Wykonanie projektów odcinków sieci wodociągu i kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektów odcinków sieci wodociągu i kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2025-05-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1
36-050 Sokołów Małopolski
powiat: rzeszowski
tel: 17 77 29 019 wew. 21
ugim@sokolow-mlp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sokołów Małopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 17 77 29 019 we
Termin składania ofert: 2025-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie projektów odcinków sieci wodociągu i KS na terenie Gminy:

Zadanie 1: wykonanie projektu odcinka kanalizacji sanitarnej w Sokołowie Małopolskim od punktu wpięcia* do dz. o nr ewid. 6253.

Zadanie 2: Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu przy Ul. Czarneckiego w Sokołowie Małopolskim od dz. o nr ewid. 6380 do dz. o nr ewid. 6408.

Zadanie 3: wykonanie projektu odcinka wodociągi i kanalizacji sanitarnej w Trzebosi na Ul. Mościny od dz. o nr ewid. 1830/8 do dz. o nr ewid 1830/13.

Zadanie 4: Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Trzebosi na Ul. Dolnej od punktu wpięcia do dz. o nr ewid.1278/7 ( przez dz. o nr ewid. 1278/3 i kolejne), należy przewidzieć przejście do dz. o nr ewid. 1278 i 1275.

Zadanie 5: Wykonanie projektu odcinka wodociągu w Sokołowie Małopolskim od dz. o nr ewid. 6603 do dz. o nr ewid. 6608, oraz dz. o nr ewid. 5984. Wykonanie projektu odcinka sieci kanalizacji saniatrnej od dz. o nr ewid 6603 do dz. o nr ewid. 6609.

*punkty wpięcia zaznaczono na załącznikach graficznych.
3. Zamówienie obejmuje:
Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opracowanie i przekazanie do Zamawiającego dokumentacji niezbędnych do dokonania zgłoszenia budowy lub pozwolenia na budowę (w zależności od możliwości dopuszczalnych przepisami prawa budowlanego), w egzemplarzach i formie wymaganej przepisami prawa budowlanego i przepisów powiązanych w tym w szczególności:
1) uzyskanie warunków przyłączenia do istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
2) przygotowanie materiałów do decyzji celu publicznego- w odniesieniu do zadania 3 i 4.
3) pozyskanie map do celów projektowych .
4) uzgodnienia na naradach koordynacyjnych i z właścicielami działek z uzyskaniem zgód na wejście w teren.
5) Ew. uzgodnień w zakresie melioracji i innych kolizji
6) uzgodnienia ppoż- jeżeli będą wymagane przepisami prawa
7) opracowanie dokumentacji projektowej spełniającej wymogi pozwolenia na budowę/ zgłoszenia budowy w ilości 4 egzemplarzy na każde zadanie.
8) opracowanie projektów technicznych spełniających wymogi zawiadomienia o zakończeniu budowy/ pozwolenia na użytkowanie w ilości 2 egzemplarzy na każde zadanie.
9) kosztorys i przedmiar na każde zadanie oddzielnie
10) STWiOR na każde zadanie.
11) cała dokumentacja w wersji elektronicznej oddzielnie na każde zadanie (wersja elektroniczna ma być wersja, zaakceptowaną w Starostwie.

Dokument nr: RG.271.28.2025.JSZ

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin złożenia ofert.
Oferty należy składać poprzez przesłanie skanu podpisanej papierowej oferty na adres mailowy: ugim@sokolow-mlp.pl Oferty takie muszą znaleźć się w odbiorczej skrzynce e-mailowej Urzędu Gminy najpóźniej do 22.05.2025 r. (dopuszcza się również oferty opatrzone podpisem elektronicznym)

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
1) w odniesieniu do zadań 1, 2, 5:
- Na przedłożenie kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń budowlanych- do 30.08.2025 r.
- Na przedłożenie pozostałej dokumentacji do 30.09.2025 r.
2) W odniesieniu do zadań 3.4:
- Na złożenie wniosku o ustalenie lokalizacji celu publicznego- do 4 tygodni od podpisania umowy
- Na przedłożenie kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwoleń budowlanych- do 8 tygodni od uzyskania prawomocnej decyzji o lokalizacji celu publicznego.
- Na przedłożenie pozostałej dokumentacji - do 3 tygodni od dnia złożenia pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Rzeszowie.

Wymagania:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na realizację konkretnego zadania z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę na to konkretne zadanie.

Zadania będą traktowane jak oddzielne zamówienia.

Należy wycenić każde zadanie oddzielnie.

W załączeniu wzór umowy - do zapoznania się.
Na etapie składania ofert wystarczające jest złożenie samej oferty kompletnie uzupełnionej.
5. Kryteria oceny ofert:
najniższa cena
Waga kryterium: 100 %
Opis sposobu obliczenia punktów:

gdzie:
C min cena ofertowa brutto oferty najtańszej
C bad cena ofertowa brutto oferty badanej
C - liczba punktów badanej oferty w kryterium ,,najniższa cena" przy czym
1 pkt. odpowiada 1 %
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę.

7. Warunki płatności:
Płatność nastąpi na podstawie złożonej faktury w terminie do 30 dni od jej wpływu. Fakturę wystawia się po dokonaniu odbioru - szczegóły we wzorze umowy.

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Grzegorz Dec- Kierownik w Referacie Rozwoju Gospodarczego, tel: 17 77 29 019
wew. 21, e-mail: grzegorz.dec@e-sokolow-mlp.pl
Joanna Szypuła - pracownik w Referacie Rozwoju Gospodarczego, tel. 17 7729 019
w. 21, email: joanna.szypula@e-sokolow-mlp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii