Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kontenera sanitarnego |
Data zamieszczenia: | 2025-05-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI ul. Rynek 1 36-050 Sokołów Małopolski powiat: rzeszowski Telefon: (17) 772 90 19 ugim@sokolow-mlp.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sokołów Małopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (17) 772 90 |
Termin składania ofert: | 2025-05-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa zamówienia: DOSTAWA kontenera sanitarnego dla potrzeb zalewu przy Ul. Zaborze w Górnie 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenera sanitarnego dla potrzeb zalewu przy Ul. Zaborze w Górnie. Kontener o wymiarach ok 4 m x3m. Rama wykonana z profili stalowych zamkniętych i pomalowana farbą antykorozyjną. Ściany i dach obite płytą Pir100mm lub nie gorszą o współczynniku przenikania ciepła 0.022W na m2; podłoga ocieplona płytą Pir100mm lub nie gorszą na tym położona płyta OSB przynajmniej 18mm i przykryta wykładziną wodoodporną PCV lub nie gorszą. Obróbki blacharskie zewnętrzne i wewnętrzne w kolorze ral 7016 lub zbliżonym. Na długości 4m zamontowana rynna PCV. Wewnątrz kontenera wykonana ma być instalacja elektryczna i wod kan. Wyposażenie kontenera ma zawierać: 2x wc, 2x umywalka, 1x pisuar , 3x drzwi wewnętrzne 80x2000. Wykonane Ściany działowe na 2x wc i ściana na magazyn Moc przyłączeniowa do kontenera maksymalnie 5,5kW. Odpływ co najmniej DN100. Zamawiający zapewnia podłączenie do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej we własnym zakresie. Transport po stronie Wykonawcy. DOSTAWA i montaż przedmiotu umowy leżą po stronie Wykonawcy. Koszty te należy uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający zapewnia przygotowane podłoże i wskaże dokładne miejsce posadowienia kontenera na dz. o nr ewid 1704 /9 Górnie przed finalizacją umowy. Wykonanie zadania: Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy. Zamawiający wymaga podania dokładnego terminu dostawy i montażu kontenera przynajmniej 7 dni przed planowaną dostawą. CPV: 44211100-3 Dokument nr: RG.271.29.2025.JSZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 21.05.2025 r. o godz. 10.00 Składanie ofert dopuszcza się w formie: 1) papierowej w kopercie opisanej nazwą zamówienia i adnotacją nie otwierać przed (data i godz. składania ofert, ofertę należy dostarczyć do sekretariatu Urzędu Gminy (ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski). 2) Elektronicznej (dokument podpisany elektronicznie, lub papierowy podpisany dokument przesłany jako zeskanowany załącznik do e- maila). Oferty należy przesłać na adres: ugim@sokolow-mlp.pl. Miejsce i termin realizacji: 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji: Podpisanie umowy z Wykonawcą planowane jest w terminie do 5 dni roboczych - po rozstrzygnięciu zapytania. Terminy dla Wykonawcy: realizacja umowy- do 15.06.2025 r. Wymagania: Informacje ogólne: Wykonawcy są zobowiązani do śledzenia strony internetowej zapytania, tak aby w swej ofercie uwzględnić aktualne wymagania zamówienia. Uczestnicy postępowania są zobowiązani do zapoznania się z zasadami korespondencji i składania ofert w ramach zamówienia. Zakres objęty niniejszym postępowaniem Zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.), a do którego stosuje się zarządzenie nr 10/IX/2024 Burmistrza Gminy i Miasta Sokołów Małopolski z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł. Niniejsze zamówienie nie stanowi zobowiązania Gminy Sokołów Małopolski do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium ani też zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5 Podział zamówienia na części Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części, które będą objęte odrębnymi umowami. 6 Warunki udziału w postępowaniu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie dopuszczenia do udziału w postępowaniu. 7 Wykluczenie wykonawcy wynikające z odrębnych przepisów prawa oraz sposób oceny przez zamawiającego spełniania braku podstaw do wykluczenia- nie wskazuje się podstaw wykluczenia 8 Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę należy sporządzić wyłącznie w języku polskim (lub z załączonym tłumaczeniem). Z oferty mają wynikać wszystkie informacje ujęte na udostępnionym wzorze oferty wraz z podpisanym Oświadczeniem Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - pod rygorem odrzucenia oferty. Podpisanie oferty jest równoznaczne z podpisaniem i potwierdzeniem wszystkich zawartych w ofercie zapisów, w tym oświadczenia w zakresie spełnienia warunków udziału i niepodlegania wykluczeniu w postępowaniu. 2. Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - pod rygorem odrzucenia oferty. 3. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika) - pod rygorem odrzucenia oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania musi potwierdzić każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną- - pod rygorem odrzucenia oferty. 5. Ofertę należy wyliczyć wg kalkulacji własnej, a ceny oferty powinny obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym, 6. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 7. Zamówienie nie jest podzielone na części 8. Wszelkie koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca. 9. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Wykonawca informuje Zamawiającego o informacjach zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 12. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione we wzorze oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wszelkich dokumentów przedłożonych wraz z ofertą (w tym żądania wyjaśnień i dokumentów na potwierdzenie treści oświadczeń) i podejmowania decyzji w oparciu o wszystkie uzyskane ustalenia. 13. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie muszą być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno w tytule wiadomości zawierać oznaczenie wyrazami odpowiednio ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Opis sposobu obliczania ceny 1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, cenę należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku 2) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. 3) Nieprawidłowości w ofertach wynikające zaokrągleń podatku VAT nie będą stanowić podstawy do odrzucenia oferty- Zamawiający dokona ew. korekty i weźmie pod uwagę prawidłową wartość - przewiduje się dla zamówienia stawkę 23% VAT. 4) Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający w związku z realizacją niniejszego zamówienia i umowy z Wykonawcą. Ceny z oferty będą przeniesione do umowy. Należy pamiętać aby wypełnić wymagane pola oferty, dane kontaktowe, dołączyć załączniki i podpisać ofertę przez osobę uprawnioną. Wykonawca na własny koszt i ryzyko sporządza i przesyła ofertę, Na rzecz Wykonawcy nie przysługuje zwrot kosztów udziału w niniejszym postępowaniu w żadnym wypadku. 11 Kryteria wyboru oferty: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: a) cena całkowita brutto - 100% Wybrana zostanie oferta z największą ilością punktów spośród ofert nieodrzuconych, obliczoną zgodnie z poniżej określonym wzorem: Najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych ------------------------------------------------------------------------------------x 100 pkt( x 100%) Cena oferty badanej Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że 2 lub więcej ofert ma taką samą cenę, to Zamawiający wybierze ofertę, która wpłynęła najwcześniej. 13 Wyjaśnienia oraz uzupełnienie oferty. 1. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dowodów dotyczących treści złożonej oferty, treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw i ich uzupełnienia. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień, o których mowa powyżej lub jeżeli dokonana ocena tych wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta jest nieprawidłowa (niezgodna z niniejszym zapytaniem lub nieprawidłowo złożona) 3. Zamówienie może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zmiana oraz treść pytań wraz z wyjaśnieniami zostanie podana oferentom z jednoczesnym przedłużeniem terminu składania ofert-jeśli zmiana będzie się wiązać z koniecznością istotnego zwiększenia nakładu pracy dla oferentów chcących złożyć ofertę. 14 Termin związania z ofertą Termin związania ofertą wynosi 21 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składania ofert. 15 Wybór oferty. 1 Zamawiający w pierwszej kolejności będzie oceniał ofertę z najwyższą liczbą punktów przyznanych w ramach kryterium. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta jest oceniana, do uzupełnienia dokumentów/oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w zapytaniu oraz złożenia wyjaśnień treści złożonych dokumentów/oświadczeń lub treści oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 2). Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą - ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w ramach kryterium i spełnia wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 3). W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez wykonawcę, na warunkach określonych w niniejszym zaproszeniu, Zamawiający może dokonać badania i wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 4). Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli: a. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. b. jest złożona po terminie składania ofert c. została złożona przez Wykonawców wykluczonych z postępowania d. jest nieważna na podstawie innych przepisów e. nie zawiera informacji niezbędnych do jej oceny, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zamówieniu. f. Wykonawca nie wykaże, że cena nie jest rażąco niska - jeśli zajdzie taka obawa u Zamawiającego, a Wykonawca nie udzieli w tym zakresie informacji lub poda nieprawidłowe informacje. 16 Uchylenie się od podpisania umowy Umowę podpisze się korespondencyjnie (przesłanie przygotowanych dokumentów e- mailem do Oferenta i odesłanie podpisanej umowy do Zamawiającego) lub na miejscu w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający będzie mógł podpisać umowę z innym Wykonawcą , który jako kolejny złożył ofertę najkorzystniejszą, jeśli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana pierwotnie, uchyla się od zawarcia umowy, przez co rozumie się brak odesłania kompletnej prawidłowo podpisanej umowy do Zamawiającego w terminie do 5 dni od przesłania sporządzonej umowy do Wykonawcy (dopuszcza się podpisanie umowy w formie elektronicznej), lub brak stawienia się w Urzędzie Gminy celem podpisania umowy papierowej w terminie 5 dni od przesłania informacji do Wykonawcy o gotowości Zamawiającego do podpisania umowy. 2)Wykonawca wprowadził w błąd Zamawiającego przez podanie nieprawdziwych lub nieprecyzyjnych informacji, na podstawie których zawarto umowę lub wybrano najkorzystniejszą ofertę. 17 Podstawy unieważnienia postępowania ( Zamawiający nie podpisze umowy w wymienionych przypadkach). 1. Zamawiający unieważnia postępowanie (nie podpisze umowy) , jeżeli: 1) nie złożono żadnej ważnej oferty, 2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu, 3) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć kwotę do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty, 4) analogicznie jak w przypadkach dopuszczanych ustawą Prawo zamówień publicznych; 5) w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie (uznane za najkorzystniejsze) i na wezwanie Zamawiającego wykonawcy złożyli oferty dodatkowe o takiej samej cenie; 6) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) zamawiającemu cofnięto dofinansowanie . 9) nie wpłynie ważna oferta na kwotę poniżej 130 000,00 zł netto, wówczas ponowi się zamówienie w trybie ustawy PZP. Uwagi: 18 Klauzula informacyjna RODO Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z zamówieniem. 1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Sokołów Młp., ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.; Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl lub pisemnie na adres Administratora. 2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w szczególności art. 13i. 3) Zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt niniejsze materiały są przechowywane 25 lat od roku następnego po zakończeniu sprawy, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście. 4) Odbiorcami danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski i podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych z Administratorem. 5) Składającemu przysługuje, na zasadach przewidzianych w RODO, prawo: żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż wynika to z przepisu prawa; odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia. 7) W przypadku żądania informacji o źródle danych, prawo to podlega ograniczeniu, jeżeli wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano - art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 8) Jeżeli w trakcie realizacji umowy dojdzie do przekazania wykonawcy danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, zamawiający będzie ich administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej ,,Rozporządzeniem"), a Wykonawca - podmiotem przetwarzającym te dane w rozumieniu pkt 8 tego przepisu. 9) Zamawiający powierza Wykonawcy, w trybie art. 28 Rozporządzenia dane osobowe do przetwarzania, wyłącznie w celu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 10) Wykonawca zobowiązuje się: przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, Rozporządzeniem oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą, do zabezpieczenia przetwarzanych danych, poprzez stosowanie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających adekwatny stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych, o których mowa w art. 32 Rozporządzenia, dołożyć należytej staranności przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych, do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom, które będą przetwarzały powierzone dane w celu realizacji niniejszej umowy, zapewnić zachowanie w tajemnicy (o której mowa w art. 28 ust 3 pkt b Rozporządzenia) przetwarzanych danych przez osoby, które upoważnia do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji niniejszej umowy, zarówno w trakcie zatrudnienia ich w Podmiocie przetwarzającym, jak i po jego ustaniu. 11) Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia, usuwa / zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa wszelkie ich istniejące kopie, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego nakazują przechowywanie danych osobowych. 12) Wykonawca pomaga Zamawiającemu w niezbędnym zakresie wywiązywać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą oraz wywiązywania się z obowiązków określonych w art. 32-36 Rozporządzenia. 13) Wykonawca, po stwierdzeniu naruszenia ochrony danych osobowych bez zbędnej zwłoki zgłasza je administratorowi, nie później niż w ciągu 72 godzin od stwierdzenia naruszenia. 14) Zamawiający, zgodnie z art. 28 ust. 3 pkt h) Rozporządzenia ma prawo kontroli, czy środki zastosowane przez Wykonawcę przy przetwarzaniu i zabezpieczeniu powierzonych danych osobowych spełniają postanowienia umowy, w tym zlecenia jej wykonania audytorowi. 15) Zamawiający realizować będzie prawo kontroli w godzinach pracy Wykonawcy informując o kontroli minimum 3 dni przed planowanym jej przeprowadzeniem. 16) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli w terminie nie dłuższym niż 7 dni 17) Wykonawca udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 Rozporządzenia. 18) Wykonawca może powierzyć dane osobowe objęte niniejszą umową do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 19) Podwykonawca, winien spełniać te same gwarancje i obowiązki jakie zostały nałożone na Wykonawcę. 20) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za działanie podwykonawcy w zakresie obowiązku ochrony danych. 21) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o jakimkolwiek postępowaniu, w szczególności administracyjnym lub sądowym, dotyczącym przetwarzania przez Wykonawcę danych osobowych określonych w umowie, o jakiejkolwiek decyzji administracyjnej lub orzeczeniu dotyczącym przetwarzania tych danych, skierowanych do Wykonawcy, a także o wszelkich planowanych, o ile są wiadome, lub realizowanych kontrolach i inspekcjach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności prowadzonych przez inspektorów upoważnionych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 22) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Zamawiającego oraz danych uzyskanych w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej (,,dane poufne"). 23) Podmiot przetwarzający oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż wykonanie Umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy. 24) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 25) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 26) W przypadku uzyskania dofinansowania przez Gminę na opracowanie planu ogólnego Wykonawca będzie zobowiązany zaznajomić się z wymogami RODO określonymi przez Darczyńcę dofinansowania, zgodnie z wymogami umowy o dofinansowanie i stosować się do tych wymogów. Kontakt: 12 Komunikacja Osoba do kontaktu w sprawach organizacyjnych: Joanna Szypuła- tel. 17 77 29 019 wew. 21 e-mail: joanna.szypula@e-sokolow-mlp.pl. |