8. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
8.1. Ceną oferty jest cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia zawarta w Formularzu
oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia, wyliczona na podstawie specyfikacji
ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 2A do ogłoszenia.
8.2. Wykonawca wypełni załącznik nr 2A specyfikację ilościowo-wartościową w następujący
sposób:
1) w przypadku, gdy Wykonawca oferuje realizację przedmiotu zamówienia w wariancie I
wypełnia odpowiednio kolumnę IV dla wierszy nr 1 i nr 2. Wiersz nr 3 ma pozostać
niewypełniony.
Uzyskany w rezultacie działania matematycznego iloczyn: ilości (wskazanej przez
Zamawiającego w kolumnie III) i ceny jednostkowej brutto (zaoferowanej przez
Wykonawcę w kolumnie IV) zostanie wyliczony w kolumnie V odpowiednio dla wiersza
nr 1 i nr 2. Uzyskane wartości zostaną odpowiednio zsumowane w kolumnie V wierszu
nr 4.
Uzyskana suma w wierszu nr 4 (Suma wariant I) stanowi całkowitą wartość oferty dla
realizacji całości przedmiotu zamówienia w wariancie I i tę wartość Wykonawca
przeniesie do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia ze
wskazaniem wariantu I.
2) w przypadku, gdy Wykonawca oferuje realizację przedmiotu zamówienia w wariancie II
wypełnia odpowiednio kolumnę IV dla wierszy nr 1 i nr 3. Wiersz nr 2 ma pozostać
niewypełniony.
Uzyskany w rezultacie działania matematycznego iloczyn: ilości (wskazanej przez
Zamawiającego w kolumnie III) i ceny jednostkowej brutto (zaoferowanej przez
Wykonawcę w kolumnie IV) zostanie wyliczony w kolumnie V odpowiednio dla wiersza
nr 1 i nr 3. Uzyskane wartości zostaną odpowiednio zsumowane w kolumnie V wierszu
nr 4.
Uzyskana suma w wierszu nr 4 (Suma wariant I) stanowi całkowitą wartość oferty dla
realizacji całości przedmiotu zamówienia w wariancie I i tę wartość Wykonawca
przeniesie do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia ze
wskazaniem wariantu II.
8.3. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 2A do ogłoszenia zostały wstawione formuły
matematyczne obliczające wartość oferty zarówno dla wariantu I lub dla wariantu II.
Wykonawca może wypełnić załącznik nr 2A bez użycia wstawionych formuł poprzez
samodzielne wykonanie działań matematycznych właściwych dla obliczenia wartości oferty
odpowiednio dla wariantu I lub wariantu II. Następnie wartość uzyskaną dla wybranego
przez Wykonawcę wariantu Wykonawca przeniesie do formularza oferty ze wskazaniem,
wariantu, który jest oferowany przez Wykonawcę..
8.4. Zamawiający przyjmie do oceny ofert cenę brutto za realizację całości przedmiotu
zamówienia podaną w formularzu oferty - załącznik nr 2 do ogłoszenia.
8.5. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi
przepisami realizacji przedmiotu zamówienia (w tym koszty dostawy, transportu,
opakowania, rozpakowania, wniesienia, itd.).
8.6. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja
2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2023. 168 t.j. z dnia 2023.01.23).
8.7. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty
zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się,
a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
8.8. Cenę należy podać w złotych polskich.
8.9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
8.10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
8.11. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być koniecznie
do wykonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość
roszczeń Wykonawcy związanych z błędem skalkulowania ceny lub pominięciem w wycenie
elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
8.12. Zamawiający poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o dokonanych poprawkach
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona) następujące omyłki niepowodujące istotnych
zmian w treści umowy:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia,
9. KRYTERIUM OCENY OFERT
9.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium: cena
100%
9.2. Przyznane punkty będą liczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
10.2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10.3. Niedostarczenie wymaganych próbek zaoferowanego asortymentu w terminie składania
ofert będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami ogłoszenia
o zamówieniu.
11. TERMINY PŁATNOŚCI
11.1. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy.
12. POSTANOWIENIA UMOWY
12.1 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zasady realizacji zamówienia zawarte są
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.
13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
13.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą
zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.
13.2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne
roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego
14. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem
przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny
ofert.
14.2. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest
niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w ogłoszeniu,
Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy
o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie.
14.3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy.
14.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać
ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu
Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
14.5. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu
zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił
zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia.

Kontakt:
5. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
5.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
mgr Teresa Bajor, tel. 12 683 10 52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl
5.2. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
mgr Czesław Kowal, tel. 12 683 11 38, e-mail: czeslaw.kowal@awf.krakow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii