Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wirtualnej strzelnicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wirtualnej strzelnicy

Data zamieszczenia: 2025-05-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
ul. Gminna 8
42-583 Bobrowniki
powiat: będziński
32 287-78-87 wew. 57, wew. 23/46
monika.biela-szewczyk@bobrowniki.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bobrowniki
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 287-78-87 wew. 57
Termin składania ofert: 2025-05-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Utworzenie przez Gminę Bobrowniki strzelnicy wirtualnej wraz z wyposażeniem".
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż wyposażenia wirtualnej strzelnicy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres stanowi Opis przedmiotu zamówienia, będącym odrębnym dokumentem o nazwie ,,Opis Przedmiotu Zamówienia".

Dokument nr: IZP.271.2.27.2025

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Bobrowniki, Ul. Gminna 8,42-583 Bobrowniki.
UWAGA!
Oferty należy składać w terminie do dnia 19.05.2025 r.. do godz. 10:00 w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta cenowa na zadanie pn:,,Utworzenie przez Gminę Bobrowniki strzelnicy wirtualnej wraz z wyposażeniem" - nie otwierać przed 19.05.2025 r., do godz. 10:00.
Koperta musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do 28 listopada 2025 r.

Wymagania:
II. Podstawa prawna:
Do zamówienia nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., póz. 1320), wobec art. 2 ust. 1 pkt 1.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. Faktura będzie płatna przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1) Ofertę należy złożyć na druku Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert.
2) Deklarację zgodności CE dla wyboru wprowadzonego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego, potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu.
3) Dokument - Certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu z wymaganiami oferty.
4) Dokument zawierający wyszczególnienie proponowanego sprzętu.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
Wszelkie zapytania mogą być składane przez Wykonawców drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl z dopiskiem: Zapytanie do zadania pn: ,,Utworzenie przez Gminę Bobrowniki strzelnicy wirtualnej wraz z wyposażeniem"
UWAGA:
1) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca;
2) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zwrócone zostaną Wykonawcy bez otwierania;
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
4) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe oraz oczywiste omyłki pisarskie.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. W ofercie należy przedstawić cenę ofertową netto i cenę brutto zgodnie z tabelą przedstawioną w Formularzu ofertowym. Formularz oferty stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. Kryteria oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą: KRYTERIUM - CENA (KC) - WAGA 100%
2. Sposób bilansowania oceny i wyboru oferty:
1) Zamawiający spośród złożonych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
X. Dodatkowe informacje:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zaproszenia do składania ofert. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert.
2. Spośród złożonych ofert na niniejsze zadanie zostanie wybrany ten Wykonawca, który spełni stawiane warunki, wymagania oraz kryteria wyboru oferty określone przez Zamawiającego. Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
3. Zamawiający z postępowania wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. póz. 507 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji (przewiduje możliwość prowadzenia negocjacji) z co najmniej jednym Wykonawcą w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych w pkt. IX niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania:
a) z powodu braku środków - gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza zadeklarowane środki Zamawiającego;
b) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że postępowanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
c) jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Kontakt:
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących:
> postępowania - Pani Anna Grabowska, nr telefonu: 32 287-78-87 wew. 57; e-mail: anna.grabowska@bobrowniki.pl
> przedmiotu zamówienia - Monika Biela-Szewczyk, nr telefonu: 32 287-78-87 wew. 23/46; e-mail: monika.biela-szewczyk@bobrowniki.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii