Wykonanie operatów wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie operatów wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych
plac Niepodległości 1
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. (83) 376-31-68, (83) 378-34-98, kom. 519-156-176, 509-748-420, fax. +48 82 563-22-62
wzkoroszczyn@lzopg.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (83) 376-31-68,
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza
do złożenia oferty na zadanie pn. ,,Wykonanie operatów wodnoprawnych
odprowadzania wód opadowych i roztopowych ze zlewni terenów DPG Kukuryki oraz
DPG Sławatycze".
a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie dwóch odrębnych operatów
wodnoprawnych odprowadzania wód opadowych i roztopowych ze zlewni
terenów: Drogowego Przejścia Granicznego w Kukurykach oraz Drogowego
Przejścia Granicznego w Sławatyczach do rzeki Bug .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w § 1 ust. 2 projektu
umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: OZK.4311.9.2025.PH

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert:
Ofertę można złożyć:
a) drogą elektroniczną na adres e-mail: wzkoroszczyn@lzopg.pl, w terminie do dnia
22.05.2025 r. do godz.10.00.

Miejsce i termin realizacji:
b) termin wykonania zamówienia: do 18.07.2025 r.
c) miejsce realizacji zamówienia: Drogowe Przejście Graniczne w Kukurykach
- Terminal Samochodowy w Koroszczynie, Drogowe Przejście Graniczne
w Sławatyczach.

Wymagania:
d) warunki płatności: zapłata zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy w terminie 14 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury w formie papierowej lub elektronicznej.
III. Dokumenty, jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące
dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - stanowiący
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz kalkulacji ceny
- stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
c) podpisany przez Wykonawcę projekt umowy - stanowiący załącznik nr 3
do zapytania ofertowego;
d) podpisana przez Wykonawcę Klauzula Informacyjna RODO - stanowiąca
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:
1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie
później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem,
że wniosek wpłynął do zamawiającego nie później niż 2 dni od wyznaczonego
terminu składania ofert.
2. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wszystkim
wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do złożenia oferty oraz zamieści
na stronie internetowej http://www.lzopg.pl jeśli zaproszenie zamieszczono
na stronie internetowej.
3. Przed upływem terminu składania ofert, zamawiający może zmienić treść
zapytania ofertowego. Wówczas może zostać przedłużony termin składania ofert,
jeżeli zdaniem zamawiającego niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie
zmian.
VII. Opis sposobu obliczania ceny:
1. Na załączonym formularzu ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
2. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie
Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego
wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszystkie wymagane przepisami podatki
i opłaty.
3. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie kalkulacji ceny znajdującej się
w załączniku do Zaproszenia - Formularzu cenowym. Wykonawca zobowiązany
jest obliczyć cenę oferty na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, ujmując
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wypełniony
formularz cenowy należy dołączyć do oferty.
VIII. Kryteria oceny ofert:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie kryterium: najniższa cena.
IX. Wybór najkorzystniejszej oferty:
1. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących
ustalenia końcowych warunków realizacji zamówienia (w tym ceny) z wykonawcą,
który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty oraz innych składanych dokumentów.
Zamawiający może poprawić w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe
lub inne niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
3. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych
w zaproszeniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi wybranego
wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych
w zaproszeniu. Termin i miejsce podpisania umowy wyznaczy zamawiający.
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy w formie elektronicznej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub korespondencyjnie, w formie
papierowej, przesłanej na adres wykonawcy, po podpisaniu przez
zamawiającego.
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych
ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych
uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Postępowanie jest wyłączone
ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru
którejkolwiek ze złożonych ofert.
8. Zamawiający zastrzega, że dane dotyczące zamówienia są jawne oraz stanowią
informację publiczną i mogą zostać udostępnione na zasadach określonych
w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Lubelski Zarząd
Obsługi Przejść Granicznych, plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, e-mail:
sekretariat@lzopg.pl, tel. +48 82 565-20-42.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych w Lubelskim Zarządzie
Obsługi Przejść Granicznych, z którym można skontaktować się za pomocą
adresu e-mail: iodo@lzopg.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w związku z odpowiednimi przepisami
prawa krajowego1) w celu i w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie
przekracza kwoty 130 000 zł netto, a także udokumentowania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne,
2) podmioty zajmujące się doradztwem prawnym, weryfikacją zgodności
(audyty), a także obsługą informatyczną.
5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem procedury
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat
zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, licząc od 1 stycznia roku
następnego bezpośrednio po roku, w którym zakończono postępowanie
o udzielenie zamówienia.
6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych,
2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych
w art. 18 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7. W przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się
będzie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne. Niepodanie danych
osobowych uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany
i nie będą podlegać profilowaniu.
10. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,
od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.

Kontakt:
V. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania są:
- Pan Jacek Bobel - Kierownik Zespołu Utrzymania DPG Kukuryki
tel. (83) 376-31-68, kom. 519-156-176, e-mail: jacek.bobel@lzopg.pl,
- Pan Piotr Paciorkowski - Kierownik Zespołu Utrzymania DPG Sławatycze
tel. (83) 378-34-98, kom. 509-748-420, e-mail: dpgslawatycze@lzopg.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii