Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Telefonia stacjonarna w zakresie abonamentów i połączeń telefonicznych wraz z serwisem i wsparciem technicznym a także rozbudowa cyfrowej centrali telefonicznej |
Data zamieszczenia: | 2025-05-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański tel: 32 67 40 200 , +48 665 998 888 it@szpitalzawiercie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 32 67 40 200 , |
Termin składania ofert: | 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Telefonia stacjonarna w zakresie abonamentów i połączeń telefonicznych wraz z serwisem i wsparciem technicznym a także rozbudowa cyfrowej centrali telefonicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu" III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy prowadzącego działalność w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych, abonamentów i połączeń telefonicznych dot. połączeń stacjonarnych przy zachowaniu dotychczasowej numeracji głównej wraz z ich serwisem i wsparciem technicznym, a także rozbudowa cyfrowej centrali telefonicznej Zamawiającego i powiązanych urządzeń we wszystkich lokalizacjach Szpitala Powiatowego w Zawierciu. 2. Zamawiający posiada cyfrową centralę telefoniczną produkcji firmy ADESCOM Polska Sp. z o.o., z siedzibą: Al. Wojciecha Korfantego 125A, 40-156 Katowice, zlokalizowaną w lokalizacji nr I, tj. w budynku Szpitala Powiatowego w Zawierciu przy Ul. Miodowej 14. Centrala obsługuje połączenia pomiędzy, wewnątrz i na zewnątrz wszystkich Lokalizacji, zapewniając usługi taryfikacji, kolejkowania rozmów, nagrywania rozmów, zbierania statystyk, dostęp użytkownika do panelu zarządzania centralą i innych usług. 3. Poniżej przedstawiono wszystkie lokalizacje Szpitala Powiatowego w Zawierciu: Lokalizacja nr I 42-400 Zawiercie, Ul. Miodowa 14 Lokalizacja nr II 42-400 Zawiercie, Ul. Powstańców Śląskich 8 Lokalizacja nr IV 42-400 Zawiercie, Ul. Gałczyńskiego 1 Lokalizacja nr V 42-400 Zawiercie, Ul. Piłsudskiego 80 IV. Zakres zamówienia: 1. Wykonawca wyłoniony w drodze ,,Zaproszenia do składania ofert" przejmie całość ruchu telefonicznego wychodzącego i przychodzącego we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni łączność w zakresie połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych wszystkich operatorów, na numery informacyjne wraz z prezentacją numeru. 3. Wykonawca zapewni zachowanie dotychczas używanych przez Zamawiającego numerów telefonów - wykaz posiadanych numerów telefonów Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 4 oraz umożliwi w trakcie obowiązywania Umowy uruchomienia dodatkowych 5 numerów. 4. Wykonawca zapewni transmisję dla faksów - opcja fax to mail - we wszystkich placówkach Zamawiającego. 5. Rozliczanie realizowanych połączeń odbywać się będzie w systemie naliczenia sekundowego, zgodnie ze stawkami zaproponowanymi w zapytaniu ofertowym. 6. Wykonawca zapewni realizację bezpłatnych połączeń głosowych wewnętrznych między lokalizacjami Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni przeniesienie dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 23 lutego 2021 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. póz. 576). Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca wyłoniony w drodze ,,Zaproszenia do składania ofert" dokona przeniesienia numeracji zgodnie z procesem przenoszenia numerów zobowiązany będzie do załatwienia wszystkich niezbędnych formalności oraz wykona przeniesienie na własny koszt. 8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zapewni szczegółowe, bezpłatne wykazy (billingi) wykonanych połączeń numerów objętych Umową w formie papierowej lub na udostępnionej platformie elektronicznej. 9. Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnej blokady wychodzących połączeń głosowych z numerami specjalnymi. 10. Wykonawca zapewni pakiet aktywnych usług takich jak blokowanie połączeń, zawieszanie połączenia, rozmowa konferencyjna, przekierowywanie rozmów. 11. Wykonawca zapewni ruch telekomunikacyjny między wszystkimi Lokalizacjami Zamawiającego, a także serwis techniczny całodobowy (24/7/365) i prace konserwacyjne we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni usuwanie usterek i awarii urządzeń w zakresie sprawowanego serwisu. 13. Zamawiający nie dopuszcza przyjmowania zgłoszeń awarii z użyciem automatu zgłoszeniowego lub infolinii. 14. Awarie będą wnoszone telefonicznie na wskazany numer telefonu dostępny całodobowo i drogą elektroniczną. Przyjęcie zgłoszenia awarii przez Wykonawcę potwierdzone będzie zwrotnym e-mailem. W przypadku telefonicznej formy zgłoszenia awarii, pracownik Wykonawcy przyjmujący zgłoszenie zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz numer służbowy, a także nadany zgłoszeniu numer, zgłoszenie zostanie potwierdzone zwrotną wiadomością SMS. 15. Wykonawca zapewni opiekuna do współpracy z Zamawiającym w zakresie niniejszej Umowy. Opiekun winien rozwiązywać bieżące problemy, przyjmować zgłoszenia, być dostępny dla Zamawiającego w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany opiekuna w przypadku jego nie wywiązywania się z ww. obowiązków. 16. Wykonawca gwarantuje, że czas reakcji na zgłoszoną awarię nie będzie dłuższy niż 2 godz. oraz usunięcie awarii telekomunikacyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od momentu zgłoszenia. 17. Wykonawca zapewni świadczenie usług telekomunikacyjnych, które zapewnią: a. nielimitowane, bezpłatne połączenia w ramach wszystkich lokalizacji Szpitala; b. nielimitowane, bezpłatne połączenia w ramach sieci wewnętrznej z wykorzystaniem skróconej numeracji we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego; c. połączenia lokalne i strefowe; d. połączenia międzystrefowe; e. połączenia na telefony komórkowe; f. połączenia międzynarodowe do krajów unii europejskiej; g. sekundowy system naliczania, bez opłaty za inicjację połączenia; h. połączenia pozostałe (teleinformatyczne, itp.). 18. Wykonawca zapewni bezpłatną łączność do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone. 19. Prezentację/identyfikację numerów telefonicznych połączeń przychodzących na aparatach telefonicznych cyfrowych mających funkcję prezentacji numeru, będących na stanie Zamawiającego. 20. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami odbywa się za pomocą 9-cyfrowej numeracji publicznej, bądź innego wygodniejszego dla Zamawiającego rozwiązania (np. numery wew. niepokrywające się). 21. Wykonawca zapewni konfigurację, serwis systemu oraz wsparcie techniczne umożliwiające działanie systemu telefonii stacjonarnej, z zachowaniem dotychczasowej numeracji przez cały okres obowiązywania Umowy. 22. Wysokość stawek netto za usługi telefoniczne nie ulegną zwiększeniu w czasie trwania Umowy. 23. W przypadku powszechnego obniżenia stawek VAT za usługi telekomunikacyjne, Wykonawca obniży stawki dla Zamawiającego. 24. Wykonawca zapewnieni łącze niezbędne do świadczenia usług telekomunikacyjnych w technologii VolP we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego. Łącze będzie doprowadzone do centrali telefonicznej Zamawiającego, która znajduje się jest lokalizacji nr I. 25. Zamawiający udostępni infrastrukturę wewnętrzną sieci LAN w lokalizacji nr I oraz zewnętrzną sieć światłowodową łączącą pozostałe lokalizacje: II, IV, V z lokalizacją nr I. 26. Zamawiający wymaga realizacji usług telefonicznych w technologii VOIP we wszystkich swoich lokalizacjach. 27. Zamawiający zastrzega: wszystkie instalowane urządzenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być bezpieczne w użytkowaniu oraz nie mogą zakłócać pracy i prawidłowego działania urządzeń i aparatury medycznej w Szpitalu. 28. Cena ofertowa musi obejmować całkowitą cenę, jaką poniesie Zamawiający w związku z realizacją kontraktu przez cały okres trwania Umowy, wyliczoną na podstawie średnich danych miesięcznych przedstawionych poniżej. 29. Średni miesięczny czas trwania połączeń: a. lokalne i strefowe - 6 000 minut b. międzystrefowe - 2 000 minut c. do sieci komórkowych - 2 000 minut 30. Rozliczanie usług telekomunikacyjnych z Wykonawcą nastąpi w oparciu o faktyczną ilość połączeń. 31. Wykonawca zapewnia w ramach Umowy łącza dostępowe zestawione w celu realizacji umowy oraz zapewnia gwarantowany czas dostępności łącza na poziomie co najmniej 99,7%. 32. Usługa zostanie skonfigurowana w taki sposób, aby nawet w przypadku awarii dedykowanego dla usługi łącza dostępowego było możliwe realizowanie połączeń telefonicznych w ramach numeracji wewnętrznej Zamawiającego. 33. Usługa zostanie skonfigurowana w taki sposób, aby nawet w przypadku awarii dedykowanego dla usługi łącza dostępowego było możliwe przekierowanie połączeń wychodzących przez posiadane przez Zamawiającego łącze bądź łącza dostępowe do Internetu. 34. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia Umowy Wykonawca uruchomienie redundancji posiadanej przez Zamawiającego centrali telefonicznej (System ADEBOX) w postaci klastra niezawodnościowego, złożonego z dwóch serwerów: a. serwera fizycznego posiadanego przez Zamawiającego, b. serwera wirtualnego w infrastrukturze Zamawiającego. 35. Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne i niewygasające czasowo licencje oprogramowania, które pozwolą na uruchomienie rozwiązania o którym jest mowa w pkt. 34. 36. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi migrację posiadanego przez Zamawiającego serwera fizycznego o którym mowa w pkt. 34 lit. b, do środowiska wirtualnego Zamawiającego. 37. Wykonawca zapewni uruchomienie mechanizmu automatycznego wykonywania pełnej kopii zapasowej (minimum jednej dziennie) na zasobie wskazanym przez Zamawiającego. Kopia będzie zawierała wszystkie składniki umożliwiające pełne przywrócenie systemu w środowisku produkcyjnym w momencie jej wykonania. 38. Wykonawca zapewnieni usługę wsparcia technicznego dla uruchomionego klastra niezawodnościowego i centrali telefonicznej firmy ADESCOM Polska Sp. z o.o., które będzie obejmowało swoim zakresem: a. doradztwo i wsparcie telefoniczne dla administratorów Zamawiającego w rozwiązywaniu bieżących problemów lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian konfiguracyjnych, b. wsparcie przy testowaniu poprawności wykonania kopii zapasowej, c. przywracanie danych z kopii zapasowej np.: w przypadku konieczności pełnego lub częściowego jej odtworzenia, d. niezbędne przeglądy w siedzibie Zamawiającego (jeśli takie są wymagane do jego prawidłowego i niezawodnego działania). 39. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 3 administratorów Zamawiającego z prawidłowej obsługi, eksploatacji i konserwacji systemu, w ilości nie mniejszej niż 8 godzin. 40. Wykonawca przekaże Zamawiającemu aktualne kody dostępu umożliwiające dostęp do oprogramowania aplikacyjnego i systemowego w celu wykonywania podstawowych czynności serwisowych i naprawczych. V. Reklamacje 1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy albo w przypadku nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia usług lub wystawianie faktur po cenach nie wynikających ze złożonej oferty Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego rozpoznania złożonej przez Zamawiającego reklamacji. 2. Reklamacje będą wnoszone do opiekuna telefonicznie na wskazany numer telefoniczny lub elektroniczną lub pisemnie na adres siedziby Wykonawcy lub adres Oddziału Wykonawcy. CPV: 64200000-8 Dokument nr: DZP/BZU/191/2025 Otwarcie ofert: XII. Miejsce i termin otwarcia ofert 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 22.05.2025r. o godz.: 10.30. 2. Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert. Składanie ofert: IX. Miejsce i termin składania ofert 1. Wykonawca składa ofertę w zapieczętowanej, opisanej kopercie w Kancelarii Szpitala Powiatowego w Zawierciu, pok. nr 17, piętro I, bud. B. 2. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 22.05.2025r. do godz.: 10.00. Miejsce i termin realizacji: XVIII. Termin wykonania zamówienia od 01.06.2025r. do 31.05.2026r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia: Udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto, prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. VI. Warunki realizacji usługi i naliczania opłat 1. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza asortymentowo-cenowego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie naliczał żadnych opłat za inicjację połączeń tj. opłat startowych. 3. Wszelkie koszty wynikające z uruchomienia usługi telefonicznej jak i inne nie przewidziane przez Zamawiającego, Wykonawca wkalkuluje do opłat abonamentowych i stawek za minutowe połączenia. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów z tytułu świadczonej usługi. 4. Zamawiający będzie rozliczał się w cyklach miesięcznych. VII. Wymagane dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: a. Formularz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1), b. Formularz ofertowy (Załącznik nr 2). 2. Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z poźn. zm.) oraz przepisy art. 64 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, póz. 1807 z poźn. zm.). 3. Aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy (w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy - KRS lub CEIDG - należy załączyć stosowne pełnomocnictwo). VIII. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Ofertę - dokumenty o których mowa w rozdziale VII - należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie papierowej, opatrzonej podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. 2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Zaproszeniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia. 5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej i umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej w następujący sposób: 6. Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z dopiskiem: Oferta dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: ,,Telefonia stacjonarna w zakresie abonamentów i połączeń telefonicznych wraz z serwisem i wsparciem technicznym a także rozbudowa cyfrowej centrali telefonicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu" - nie otwierać przed 22.05.2025 godz. 10.00 7. Ofertę należy złożyć w opisanej kopercie w Kancelarii Szpitala Powiatowego w Zawierciu, ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie i podpisane przez osobę upoważnioną. 8. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert (ranking ofert), następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona - spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu. 9. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 10. Formularz oferty wraz z formularzem specyfikacji cenowej nie podlega uzupełnieniu. Brak tych dokumentów w ofercie lub gdy złożone dokumenty nie będą podpisane przez osobę upoważnioną skutkować będzie odrzuceniem oferty. 11. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz dokumentów o których mowa w rozdziale VII Zaproszenia. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do udzjelenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w sytuacji gdy cena oferty budzi jego wątpliwości. Niezłożenie wyjaśnień w terminie, lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona. 13. Złożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu, skutkować będzie odrzuceniem oferty. X. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących treści zapytania ofertowego oraz informacja o sposobie porozumienia się z wykonawcami oraz sposobie przekazywania dokumentów 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zaproszenia. 2. Pytania od Wykonawców należy kierować pod adresem e-mail: it@szpitalzawiercie.pl do dnia 18.05.2025r. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej: www.szpitalzawiercie.pl w zakładce BIP. Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż do dnia 20.05.2025r. 3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę treści Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści. XI. Termin związania ofertą 1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XIII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: 100% cena. 2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. XIV. Unieważnienie postępowania oraz zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. O zaistnieniu takiego faktu uczestnicy postępowania zostaną niezwłocznie powiadomieni. 2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu z tytułu unieważnienia postępowania. 3. Na podstawie art. 703§ 1 i 2 Kodeksu cywilnego Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. XV. Przesłanki odrzucenia oferty 1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jej treść nie odpowiada treści Zaproszenia; b. jeżeli nie odpowiada ona wymaganiom przedmiotu zamówienia, tj. oferta nie potwierdza, że Wykonawca oferuje produkt spełniający oczekiwania zamawiającego; c. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; d. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie wyjaśnił treści oferty, dokumentów lub oświadczeń albo ich nie uzupełnił; e. Wykonawca nie złożył Formularza oferty wraz z formularzem asortymentowo-cenowym; f. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. XVI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zaproszeniu i stanowi ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia przyjętych kryteriów. 2. Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. 3. Projektowane postanowienia umowy określono w Załączniku nr 3 do Zaproszenia. 4. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją wzoru Umowy. XVII. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę i przedstawiona na formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 2. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o ceny jednostkowe netto przedstawione w formularzu, zgodnie z zasadą: szacowana ilość minut w miesiącu x cena jednostkowa netto - wartość netto za 1 minutę + VAT(od wartości netto) = wartość brutto 3. Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Zaproszeniu, obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia oraz uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia. 4. Cena winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 6. Całkowita cena brutto oferty określona przez Wykonawcę zostanie podana jako cena brutto oferty złożonej przez Wykonawcę, tj. wraz z należnym podatkiem VAT od towarów i usług, w wysokości przewidzianej ustawowo. 7. Ceny określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia i nie będą podlegały waloryzacji. 8. W toku oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania poprawy omyłek pisarskich oraz rachunkowych w składanych ofertach. Uwagi: XX. Klauzula informacyjna: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu w zakładce ,,Klauzula Obowiązku Informacyjnego". Kontakt: XIX. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Krzysztof Kmita - Kierownik Działu Informatyki, e-mail: krzysztof.kmita@szpitalzawiercie.pl. Robert Bereska - Zastępca Kierownika Działu Informatyki, e-mail: robert.bereska@szpitalzawiercie.pl. |