Remont instalacji kanalizacyjnej w piwnicy i sanitariatów w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont instalacji kanalizacyjnej w piwnicy i sanitariatów w budynku

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Częstochowie
ul. Sabinowska 7/9
42-202 Częstochowa
powiat: Częstochowa
tel. 789 226 762, 34 365 85 97
sp21@edukacja.czestochowa.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 789 226 762, 34
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont instalacji kanalizacyjnej w piwnicy i sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 21
w Częstochowie"
1) Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji kanalizacyjnej w piwnicy i sanitariatów
w budynku Szkoły Podstawowej nr 21 im. Ks. Stanisława Konarskiego w Częstochowie,
ul. Sabinowska 7/9.
2. Szczegółowy zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót i stanowi zał. Nr 1 do Zapytania ofertowego.

3) Warunki realizacji zamówienia:
1. Po wykonaniu prac zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Składanie ofert:
2. Ofertę proszę złożyć na adres mailowy: sp21@edukacja.czestochowa.pl lub bezpośrednio w sekretariacie placówki w godz.ch pracy od 8.00-15.00. Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: ,,Remont instalacji kanalizacyjnej w piwnicy i sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie".
6)Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę:
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 23.05.2025 roku do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
2) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: 20.08.2025 r.

Wymagania:
Na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów tejże ustawy.
3. Okres gwarancji - 36 miesięcy.
5) Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
3. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
2. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
8) Kryteria oceny ofert
1. Cenowe
2. Pozacenowe (rzetelność firmy, długość istnienia na rynku, termin wykonania usługi, serwis, jakość wykonania usługi).

9) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
1. Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
2. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.

10) Podstawa nieudzielenia zamówienia:
1. Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
2. Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

11) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
4. W trakcie wykonywania robot należy zapewnić bezpieczeństwo użytkowania budynku.
5. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem wykonywania robót oraz stanem technicznym urządzeń, w których wykonywane będą roboty.
6. Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.

Kontakt:
4) Osoba do kontaktów w sprawie przedmiotu zamówienia i procedury zamówienia: dyrektor szkoły tel. 34 3658597, 789-226-762

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii