Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Bacieczki" ul. Swobodna 25 15-756 Białystok powiat: Białystok tel. + 48 (85) 674 89 00, tel. 856748905, tel. 856748904 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | 2800,00 zł |
Nr telefonu: | tel. + 48 (85) 674 8 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
organizuje postępowanie w formie wyboru wykonawcy w drodze negocjacji na wykonanie i montaż wiaty śmietnikowej o wymiarach 4,35 m x 8,00 m z dobudowanym oddzielnym dodatkowym segmentem o wymiarach 4,35 m x 3,50 m, na utwardzonym podłożu z polbruku (na parkingu) w pobliżu szczytu budynku Swobodna 64. 1. Szczegółowe dane dotyczące zamówienia znajdują się w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Otwarcie ofert: 4. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od otwarcia ofert. Składanie ofert: 2. Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Bacieczki" Ul. Swobodna 25, 15-756 Białystok do dnia do dnia 21.05.2025 r. do godz. 14.00 z dopiskiem 'WIATA SWOBODNA 64' i nazwą oferenta.. Miejsce i termin realizacji: 8. Termin realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem określonym w umowie, do 31.07.2025 r. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - do dnia 31.07.2025 r. Wymagania: 3. Oferty dostarczone jako otwarte nie będą rozpatrywane. 5. Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Bacieczki" zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. 6. O rozstrzygnięciu przetargu oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie. 7. Kryterium wyboru oferty: 100% wartość brutto (określona w formularzu nr 1) Do oferty należy dołączyć: 1. Dane dotyczące wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz wartość netto i brutto zamówienia łącznie dla całego zakresu robót - zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1. 2. Dokumenty uwiarygadniające sytuację ekonomiczną oferenta tj.: 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualną informację z właściwego rejestru KRS lub CEIDG. 4. Informację o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach. 5. Referencje zleceniodawców o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach. 6. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i uprawnienia, nie ogłoszono upadłości firmy, nie wszczęto wobec firmy postępowania likwidacyjnego nie podlega wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 2. 9. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z miejscem prowadzenia prac remontowych, zakresem prac, projektem umowy i odbył wizję lokalną terenu - Załącznik nr 3. 10. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 11. DTR, karty katalogowe, aprobatę techniczną 12. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 2800,00 zł na rachunek bankowy: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Bacieczki" w Białymstoku PKO BP S.A. I O/Białystok 29 1020 1332 0000 1802 0036 0800 do dnia 21.05.2025 r. do godziny 14.00. Wadium zostanie zwrócone po rozstrzygnięciu przetargu, jeśli oferta nie zostanie przyjęta lub zostanie zatrzymana i przepada jeżeli oferent wygrał przetarg i w przeciągu 2-ch tygodni od daty rozstrzygnięcia przetargu odstąpił od zawarcia umowy. Kontakt: Informację w sprawie przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie spółdzielni pok. 4 lub 3 tel. 856748905 lub 856748904 |