Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tyczyn ul. Rynek 18 36-020 Tyczyn powiat: rzeszowski tel. (0-17) 22-19-310; fax. 22-19-217 administrator@tyczyn.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tyczyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (0-17) 22-19-31 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na dostawę kruszywa do utwardzenia dróg gminnych na terenie Gminy Tyczyn III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszyw: ? ? ? ? ? żwir o granulacji 5,0-31,5 mm - 40 m3; łupek o granulacji 20,0-150,00 mm - 50 m3; tłuczeń o granulacji 31,5-63,0 mm - 70 m3; kliniec o granulacji 4,0-31,5 mm - 425 m3; piasek kopany - 20 m3; wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem, wbudowaniem na wskazane miejsce na drodze gminnej. Dopuszcza się transport kruszyw samochodem o nośności do 6 ton na oś. Wykonawca będzie dostarczał materiał na telefoniczne zamówienie przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od wykonanego zgłoszenia telefonicznego lub we wskazanym terminie. W zgłoszeniu Zamawiający ustala ilość (minimalna ilość dostawy 2 m3) oraz miejsce wbudowania kruszywa. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty zapewniające właściwe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Podane ceny za 1 m3 kruszywa w formularzu ofertowym są niezmienne do czasu zakończenia zamówienia. Podane ilości są szacunkowe i należy traktować je orientacyjnie, ponieważ mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości. Składanie ofert: VII. MIEJSCE, TERMIN, FORMA I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 21.05.2025 r. do godz. 14.00. 2. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: administrator@tyczyn.pl z dopiskiem: Oferta - dostawa kruszyw. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania przedmiotu zamówienia: - sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2025 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Podstawa prawna - art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz Regulamin udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych netto, wprowadzony zarządzeniem Nr 1/2021 Burmistrza Tyczyna w z dnia 04 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych" V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszej Zapytaniu Ofertowym oraz opisem przedmiotu zamówienia koniecznymi do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Ofertę składa się na Formularzu Oferty - zgodnie z Załącznikiem do Zapytania Ofertowego. 7. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w Formularzu Oferty wskazania dokumentu rejestrowego/ ewidencyjnego (np. KRS lub CEIDG) lub innego właściwego rejestru 8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VI. WYMAGANE DOKUMENTY Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (wg załączonego wzoru). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU OFERTY NAJKORZYTSNIEJSZEJ Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród złożonych, ofertę z najniższą ceną. Podane ceny w ofercie są cenami ostatecznymi obejmującymi wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.IX. INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ 1. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2. Umowa, pod rygorem nieważności, zostanie zawarta w formie pisemnej. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. X. ODRZUCENIE OFERTY 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu 3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 4) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. XI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: XII. INFORMACJA RODO INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 1. 2. 3. 4. 5. Kto wykorzystuje dane: Gmina Tyczyn (Zamawiający) - NIP: 813-33-04-080, REGON: 690582163. Kontakt: ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, tyczyn@tyczyn.pl. Pomoc inspektora ochrony danych: daneosobowe@tyczyn.pl. Kim jest inspektor ochrony danych: Inspektor ochrony danych to niezależny ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa danych osobowych. Przyjmuje pytania i wnioski związane z wykorzystywaniem danych osobowych oraz zgłoszenia o nieprawidłowościach. Cel wykorzystania danych: 5.1. Składanie zapytań ofertowych, rozpatrywanie przedstawionych ofert, wybór najkorzystniejszej oferty. 5.2. Ograniczenie ryzyka podatkowego poprzez dochowanie należytej staranności przy nabywaniu towarów i usług zgodnie z wytycznymi Ministra Finansów. Dochowanie należytej staranności polega na: 1. weryfikacji kontrahenta w publicznie dostępnych bazach danych - CEIDG, KRS, VIES, Portal Podatkowy, tzw. Biała Lista Podatników VAT; 2. weryfikacji koncesji i zezwoleń - jeżeli są konieczne do prowadzenia działalności gospodarczej określonego rodzaju; 3. weryfikacji tożsamości osób działających w imieniu kontrahenta oraz ich uprawnień do zawierania umów; 4. weryfikacji rzetelności stron internetowych oraz mediów społecznościowych, służących do prowadzenia działalności gospodarczej - jeżeli ich posiadanie jest przyjętą praktyką w danej branży; 5. ocenie czy zachodzą inne ryzyka transakcyjne, wskazane w Metodyce w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych. 5.3. Ustalenie warunków umownych, zawarcie i wykonanie umowy.6. 7. 5.4. Prowadzenie rachunkowości. 5.5. Ustalenie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami. Podstawa prawna wykorzystania danych: 6.1. Składanie zapytań ofertowych, rozpatrywanie przedstawionych ofert, wybór najkorzystniejszej oferty - art. 6. ust. 1. lit. f) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 6.2. Ograniczenie ryzyka podatkowego poprzez dochowanie należytej staranności przy nabywaniu towarów i usług - art. 6. ust. 1. lit. f) RODO w zw. z art. 96b. Ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz zaleceniami Ministra Finansów, zawartymi w Metodyce w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w transakcjach krajowych. 6.3. Ustalenie warunków umownych, zawarcie i wykonanie umowy - art. 6. ust. 1 lit. b) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 6.4. Prowadzenie rachunkowości - art. 6 ust. 1. lit. c) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. 6.5. Ustalenie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami - art. 6. ust. 1 lit. f) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Dane osobowe podlegające wykorzystaniu: OSOBY, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ DANE WYKORZYSTYWANE W ZWIĄZKU Z ZAWARTĄ UMOWĄ ZLECENIE SKĄD POCHODZĄ DANE OSOBOWE 1. Strony umowy (w przypadku osób fizycznych) 1. 2. 3. 4. Osoby reprezentujące strony umowy (przedstawiciele ustawowi) Pełnomocnicy (w tym prokurenci) Osoby realizujące umowę 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko, firma) Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer NIP, numer PESEL) Dane kontaktowe (np. adres zamieszkania lub siedziby, adres e-mail, numer telefonu) Dane finansowe (np. numery rachunków płatniczych) Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko) Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer PESEL) Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe) Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu) Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko) Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer PESEL) Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe) Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu) Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko) Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe) Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu) 2. Udostępnione wzajemnie przez strony zawierające umowę. Publicznie dostępne bazy danych: KRS, CEIDG, VIES, Portal Podatkowy oraz tzw. Biała Lista Podatników VAT. Udostępnione przez strony umowę.wzajemnie zawierające Udostępnione przez strony umowę.wzajemnie zawierające Udostępnione przez strony umowę.wzajemnie zawierające 8. Kto otrzyma dane: dostawca programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją; kancelarie adwokackie, radcowskie i doradztwa prawnego, którym zlecono świadczenie pomocy prawnej; w przypadku ewentualnego postępowania windykacyjnego - podmioty, którym zlecono windykację wierzytelności. 9. Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez 6 lat począwszy od dnia, w którym rozpoczyna się bieg przedawnienia roszczeń. Po upływie tych okresów dane osobowe zostaną usunięte. 10. Dlaczego tak długo: przechowywanie danych przez czas obowiązywania umowy jest niezbędne do jej wykonania. Przechowywanie danych po upływie okresu obowiązywania umowy jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami w przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania umowy. Termin przedawnienia roszczeń określono w art. 118. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Dzień, w którym rozpoczyna się bieg przedawnienia roszczeń ustala się na podstawie art. 120. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 11. Przysługujące prawa: PRZYSŁUGUJĄCE PRAWONA CZYM POLEGAZASTRZEŻENIAJAK SKORZYSTAĆ Dostępu do danychPrawo do uzyskania informacji o tym czy Gmina Tyczyn dysponuje danymi zainteresowanej osoby, jakie są to dane oraz jak są wykorzystywane. Informacje przekazuje się w formie notatki.Prawo dostępu do danych nie polega na przekazaniu kopii dokumentacji. Dostęp do niektórych informacji może być ograniczony, jeżeli ich udzielenie może niekorzystnie wpłynąć na prawa i wolności innych osób. Przed udzieleniem dostępu do danych, Gmina Tyczyn może żądać podania dodatkowych informacji, jeżeli jest to konieczne do udzielenia dostępu lub do potwierdzenia tożsamości zainteresowanej osoby.Złóż wniosek - dane kontaktowe znajdują się w punkcie 1. i 2.PRZYSŁUGUJĄCE PRAWONA CZYM POLEGA Sprostowania danychPrawo do poprawiania nieprawidłowych danych, aktualizacji nieaktualnych oraz uzupełniania niekompletnych. Usunięcia danychPrawo do bycia zapomnianym - żądania, by dane dotyczące zainteresowanej osoby zostały skasowane. Ograniczenia przetwarzaniaPrawo do żądania, by dane nie były więcej wykorzystywane w określonym celu. SprzeciwuPrawo do żądania, by zaprzestano wykorzystywania danych zainteresowanej osoby do realizacji interesów prawnych Gmina Tyczyn Skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych OsobowychPrawo do zawiadomienia organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych o naruszeniu prawa. 12. 13. 14. 15. ZASTRZEŻENIA Może być potrzebne okazanie dokumentu potwierdzającego prawdziwość danych - np. dowodu osobistego lub dyplomu stwierdzającego posiadanie określonych kwalifikacji. Przysługuje wyłącznie, gdy: dane zainteresowanej osoby nie są już potrzebne lub są wykorzystywane niezgodnie z prawem albo w konkretnym przypadku istnieje prawny obowiązek ich usunięcia. Przysługuje wyłącznie, gdy: zainteresowana osoba kwestionuje prawidłowość swoich danych lub jeśli jej dane są wykorzystywane niezgodnie z prawem lecz zainteresowana osoba sprzeciwia się ich usunięciu lub gdy dane zainteresowanej osoby nie są już potrzebne lecz są one potrzebne tej osobie do dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. Przysługuje w związku z wykorzystywaniem danych osobowych w celu 1. składania zapytań ofertowych, rozpatrywania przedstawionych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty; 2. ograniczenia ryzyka podatkowego poprzez dochowanie należytej staranności przy nabywaniu towarów i usług; 3. ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami. Sprzeciw uwzględnia się z uwagi na szczególną sytuację danej osoby. Staranne uzasadnienie sprzeciwu może zwiększyć szansę na uznanie jego słuszności. Składając skargę należy wskazać na kogo składa się skargę oraz opisać na czym polega naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych. JAK SKORZYSTAĆ Złóż wniosek - dane kontaktowe znajdują się w punkcie 1. i 2. Złóż wniosek - dane kontaktowe znajdują się w punkcie 1. i 2. Złóż wniosek - dane kontaktowe znajdują się w punkcie 1. i 2. Złóż wniosek - dane kontaktowe znajdują się w punkcie 1. i 2. Skontaktuj się z Urzędem Ochrony Danych Osobowych. Czy podanie danych jest konieczne: tak - to warunek zawarcia umowy. Konsekwencje niepodania danych: rezygnacja z zamiaru zawarcia umowy lub odstąpienie od zawartej umowy. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: nie dotyczy. Profilowanie: nie dotyczy. |