Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Rybnik
ul. Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
Tel. 32 439 20 18, Fax: 32 422 41 24
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 32 439 20 18, F
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji
opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego
Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji
opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie
z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 tj. ze zm.) oraz
przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r.
w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832),
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt pozyskać wszelkie niezbędne
dokumenty do sporządzenia operatów szacunkowych. W tym: zgromadzić we
własnym zakresie istotne dokumenty wykorzystane przy sporządzaniu operatu
szacunkowego opisujące stan i przeznaczenie nieruchomości a także dokumentów
pozwalających ocenić cechy podobne i wyróżniające nieruchomość szacowaną i
nieruchomości przyjęte do porównania, dołączyć do operatu szacunkowego
dokumentację fotograficzną z oględzin nieruchomości.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w sporządzonych operatach nowe
identyfikatory działek ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków (dotyczy
przenumerowanych obrębów geodezyjnych nr 0028 (Golejów), nr 0113 (Stodoły) a
także obrębu nr 0120 (Wielopole), którego przenumerowanie działek zaplanowano
na czerwiec 2025 r.

Dokument nr: M.271.3.2025, 2025-101647

Składanie ofert:
3) Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w postaci pisemnej w siedzibie Zamawiającego w terminie do
23.05.2025 r. w kopercie opatrzonej opisem:
Wykonanie 19 wycen nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa celem aktualizacji
opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego
Forma dostarczenia oferty: Ofertę można składać osobiście lub przesłać pocztą
(bądź kurierem) na adres:
Urząd Miasta Rybnika
Wydział Mienia (pok. 28)
Zamkowa 5
44-200 Rybnik

Wymagania:
Cena przedstawiona w formularzu ofertowym musi być stała w okresie trwania
umowy.
1) Wymagania dotyczące oferty i realizacji przedmiotu zamówienia
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status
prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania
Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w
skład oferty muszą zostać podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób
podpisujących ofertę musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do
oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego
status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) do oferty
należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopię potwierdzoną za
zgodność z oryginałem. Naruszenie powyższych wymagań skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Wszystkie dokumenty, oświadczenia sporządzone w językach
obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski.
Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie.
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania
nieruchomości.
2) Opis sposobu obliczenia ceny
Oferta powinna zawierać cenę brutto, powinna obejmować całość zamówienia, nie
dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Kryteria wyboru oferty
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena:
100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie i złożone w innej
postaci niż zapisana w zapytaniu uznaje się za nieważne;
Uwaga: Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie ze wzorem: Formularz ofertowy,
stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty, bez podania
przyczyny.

Uwagi:
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta z siedzibą
przy ul. Bolesława Chrobrego 2 w Rybniku (44-200);
?
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta jest Pani Anita
Zynek, kontakt: e-mail: iod@um.rybnik.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia poza ustawą PZP;
?
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO
?
Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do uzyskania
informacji na podstawie przepisów prawa;
?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia
postępowania;
?
Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do
spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym
przepisami prawa;
?
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
?
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
?
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
?
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania ani zmianą istotnych postanowień umowy;
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Monika Mirowska-Żak - Główny Specjalista w Wydziale Mienia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii