Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i sukcesywna dostawa precyzyjnych form do badania zapraw cementowych wraz z ściśle dopasowanych do nich nakładek |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Holcim Polska Spółka akcyjna Warszawska 110 28-366 Małogoszcz powiat: jędrzejowski magdalena.dobiszewska@holcim.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/229090 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Małogoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i sukcesywna dostawa 80 precyzyjnych form 3-dzielnych do badania zapraw cementowych wraz z 2 szt. ściśle dopasowanych do nich nakładek Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.01-005K/23 - Opracowanie innowacyjnych cementów, spoiw i dodatków mineralnych do betonu o obniżonym śladzie węglowym oraz rozbudowa Centrum Badawczo-Rozwojowego dedykowanego rozwojowi innowacji Część 1 80 precyzyjnych form 3-dzielnych i 2 szt. nakładek Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 80 precyzyjnych form 3-dzielnych do badania zapraw cementowych wraz z 2 szt. ściśle dopasowanych do nich nakładek, każdej o poniższych parametrach: => forma musi być zgodna z normą z EN 196-1 bądź równoważną (do każdej dostarczonej formy Wykonawca przedłoży certyfikat zgodności) => wymiary wewnętrzne każdej przegrody formy: - długość: 160,0 (+/- 1) mm - szerokość: 40,0 (+/- 0,2) mm - wysokość: 40,1 (+/- 0,1) mm => tolerancja płaskości, według normy EN ISO 1101 bądź równoważnej, na całości każdej powierzchni wewnętrznej =< 0,03 mm. => dopuszczalna odchyłka prostopadłości, według normy EN ISO 1101 bądź równoważnej, każdej powierzchni wewnętrznej w stosunku do dolnej powierzchni formy i przylegającej płaszczyzny wewnętrznej jako płaszczyzn odniesienia =< 0,2 mm => klasa chropowatości, według normy EN ISO 1302 bądź równoważnej, nie gorsza (nie wyższa) niż N8 => masa formy: 10,5 (+/- 0,5) kg => minimalna twardość stali stosowanej do produkcji form (twardość żeliwnej podstawy formy) w skali Vickersa: 350 HV => forma musi być zabezpieczenie antykorozyjne przez niklowanie. W ramach zamówienia należy dostarczyć 2 sztuki ściśle dopasowanych do oferowanych form metalowych nakładek o wysokości pionowych ścianek od 20 do 40 mm każda. W rzucie pionowym ścianki każdej z nakładek muszą zachodzić na wewnętrzne ścianki formy nie więcej niż 1 mm.; zewnętrzne ścianki każdej z nakładek muszą być wyposażone w prowadnice zapewniające dokładne osadzenie w formie. *** Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a). wszystkie formy i nakładki muszą być fabrycznie nowe, kompletne i wolne od jakichkolwiek obciążeń i praw osób trzecich; b). przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę form i nakładek do miejsca realizacji zamówienia. Nakładki muszą być dostarczone wraz z pierwszą dostawą form; c). Wykonawca udzieli Zamawiającemu przynajmniej 36 - miesięcznej gwarancji na każdą z form i nakładek wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. Gwarancja na każdą z form / nakładek udzielona zostanie na okres wskazany w ofercie, wyrażony w miesiącach kalendarzowych. d). Wykonawca zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z każdą formą certyfikat jej zgodności z normą (dokument w języku polskim lub języku oryginalnym wraz z tłumaczeniem). Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe. Okres gwarancji min. 36 miesięcy na każdą z form CPV: 43415000-5 Dokument nr: 2025-83528-229090, 3/05/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat żniński Gmina Barcin Miejscowość Piechcin Wymagania: Zamówienia uzupełniające W PRZYPADKU ROZBIEŻNOŚCI POMIĘDZY TREŚCIĄ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU A TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO (STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU), TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO JEST WIĄŻĄCA. Warunki zmiany umowy => Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: 1. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT); 2. zmiany terminu realizacji Umowy (zarówno wydłużenie, jak skrócenie): a). w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego, w tym w szczególności zmian dotyczących terminów wykonania zadań lub zmian wymagających akceptacji Instytucji Pośredniczącej (IP), lub b). na skutek konieczności wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do należytego wykonania umowy z Wykonawcą, a których wykonania Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł wcześniej przewidzieć, lub c). na skutek działania siły wyższej wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, lub d). z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 3. poprawienia parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, bez wpływu na cenę ryczałtową netto, 4. zmiany przedmiotu dostawy w przypadku niedostępności zamówionego przedmiotu dostawy, która wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (m.in. w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez wykonawcę przedmiotu dostawy), pod warunkiem zagwarantowania takich samych lub wyższych parametrów jakościowych jak oferowany pierwotnie przedmiot zamówienia. Cena zamiennika nie może być wyższa niż cena zamówionego przedmiotu zamówienia; 5. zmiany parametrów przedmiotu umowy, zmiany zakresu rzeczowego umowy oraz zmiany sposobu wykonania zamówienia, nie prowadzące do zmiany charakteru umowy, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy; 6. zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy; 7. w sytuacji powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 8. zmiany wymienione w sekcji 3.2.4 pkt 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. => Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. => Zmiany umowy wprowadzane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis => Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli, e) pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Oferentem, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia, f) pozostawaniu z Oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. => Z udziału w postępowaniu wykluczone są również podmioty, w stosunku do których zachodzą okoliczności: a) opisane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; b) opisane w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.07.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.04.2022, str. 1, z późn. zm.). Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy (zgodny z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego), b) oświadczenia i dokumenty wynikające z rozdziału VI zapytania ofertowego (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Oferenta (jeżeli dotyczy). Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-05-16 Data ostatniej zmiany 2025-05-16 17:35:23 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis => cena - 100% Liczba punktów (PC) w kryterium ,,Cena" obliczana będzie według wzoru PC=CN/CB *100 pkt Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe. Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Dobiszewska tel.: e-mail: magdalena.dobiszewska@holcim.com |