Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw

Data zamieszczenia: 2025-05-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
Telefon: 71 365 03 46
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania/1755
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 71 365 03 4
Termin składania ofert: 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT
na dostawę i montaż wyposażenia placów zabaw w urządzenia zabawowe przeznaczone do 5 obiektów zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych na 5 placach zabaw zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków:
1) Żłobek nr 4, Ul. Kłodnicka 25,
2) Żłobek nr 7, Ul. Drukarska 9,
3) Żłobek nr 11, Ul. Hubska 39,
4) Żłobek nr 13, Ul. Wieczysta 107,
5) Żłobek nr 14, Ul. Mulicka 4c.
2. Urządzenia zabawowe w formie zestawu muszą spełniać następujące warunki:
1) Muszą być dostosowane dla dzieci od 12 miesiąca życia - urządzenia przeznaczone dla sprawnego poruszania się z uwagi na wiek, elementy dotykowe dostępne na poziomie rąk,
2) Muszą być urządzeniami wielofunkcyjnymi zachęcającymi do długotrwałej zabawy, poprzez różnorodne formy aktywności,
3) Muszą wspierać integrację społeczną - urządzenia umożliwiające wspólną zabawę, przeznaczone do zabawy dla co najmniej 8 dzieci jednocześnie,
4) Muszą posiadać co najmniej 5 różnych stref do zabawy zawierających elementy edukacyjne lub/i sensoryczne (np.: układanki, gry rozwijające naukę kolorów, kształtów, tablica do rysowania, tablica manipulacyjna, tablica sensoryczna, zegar, instrumenty muzyczne itp.) - elementy znajdujące się po 2-ch stronach płyty panelu będą liczone oddzielnie,
5) Muszą posiadać różnorodną kolorystykę - minimum 4 kolory, panele edukacyjne
w różnych kolorach, urządzenia przyciągające wzrok, żywe kolory pobudzające wyobraźnię, innowacyjne w zakresie faktur (elementy sensoryczne),
6) Muszą być odporne na warunki atmosferyczne np. posiadać konstrukcję ze stali nierdzewnej, zabezpieczone antykorozyjnie, elementy z płyt HDPE lub HPL, wykluczone są elementy drewniane,
7) Wykluczone są wejścia za pośrednictwem drabinek i ścianek wspinaczkowych,
8) Muszą posiadać powierzchnie antypoślizgowe (jeśli dotyczy), miękkie krawędzie, niskie platformy, łatwo dostępne wejścia znajdujące się nie wyżej niż 15/20 cm od powierzchni terenu - wspieranie motoryki,
9) Muszą posiadać wysokość swobodnego upadku <60cm,
10) Muszą posiadać bezpieczne odporne na korozje elementy takie jak śruby, wkręty zakryte plastikowymi kapslami lub zaślepkami,
11) Urządzenia muszą być kotwione do gruntu, za pomocą odpornych na warunki atmosferyczne, elementów nierdzewnych, zabezpieczonych antykorozyjnie,
12) Minimalne wymiary urządzenia zabawowego: długość 300 cm; szerokość 150 cm;
13) Muszą posiadać kartę techniczną urządzenia zabawowego,
14) Muszą posiadać certyfikat zgodny z normą PN-EN 1176,
15) Urządzenia zabawowe muszą posiadać tabliczki znamionowe zawierające informacje o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano.
3. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) Dostarczenie i montaż fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych, zgodnych z obowiązującymi przepisami, polskimi normami wyposażenia placów zabaw w tym normy PN-EN 1176.
2) Organizacje, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu realizacji przedmiotu umowy
z zachowaniem należytej staranności, wygrodzenie strefy montażu zabawek
w sposób zapewniający bezpieczeństwo dzieci z uwzględnieniem, że prace będą realizowane na czynnym obiekcie - żłobku w którym przebywać będą dzieci od 0,5 do 3 lat,
3) Ochronę i zabezpieczenie mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie żłobka, przy czym Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i PPOŻ.
4) Uprzątnięcie miejsc po wykonanych pracach wskazanych w załączniku nr 3 do Projektu umowy. Postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy o odpadach (Dz.U.2023.1587 t.j.)
i ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2024.54. t.j.).
5. Wykonawca udzieli 48 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę w dniu następnym po zakończeniu odbioru przedmiotu umowy, po podpisaniu protokołów odbioru przez Zamawiającego.
6. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Dokument nr: WZZ.DZP.241.33.1.2025.M.D., WZŻ.DZP/2025/33

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 21.05.2025 r. o godz. 10:05.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania/1755

V. MIEJSCE, TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami przy użyciu Asystenta postępowania:
Postępowania przetargowe
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania

do dnia 21.05.2025 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia określony do 40 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wobec którego nie zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku
z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składający Ofertę składa jednocześnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które jest zawarte
w treści Formularza Oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia Oświadczenia pkt. 4)

2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia;
3. Wykonawca do formularza ofertowego załączy kartę techniczną produktu zaproponowanego urządzenia wraz z certyfikatem urządzenia zabawowego zgodnego z normą PN-EN 1176 wydanego przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, Foldery, Katalogi oraz zdjęcia umożliwiające dokonanie oceny jakości przez komisję;
4. W sytuacji gdy Wykonawca nie załączy w/w dokumentów Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów wyznaczając termin 2 dni roboczych na uzupełnienie.
5. Wykonawca może uzupełnić dokumenty i wyjaśniać ich treść w granicach mieszczących się złożonej ofercie. Wykonawca nie może oferować przedmiotu zamówienia o innych parametrach, niż wynikające ze złożonej oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
Niezależnie od tego czy certyfikat zgodności z normą PN EN 1176 zostanie złożony
w formie elektronicznej czy pisemnej, w tym kopii takiego dokumentu, powinien on zostać odpowiednio podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem własnoręcznym zgodnie ze sposobem wskazanym w rodz. VI pkt. 1 - 2 Zaproszenia.
6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty; (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Dane umożliwiające dostęp do dokumentów należy wskazać np. w Formularzu Oferty);
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów.

IV. KRYTERIA OCENY OFERT:

Cena oferty - 65% (65 pkt.)
Jakość - 35% (35 pkt.)

1. Kryterium nr 1 ,,Cena oferty" (waga 65% (65 pkt)). Zamawiający przyzna punkty
w tym kryterium zgodnie z poniższym wzorem:
Cena (C) - waga 65%(65 pkt)

cena najniższa brutto
C = ------------------------------------------------ x 65 pkt.
cena oferty ocenianej brutto

2. Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena oferty" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Cena jednostkowa urządzenia zabawowego brutto pomnożona przez ilość urządzeń do montażu na placach zabaw.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena uwzględni transport urządzenia do żłobka oraz jego montaż.
4. W kryterium ,,Cena oferty" oferta może uzyskać maksymalnie 65 punktów.
5. Kryterium nr 2 ,,Jakość" (waga 35%(35 pkt)).
Punkty w kryterium nr 2 będą przyznawane zgodnie z poniższą tabelą:

KARTA OCENY URZĄDZENIA ZABAWOWEGO DO OCENY KOMISJI:

l.p.
KRYTERIUM
OPIS
PUNKTACJA
PUNKTACJA PRZYZNANA PRZEZ OCENIAJĄCEGO
1
ilość elementów manipulacyjnych
ilość i jakość elementów atrakcyjnych dla dzieci typu: manipulatory, tablice do rysowania, tablice interaktywne, zegar, instrumenty muzyczne, układanki
0-10 pkt

2
ilość elementów dodatkowych
ilość i jakość elementów wspierających motorykę i zabawy interaktywne- elementy do ekspoloracji typu: tunel, schowek, bulaj, trapy, daszki, ławeczki
0-10 pkt

3
kolorystyka poszczególnych elementów wyposażenia, zastosowanie różnych faktur - wspieranie aspektów sensorycznych
ilość i jakość elementów atrakcyjnych, ciekawych dla dzieci, bogatych i innowacyjnych w zakresie kolorów, wzorów, faktur (elementy sensoryczne)
0-5 pkt

4
wielkość urządzenia, możliwość wspólnej zabawy
urządzenie umożliwiające zabawę więcej niż 10 dzieci jednocześnie:
powyżej 10 dzieci - 1 pkt;
powyżej 14 dzieci - 3 pkt;
powyżej 18 dzieci - 5 pkt
0-5 pkt

5
wielkość urządzenia - minimalne wymiary nie mniejsze niż - dł. 300 cm; szer. 150 cm (4,5m2)
urządzenie o wymiarach przekraczające min. wymiary:
pow. 5 m2 - 1 pkt;
pow. 6 m2 - 2 pkt;
pow. 7 m2 - 3 pkt;
pow. 8 m2 - 5 pkt
0-5 pkt

Zamawiający przyzna punktację od 0-5 pkt ( 3,4,5) lub 0-10 pkt ( 1,2) za każde zrealizowane założenie przyjmując, iż najwyższą ilość punktów otrzyma najatrakcyjniejsza oferta.

Zamawiający zastrzega przy zastosowaniu kryterium oceny(KARTA OCENY URZĄDZENIA ZABAWOWEGO DO OCENY KOMISJI) swobodny wybór urządzenia które zdaniem Zamawiającego będzie najbardziej odpowiednie i najbardziej atrakcyjne do zabawy dla dzieci w wieku 1-3.

6. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów łącznie w w/w kryteriach.
7. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w górę.
8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzymało taką samą ilość punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
3. W przypadku, gdy złożona oferta zostanie złożona po wyznaczonym w Zaproszeniu terminie, oferta zostaje odrzucona (oferta nieważna).
VI. ZŁOŻENIE OFERTY:
1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem.
2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty).
3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania).
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postepowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postepowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postepowania.pl)gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.
VII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami;
3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy nie uwzględnia wszystkich wymagań Zamawiającego przedstawionych w Zaproszeniu, lub została złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu.
3. Zamawiający może odrzucić (nie brać do oceny) oferty Wykonawców, którzy wcześniej (w ciągu ostatnich 24 miesięcy) nie wykonali należycie zamówienia dla WZZ z przyczyn leżących po ich stronie, a w szczególności:
1) nie wykonali lub wadliwie wykonali zamówienie;
2) nie wykonali zamówienia w umówionym terminie;
3) dostarczyli wyroby o niewłaściwej, zaniżonej jakości;
4) nie wywiązywali się z warunków gwarancji lub rękojmi;
5) wykonana usługa obarczona była wadą powodującą konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez WZZ.
4. Zaproszenie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych we Wrocławskim Zespole Żłobków z dnia 21 lutego 2025 r.
5. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką WZŻ zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może wystąpić do Wykonawcy celem negocjacji ceny oferty. Negocjacje mogą prowadzone za pośrednictwem e-maila, telefonu, spotkania w siedzibie WZŻ.
6. Zamówienie jest realizowane na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U.2024.1320 t.j.
7. Do zamówień prowadzonych z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp, w sytuacjach nieopisanych w Regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksy Cywilnego.

Uwagi:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 53.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1);
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych;
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych;
4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO.

() Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
(2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii