Kasacja 12 sztuk pojazdów

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kasacja 12 sztuk pojazdów

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH
Lompy 19
40-038 Katowice
powiat: Katowice
Telefon: 32 200 22 22, 478512611, 798032280
adrian.furgol@ka.policja.gov.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/475602
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 200 22 2
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kasacja 12 sztuk pojazdów wycofanych z eksploatacji w KWP w Katowicach
Opis postępowania: W związku z rozpoczęciem procedury kasacji 12 sztuk pojazdów służbowych wycofanych z eksploatacji przez KWP w Katowicach, Wydział Transportu zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej w niniejszym postępowaniu.

Warunki:

- Ilość pojazdów: 12 sztuki (szczegółowy wykaz w załączniku nr 1 do niniejszego postępowania). Pojazdy wykazane w załączniku nr 1 do niniejszego postępowania to pojazdy zaklasyfikowane przez stosowną Komisję powołaną w Wydziale Transportu KWP w Katowicach, jako nieprzydatne do służby i przeznaczone do wybrakowania. Są to pojazdy nie posiadające dopuszczenia do ruchu i może występować w nich brak niektórych podzespołów i części (np. akumulatorów, które zostały przekazane wcześniej do utylizacji).;

- Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do odebrania całej partii 12 pojazdów - Zamawiający nie dopuszcza częściowej realizacji zadania.

- Odbiór pojazdów na koszt Wykonawcy w terminie do 21 dni od przekazania przez Zamawiającego informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty;

- Miejsce odbioru: Katowice Ul. Koszarowa 17;

- Odbiór pojazdu winien odbyć się w dni robocze w godz.ch ustalonych telefonicznie z osobą odpowiedzialną za wydanie przedmiotowych pojazdów;

- Pojazdy przeznaczone do kasacji nie są dopuszczone do ruchu;

- Wykonawca winien posiadać ważne zaświadczenie wpisu do wykazu przedsiębiorców prowadzących stację demontażu pojazdów oraz zezwolenie/pozwolenie-zintegrowane/decyzję w zakresie zbierania odpadów/gospodarki odpadami wydane przez właściwy organ administracji publicznej (których skany winny być załączone do niniejszego postępowania)

- Wykonawca na każdy pojazd z osobna wystawi i dostarczy do Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia odbioru pojazdu, stosowne Zaświadczenie o demontażu pojazdu, w którym wskaże m.in. markę, model, nr rejestracyjny, numer VIN pojazdu oraz masę (wyrażoną w Mg) pojazdu wycofanego z eksploatacji.

- Zamawiający na podstawie uzyskanej od Wykonawcy informacji o masie pojazdu wycofanego z eksploatacji wystawi w terminie do 7 dni stosowną fakturę Vat

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Wszelkie zapytania proszę składać za pośrednictwem platformy zakupowej.

W razie problemów ze złożeniem oferty proszę kontaktować się z HelpDeskiem EB2B - kontakt w stopce strony internetowej.
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: WT-39/2025

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/475602
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2025-05-16 08:30 2025-05-22 11:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH
Lompy 19
40-038 Katowice
Telefon: 32 200 22 22
ADRIAN FURGOŁ
478512611
798032280
adrian.furgol@ka.policja.gov.pl
Zamawiający: Wydział Transportu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii