Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa zaopatrzenia w trakcie wypraw terenowych |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Innowacyjnej Edukacji Bukwałd 45A 11-001 Bukwałd powiat: olsztyński 665334332 mdusza@ciedu.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/228904 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Bukwałd |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 665334332 |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia Usługa zaopatrzenia w produkty spożywcze, chemiczne, toaletowe i wyposażenia obozowego w trakcie 4 wypraw terenowych w dwóch różnych terminach w ramach Outdoor Learning, w okolicach Biebrzańskiego Parku Narodowego. Powstaje w kontekście projektu FEWM.06.01-IZ.00-0009/24 - FEWM.06.01-IP.01-0009/24 - ,,MENTOR 5.0 - kompetencje dla subregionu elbląskiego" Część 1 Usługa zaopatrzenia w trakcie 4 wypraw terenowych Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis 1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa zaopatrzenia w trakcie 4 wypraw Outdoor Learning odbywających się w 2 terminach (2 wyprawy w jednym terminie, razem 4 wyprawy) na terenie Biebrzańskiego Parku Narodowego. Szczegółowy spis towarów wymaganych zamówieniem znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zamówienia. Harmonogram oraz przybliżona lokalizacja miejsc do których nastąpi dostawa znajduje się w pkt 2 niniejszego zapytania. 1.2 Usługa zaopatrzenia 4 wypraw Outdoor Learning zawiera: 1.2.1 Dostarczenie towarów wyszczególnionych w Załączniku nr 1, podzielonych zgodnie z w/w Załącznikiem w terminach zgodnych z harmonogramem, w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty, położone od siebie w odległości nie większej niż 20 km. Lista towarów podanych w Załączniku nr 1 jest listą orientacyjną, może ulec niewielkim zmianom nie zmieniając ostatecznej ceny zamówienia. Może to być spowodowane preferencjami żywieniowymi uczestników wypraw. Ostateczna lista będzie dostarczona Wykonawcy nie później niż 3 dni przed planowaną wyprawą. Wszystkie dostarczone towary będą świeże, dobrej jakości i zgodne z wymaganymi Zamówieniem gramaturami. W przypadku towarów szybko psujących się ich termin przydatności do spożycia będzie nie krótszy niż 7 dni, w przypadku innych towarów (puszki, produkty w słoikach, produkty sypkie, przyprawy, sosy, art. chemiczne i toaletowe) termin przydatności do spożycia będzie nie krótszy niż do końca roku 2025. Towary będą dostarczone w zbiorczych, zwrotnych po wyprawie, plastikowych pojemnikach lub pojemnikach przystosowanych do dostarczania żywności, podzielone w każdym z dwóch terminów na dwie osobne partie (każda dla jednej wyprawy) w sposób pozwalający na stwierdzenie daty ważności do spożycia oraz odczytania etykiety ze składem. Zakupy, przed ich dokonaniem, będą każdorazowo konsultowane z Zamawiającym i przez niego zatwierdzone. 1.2.2 Dostarczanie pieczywa w ilościach zgodnych z Załącznikiem nr 1 odbywa się pierwszego i trzeciego dnia każdej wyprawy, dostawa w godz.ch wczesno- porannych pod wskazane miejsca, w których będzie przebywała grupa. DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie; 1.2.3 Dostarczenie drewna na ognisko w ilości 0,5 m3 na każdą z 4 wypraw . DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie; 1.2.4 Gotowość do uzupełniania brakujących artykułów w trakcie każdej z 4 wypraw co najmniej raz, w połowie jej trwania. DOSTAWA w każdym z 2 terminów w dwa różne punkty , położone w odległości nie większej niż 20 km od miejsca wskazanego w harmonogramie; CPV: 55523000-2, 55900000-9 Dokument nr: 2025-88096-228904, 13/CIE/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-22 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat grajewski Gmina Rajgród Miejscowość Kuligi adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat moniecki Gmina Goniądz Miejscowość Grzędy Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z podrozdziałem 3.2 sekcja 3.2.4 punkt 4) b Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS i FST Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o ile zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności Warunki zmiany umowy Zgodnie z podrozdziałem 3.2 sekcja 3.2.4 punkt 4) b Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 dla EFS+, EFRR, FS i FST Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o ile zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, ? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie W takim wypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Doświadczenie w realizacji co najmniej 3 usług polegających na zapewnieniu kompleksowego cateringu dla co najmniej 50 osób lub innej formy zaopatrzenia w żywność i inne towary pokrewne z wymienionymi w Załączniku nr 1 Zapytania, dla grup co najmniej 40 osób lub doświadczenia polegającego na kompleksowej organizacji co najmniej 3 szkoleń uwzględniających wyżywienie co najmniej 40 uczestników lub doświadczenia polegającego na organizacji 3 innych form wypoczynku i rekreacji dla co najmniej 10 osób dorosłych (wyprawy w teren, obozy i biwaki dłuższe niż 3 dni) ? każde z wydarzeń odbyło się w ciągu ostatnich 2 lat przed datą złożenia oferty. ? Doświadczenie można wykazać łącznie np. 1 szkolenie + 2 obozy Doświadczenie musi być potwierdzone referencjami lub protokołami odbioru lub innymi dokumentami jednoznacznie wykazującymi należyte wykonanie minimum 3 usług, każdej w wyżej wskazanym zakresie (jednoznacznie potwierdzone daty, liczby osób, charakter i zakres usługi) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z postępowania wykluczeni są wykonawcy: a/ wobec których zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022. 835) oraz w art. 5k ust. 1 rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 roku dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. 2014. 229.1) b/ którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z zamawiającym, tj. istnieje powiązanie polegające na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zastępcą prawnym zamawiającego lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych, ? pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-15 Data ostatniej zmiany 2025-05-15 21:51:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena (C) 75% (75 punktów) -Premiowana będzie najniższa cena za usługę (z VAT). W przypadku tego kryterium, oferta najtańsza niepodlegająca odrzuceniu otrzyma 75 punktów, oferty droższe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium społeczne (S) - 25% (25punktów) - Wykonawca otrzyma 25 punktów, jeżeli zobowiąże się w ofercie, że zatrudni do realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym. Kontakt: Osoby do kontaktu Marzena Dusza tel.: 665334332 e-mail: mdusza@ciedu.eu |