Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dostosowania budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dostosowania budynku

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Zwoleński
ul. Władysława Jagiełły 4
26-700 Zwoleń
powiat: zwoleński
tel.: 48 677 96 27, 48 677 96 20, /48/6763389
sekretariat@zwolenpowiat.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Zwoleń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 48 677 96 27,
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie dokumentacji
projektowo-kosztorysowej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Dostosowanie budynku
przy Ul. Sienkiewicza 19 na potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Dziennej"
2. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla
realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Dostosowanie budynku przy Ul. Sienkiewicza 19 na
potrzeby Ośrodka Rehabilitacji Dziennej"
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), określono szczegółowo w załączniku nr 5 do niniejszego
zapytania ofertowego.
4. Parametry techniczne obiektu budowlanego określono w załączniku nr 6 do niniejszego zapytania
ofertowego.

CPV: 71000000-8, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8

Dokument nr: IR.272.9.2025

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.05.2025 r. o godz. 9:30.
2. Otwarcie ofert nastąpi poprzez odszyfrowanie i upublicznienie wczytanych w Systemie
Załączników (ofert).

Specyfikacja:
II.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ UDOSTĘPNIANE BĘDĄ ZMIANY I WYJAŚNIENIA
TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO ORAZ INNE DOKUMENTY ZAMÓWIENIA BEZPOSREDNIO
ZWIAZANE Z POSTEPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zmiany i wyjaśnienia treści Zapytania oraz inne dokumenty zamówienia publicznego bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenia zamówienia będą udostępniane w systemie FINN
e-Zamówienia Publiczne pod adresem: https://e-zp.zwolenpowiat.pl

Składanie ofert:
SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać za pośrednictwem Systemu FINN e-ZP pod adresem: https://e-
zp.zwolenpowiat.pl.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem funkcji ,,Wyślij" formularzy do złożenia oferty.
3. W momencie złożenia oferty przez System FINN e-ZP i podpisanie jej podpisem kwalifikowanym,
podpisem osobistym lub podpisem zaufanym oferta zostaje automatycznie zaszyfrowana
i przesłana do Zamawiającego.
4. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 21.05.2025 r. o godz. 9.00.
5. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie.

Miejsce i termin realizacji:
VI.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: 20 tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
III.PODSTAWA PRAWNA I TRYB POSTĘPOWANIA
1. Wartość zamówienia poniżej kwot wskazanych w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) - zamówienie wyłączone
z obowiązku stosowania ustawy.
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 19/2023 Starosty Zwoleńskiego
z dnia 02 sierpnia 2023 r. r. oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz.U.
z 2024 r. poz. 1061).
VII.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4)
ustawy Pzp oraz na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r., poz. 514).
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie
spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych
w Rozdziale XI - niespełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków skutkować będzie
odrzuceniem oferty.
VIII.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
INFORMACJA O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE
O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA
I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
Postępowanie prowadzone jest pod numerem referencyjnym sprawy: IR.272.9.2025. Wykonawcy
powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wskazany numer
referencyjny.
Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest w języku polskim.
Zgodnie z art. 20 ust. 1 Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków
przewidzianych w ustawie Pzp, prowadzi się pisemnie.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania
ofertowego. Zamawiający może wyjaśnić treść Zapytania ofertowego lub pozostawić taki wniosek
bez rozpoznania.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych
w ustawie Pzp odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych
w ustawie odbywa się za pośrednictwem systemu FINN e-Zamówienia Publiczne w skrócie
system FINN e-ZP lub system.
Wykonawca pobierający wersję elektroniczną Zapytania ofertowego z systemu FINN e-ZP,
zobowiązany jest do jego monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, gdyż
zamieszczane tam są wszelkie informacje dotyczące postępowania.
Wykonawca składając swoją ofertę, oświadcza, że zapoznał się z instrukcją dla Wykonawcy
systemu FINN E-Zamówienia Publiczne, znajdującą się pod adresem: https://pomoc.e-
zp.finn.pl/pomoc/.
Ogólne zasady korzystania z systemu FINN e-ZP:
1) korzystanie z systemu FINN e-ZP jest bezpłatne;
2) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu na subdomenie
Powiatu Zwoleńskiego: https://e-zp.zwolenpowiat.pl;
3) Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres
e-mail, na który otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło;
4) proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać
dane firmy w strefie Wykonawcy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje;
5) po założeniu konta i uzupełnieniu danych firmy Wykonawca ma możliwość złożenia oferty
w postępowaniu;
6) użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części
publicznej Systemu - jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie
posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu;
7) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę w systemie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub
ich nowsze wersje,
c) zainstalowana zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77
i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;
8) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej, określa:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. pliki o wielkości do 100 MB
w formatach: dopuszczalne wszystkie formaty dokumentów zgodne z KRI;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a. format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
b. komunikacja między przeglądarką Wykonawcy a serwerem jest wykonywana przy
użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
c. oznaczenie czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas
(hh:mm:ss).
9) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej, określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10) Pliki można podpisać przed dołączeniem do systemu za pomocą zewnętrznych narzędzi do
podpisu lub po dołączeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
11) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego
(kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis osobisty, profil zaufany) możliwe jest pod
warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest
w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8
Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym
rozszerzeniem IcedTea Web Start.
12) Instrukcja korzystania z Systemu FINN e-ZP dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-
zp.finn.pl/.W Systemie znajdują się: instrukcja dla Wykonawcy w zakresie obsługi Systemu
oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez
Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty,
wycofanie oferty).
10. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę
wczytania do Systemu FINN e-ZP.
IX.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą - 10 dni od upływu terminu składania ofert.
X.PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1. Jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem,
że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste
omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
Zamawiający ma prawo również poprawiać inne omyłki polegające na niezgodności oferty
z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona - Zamawiający w takim przypadku wyznacza
Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub
zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za
wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. Jeżeli Wykonawca w wyznaczonym terminie
zakwestionuje poprawienie omyłki, jego oferta zostanie odrzucona.
2. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że
jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe budzą wątpliwości Zamawiającego co
do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez
Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień,
w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny oferty lub jej istotnych części
składowych w szczególności, gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co
najmniej 30 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług
lub od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Obowiązek wykazania, że oferta
nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę
Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone
wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
3. Została złożona po terminie składania ofert.
4. Została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
5. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
6. Została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
7. Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
8. Wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą lub na wybór jego
oferty po upływie tego terminu.
9. Jeżeli Zamawiający uzna, że którykolwiek z zapisów projektu umowy przedstawionego przez
Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą, zawiera zapis rażąco niekorzystny dla
Zamawiającego.
XI.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA PROPOZYCJI CENOWYCH
1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do przygotowania oferty
sporządzonej w sposób zgodny z Zapytaniem ofertowym.
2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim i złożona wyłącznie za pośrednictwem Systemu FINN
e-ZP.
3. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz propozycji cenowej - według załącznika nr 1 do Zapytania
ofertowego;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia - według załącznika nr 2 do Zapytania
ofertowego;
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 3 do
Zapytania ofertowego;
4) pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane;
Zamawiający Informuje, że dokumenty wymienione w pkt 3. 1) - stanowią treść oferty i nie
podlegają uzupełnieniu.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznaczną ofertę, zgodnie z przedmiotem
zamówienia w określonym terminie. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie
wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, jako osoba fizyczna, osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, oraz podmioty występujące
wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że oferta będzie spełniać następujące
wymagania:
1) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego;
2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie. Podpisem elektronicznym opatruje ją Wykonawca (Pełnomocnik)
upoważniony przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania
ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3) Wykonawca (Pełnomocnik) wspomniany wyżej, dołącza do oferty pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy, z podpisami upoważnionych przedstawicieli wykonawców. Treść pełnomocnictwa
powinna dokładnie określać m.in.:
a) w przypadku konsorcjum - określenie postępowania, którego dotyczy, oznaczenie
wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy
(Pełnomocnika) i zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez
upoważnionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
b) w przypadku spółki cywilnej - określenie postępowania, którego dotyczy, wskazanie
Pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa (dokument winien być podpisany przez
wszystkich wspólników).
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Wykonawcą (Pełnomocnikiem).
7. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach
zamówienia.
8. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników
powinny być wypełnione zgodnie z załączonymi wzorami. W przypadku złożenia przez
Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do
niniejszego zapytania.
9. W przypadku dokonania zmiany powodujących niezgodność treści oferty z warunkami
zamówienia, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy - jako niezgodna
z warunkami zamówienia.
10. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, wycofać ofertę na zasadach
i w trybie określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym przy wykorzystaniu Systemu FINN e-ZP.
11. Zmiana oferty następuje za pośrednictwem dedykowanego mechanizmu wycofania oferty oraz jej
ponownego złożenia.
12. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 w zw. z art. 74 ustawy, oferty składane
w postępowaniu o zamówienie publiczne, są jawne i podlegają udostępnieniu, z wyjątkiem
informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz., 1233 z późn. zm.) jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być
udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy. Informacje
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca chce zastrzec, muszą zostać załączone
w systemie i w odpowiedni sposób oznaczone zgodnie z instrukcją Wykonawcy.
13. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie
ich odtajnieniem.
14. Zgodnie z art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2022 r., poz.1233 z późn. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające
wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów
nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są
łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania
nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
15. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
6. Wynikiem złożenia przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie Urzędowego Poświadczenia
Przedłożenia (UPP), które jest widoczne w wysłanej wiadomości.
3. Zgodnie z art. 222 ust. 2, w przypadku awarii systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia
ofert w terminie określonym w pkt. 1, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
XIV.
OPIS KRYTERIÓW OCENY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami:
1) Cena oferty - 100% wagi
2.
Punkty za kryterium ,,Cena oferty brutto" zostaną przyznane według wzoru:
??
?(?) =
? ???
??
gdzie:
P(c) - ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium ,,Cena oferty brutto"
Cn - najniższa zaoferowana cena w PLN brutto spośród złożonych ofert niepodlegających
odrzuceniu
3.
4.
5.
6.
7.
Co - cena brutto w PLN ocenianej oferty.
Oferta najkorzystniejsza przedstawiająca najniższą cenę otrzyma w tym kryterium 100 pkt.
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Wszystkie obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia
w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty
dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XV.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Propozycja cenowa musi być wyrażona w polskich złotych (PLN) cyfrowo i słownie
z wyodrębnieniem należnego podatku VAT- jeżeli występuje.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia.
3. Cenę całego przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu propozycji cenowej" -
załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
XVI.WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w niniejszym
zaproszeniu.
2. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem
platformy w systemie FINN e-Zamówienia Publiczne pod adresem: https://e-
zp.zwolenpowiat.pl
3. Wybranemu Wykonawcy wskaże telefonicznie, faksem lub e - mailem miejsce i datę
podpisania umowy.
4. W terminie do 7 dni od dnia powiadomienia przez Zamawiającego o wyborze propozycji
cenowej Wykonawcy, którego propozycja została uznana za najkorzystniejszą w prowadzonym
postępowaniu, jest zobowiązany do podpisania umowy.
XVII.ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWNE, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI
ZAWIERANEJ UMOWY
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr
4 do Zapytania ofertowego.
INFORMACJE KOŃCOWE
1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonej propozycji cenowej.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

Uwagi:
XVIII.KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Starosta Zwoleński, ul. Wł. Jagiełły 4, 26-700
Zwoleń, tel.: 48 677 96 00, e-mail: sekretariat@zwolenpowiat.pl
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: iod@zwolenpowiat.pl lub pisemnie na adres
Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy, której Pani/Pan
jest stroną, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z
przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO) w zw. z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964
r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.)
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar
Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
c)
d)
e)
XIX.
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych
skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie
umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub
organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest:
1. W sprawie zapytania Mirosław Madejski - Starszy inspektor w Wydziale Inwestycji i Rozwoju,
od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach:
07:30 - 15:30, tel. 48 677 96 27 e-mail: mir.madejski@zwolenpowiat.pl
2. W sprawach merytorycznych Paweł Sałbut - Inspektor ds. inwestycji i remontów, od
poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
w godzinach: 07:00 - 15:00, tel. 48 677 96 20, e-mail p.sałbut@zwolenpowiat.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii