Dostawa kruszywa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tyczyn
ul. Rynek 18
36-020 Tyczyn
powiat: rzeszowski
tel. (0-17) 22-19-310; fax. 22-19-217
administrator@tyczyn.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Tyczyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-17) 22-19-31
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę kruszywa do utwardzenia dróg gminnych na terenie Gminy Tyczyn
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszyw:
?
?
?
?
?
żwir o granulacji 5,0-31,5 mm - 40 m3;
łupek o granulacji 20,0-150,00 mm - 50 m3;
tłuczeń o granulacji 31,5-63,0 mm - 70 m3;
kliniec o granulacji 4,0-31,5 mm - 425 m3;
piasek kopany - 20 m3;
wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem, wbudowaniem na wskazane miejsce na
drodze gminnej. Dopuszcza się transport kruszyw samochodem o nośności do 6 ton na oś.
Wykonawca będzie dostarczał materiał na telefoniczne zamówienie przez Zamawiającego
w terminie 24 godzin od wykonanego zgłoszenia telefonicznego lub we wskazanym terminie.
W zgłoszeniu Zamawiający ustala ilość (minimalna ilość dostawy 2 m3) oraz miejsce
wbudowania kruszywa. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie
koszty zapewniające właściwe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Podane ceny
za 1 m3 kruszywa w formularzu ofertowym są niezmienne do czasu zakończenia
zamówienia.
Podane ilości są szacunkowe i należy traktować je orientacyjnie, ponieważ mogą ulec zmianie
stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo
odszkodowania w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE, TERMIN, FORMA I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 21.05.2025 r. do godz. 14.00.
2. Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: administrator@tyczyn.pl
z dopiskiem: Oferta - dostawa kruszyw.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
- sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Podstawa prawna - art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych oraz Regulamin udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych netto,
wprowadzony zarządzeniem Nr 1/2021 Burmistrza Tyczyna w z dnia 04 stycznia 2021 r.
w sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość
nie przekracza kwoty 130 000 złotych"
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania Ofertowego.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
4. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami
określonymi w niniejszej Zapytaniu Ofertowym oraz opisem przedmiotu zamówienia
koniecznymi do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Ofertę składa się na Formularzu Oferty - zgodnie z Załącznikiem do Zapytania
Ofertowego.
7. Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w Formularzu Oferty wskazania
dokumentu rejestrowego/ ewidencyjnego (np. KRS lub CEIDG) lub innego
właściwego rejestru
8. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
9. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY
Do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (wg załączonego wzoru).
2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU OFERTY NAJKORZYTSNIEJSZEJ
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród złożonych, ofertę z najniższą
ceną. Podane ceny w ofercie są cenami ostatecznymi obejmującymi wszelkie koszty i składniki
związane z realizacją zamówienia.IX. INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY Z WYBRANYM WYKONAWCĄ
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany
do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Umowa, pod rygorem nieważności, zostanie zawarta w formie pisemnej.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
X. ODRZUCENIE OFERTY
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
XI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.

Uwagi:
XII. INFORMACJA RODO
INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1.
2.
3.
4.
5.
Kto wykorzystuje dane: Gmina Tyczyn (Zamawiający) - NIP: 813-33-04-080, REGON: 690582163.
Kontakt: ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, tyczyn@tyczyn.pl.
Pomoc inspektora ochrony danych: daneosobowe@tyczyn.pl.
Kim jest inspektor ochrony danych: Inspektor ochrony danych to niezależny ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa danych
osobowych. Przyjmuje pytania i wnioski związane z wykorzystywaniem danych osobowych oraz zgłoszenia
o nieprawidłowościach.
Cel wykorzystania danych:
5.1. Składanie zapytań ofertowych, rozpatrywanie przedstawionych ofert, wybór najkorzystniejszej oferty.
5.2. Ograniczenie ryzyka podatkowego poprzez dochowanie należytej staranności przy nabywaniu towarów i usług
zgodnie z wytycznymi Ministra Finansów. Dochowanie należytej staranności polega na: 1. weryfikacji kontrahenta w
publicznie dostępnych bazach danych - CEIDG, KRS, VIES, Portal Podatkowy, tzw. Biała Lista Podatników VAT;
2. weryfikacji koncesji i zezwoleń - jeżeli są konieczne do prowadzenia działalności gospodarczej określonego
rodzaju; 3. weryfikacji tożsamości osób działających w imieniu kontrahenta oraz ich uprawnień do zawierania umów;
4. weryfikacji rzetelności stron internetowych oraz mediów społecznościowych, służących do prowadzenia
działalności gospodarczej - jeżeli ich posiadanie jest przyjętą praktyką w danej branży; 5. ocenie czy zachodzą inne
ryzyka transakcyjne, wskazane w Metodyce w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów w
transakcjach krajowych.
5.3. Ustalenie warunków umownych, zawarcie i wykonanie umowy.6.
7.
5.4. Prowadzenie rachunkowości.
5.5. Ustalenie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami.
Podstawa prawna wykorzystania danych:
6.1. Składanie zapytań ofertowych, rozpatrywanie przedstawionych ofert, wybór najkorzystniejszej oferty - art. 6. ust. 1.
lit. f) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
Prawo telekomunikacyjne oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
6.2. Ograniczenie ryzyka podatkowego poprzez dochowanie należytej staranności przy nabywaniu towarów i usług - art.
6. ust. 1. lit. f) RODO w zw. z art. 96b. Ustawy z dnia z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz
zaleceniami Ministra Finansów, zawartymi w Metodyce w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców
towarów w transakcjach krajowych.
6.3. Ustalenie warunków umownych, zawarcie i wykonanie umowy - art. 6. ust. 1 lit. b) RODO w zw. z przepisami Ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
6.4. Prowadzenie rachunkowości - art. 6 ust. 1. lit. c) RODO w zw. z przepisami Ustawy z dnia z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości.
6.5. Ustalenie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami - art. 6. ust. 1 lit. f) RODO w zw. z przepisami
Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Dane osobowe podlegające wykorzystaniu:
OSOBY,
KTÓRYCH
DANE
DOTYCZĄ
DANE WYKORZYSTYWANE W ZWIĄZKU Z ZAWARTĄ UMOWĄ
ZLECENIE
SKĄD POCHODZĄ DANE
OSOBOWE
1.
Strony umowy
(w przypadku
osób
fizycznych)
1.
2.
3.
4.
Osoby
reprezentujące
strony umowy
(przedstawiciele
ustawowi)
Pełnomocnicy
(w tym
prokurenci)
Osoby
realizujące
umowę
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
4.
1.
2.
3.
Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko, firma)
Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer
NIP, numer PESEL)
Dane kontaktowe (np. adres zamieszkania lub siedziby, adres e-mail,
numer telefonu)
Dane finansowe (np. numery rachunków płatniczych)
Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko)
Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer
PESEL)
Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe)
Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu)
Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko)
Dane identyfikacyjne przyznane przez organy publiczne (np. numer
PESEL)
Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe)
Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu)
Podstawowe dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko)
Dane dot. zatrudnienia (np. miejsce pracy, stanowisko służbowe)
Dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu)
2.
Udostępnione
wzajemnie przez strony
zawierające umowę.
Publicznie
dostępne
bazy danych: KRS,
CEIDG, VIES, Portal
Podatkowy oraz tzw.
Biała Lista Podatników
VAT.
Udostępnione
przez strony
umowę.wzajemnie
zawierające
Udostępnione
przez strony
umowę.wzajemnie
zawierające
Udostępnione
przez strony
umowę.wzajemnie
zawierające
8.
Kto otrzyma dane: dostawca programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją; kancelarie adwokackie, radcowskie
i doradztwa prawnego, którym zlecono świadczenie pomocy prawnej; w przypadku ewentualnego postępowania
windykacyjnego - podmioty, którym zlecono windykację wierzytelności.
9. Okres przechowywania danych: dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie
przez 6 lat począwszy od dnia, w którym rozpoczyna się bieg przedawnienia roszczeń. Po upływie tych okresów dane
osobowe zostaną usunięte.
10. Dlaczego tak długo: przechowywanie danych przez czas obowiązywania umowy jest niezbędne do jej wykonania.
Przechowywanie danych po upływie okresu obowiązywania umowy jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia roszczeń
oraz obrony przed roszczeniami w przypadku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania umowy. Termin
przedawnienia roszczeń określono w art. 118. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Dzień, w którym
rozpoczyna się bieg przedawnienia roszczeń ustala się na podstawie art. 120. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
cywilny.
11. Przysługujące prawa:
PRZYSŁUGUJĄCE
PRAWONA CZYM POLEGAZASTRZEŻENIAJAK
SKORZYSTAĆ
Dostępu do
danychPrawo do uzyskania
informacji o tym czy Gmina
Tyczyn dysponuje danymi
zainteresowanej osoby, jakie są
to dane oraz jak są
wykorzystywane. Informacje
przekazuje się w formie
notatki.Prawo dostępu do danych nie polega na
przekazaniu kopii dokumentacji. Dostęp do
niektórych informacji może być ograniczony,
jeżeli ich udzielenie może niekorzystnie
wpłynąć na prawa i wolności innych osób.
Przed udzieleniem dostępu do danych, Gmina
Tyczyn może żądać podania dodatkowych
informacji, jeżeli jest to konieczne do
udzielenia dostępu lub do potwierdzenia
tożsamości zainteresowanej osoby.Złóż wniosek -
dane
kontaktowe
znajdują się
w punkcie 1. i 2.PRZYSŁUGUJĄCE
PRAWONA CZYM POLEGA
Sprostowania
danychPrawo do poprawiania
nieprawidłowych danych,
aktualizacji nieaktualnych oraz
uzupełniania niekompletnych.
Usunięcia danychPrawo do bycia
zapomnianym - żądania, by
dane dotyczące
zainteresowanej osoby zostały
skasowane.
Ograniczenia
przetwarzaniaPrawo do żądania, by dane nie
były więcej wykorzystywane
w określonym celu.
SprzeciwuPrawo do żądania, by
zaprzestano wykorzystywania
danych zainteresowanej osoby
do realizacji interesów
prawnych Gmina Tyczyn
Skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony
Danych
OsobowychPrawo do zawiadomienia
organu nadzorującego
przestrzeganie przepisów
o ochronie danych osobowych
o naruszeniu prawa.
12.
13.
14.
15.
ZASTRZEŻENIA
Może być potrzebne okazanie dokumentu
potwierdzającego prawdziwość danych - np.
dowodu osobistego lub dyplomu
stwierdzającego posiadanie określonych
kwalifikacji.
Przysługuje wyłącznie, gdy: dane
zainteresowanej osoby nie są już potrzebne
lub są wykorzystywane niezgodnie z prawem
albo w konkretnym przypadku istnieje
prawny obowiązek ich usunięcia.
Przysługuje wyłącznie, gdy: zainteresowana
osoba kwestionuje prawidłowość swoich
danych lub jeśli jej dane są wykorzystywane
niezgodnie z prawem lecz zainteresowana
osoba sprzeciwia się ich usunięciu lub gdy
dane zainteresowanej osoby nie są już
potrzebne lecz są one potrzebne tej osobie do
dochodzenia roszczeń lub obrony przed
roszczeniami.
Przysługuje w związku z wykorzystywaniem
danych osobowych w celu 1. składania
zapytań ofertowych, rozpatrywania
przedstawionych ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty; 2. ograniczenia
ryzyka podatkowego poprzez dochowanie
należytej staranności przy nabywaniu
towarów i usług; 3. ustalenia i dochodzenia
roszczeń oraz obrony przed roszczeniami.
Sprzeciw uwzględnia się z uwagi na
szczególną sytuację danej osoby. Staranne
uzasadnienie sprzeciwu może zwiększyć
szansę na uznanie jego słuszności.
Składając skargę należy wskazać na kogo
składa się skargę oraz opisać na czym polega
naruszenie przepisów o ochronie danych
osobowych.
JAK
SKORZYSTAĆ
Złóż wniosek -
dane
kontaktowe
znajdują się
w punkcie 1. i 2.
Złóż wniosek -
dane
kontaktowe
znajdują się
w punkcie 1. i 2.
Złóż wniosek -
dane
kontaktowe
znajdują się
w punkcie 1. i 2.
Złóż wniosek -
dane
kontaktowe
znajdują się
w punkcie 1. i 2.
Skontaktuj się
z Urzędem
Ochrony
Danych
Osobowych.
Czy podanie danych jest konieczne: tak - to warunek zawarcia umowy.
Konsekwencje niepodania danych: rezygnacja z zamiaru zawarcia umowy lub odstąpienie od zawartej umowy.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji: nie dotyczy.
Profilowanie: nie dotyczy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii