Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana domofonu |
Data zamieszczenia: | 2025-05-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana ,,Jary" ul. W. Surowieckiego 12 02-785 Warszawa powiat: Warszawa telefon: 22 644 99 81, 22 644 80 97 wew. 101, 533-601-975, 22 641 66 04 konkursofert@smbjary.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | telefon: 22 644 99 8 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Skrócony opis przedmiotu zamówienia ,,Wymiana domofonu w klatkach nr 1 i nr 2 w budynku przy Ul. Służby Polsce 7 w Warszawie" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego). Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 23.05.2025 r., godz. 10:30 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) - adres jw. do dnia 23.05.2025 r. do godz. 10:00, za pośrednictwem poczty (data wpływu oferty jak przy złożeniu osobistym), lub na adres e-mail: konkursofert@smbjary.waw.pl. Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie od terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy Wymagania: 3. W przypadku wątpliwości co do treści oferty lub braku w ofercie wymaganych dokumentów lub oświadczeń, Zamawiającemu przysługuje prawo wezwania Oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Uwaga: Oferent przed przedstawieniem oferty winien dokonać wizji lokalnej budynku, co do którego przedstawia ofertę i potwierdzić powyższe stosownym oświadczeniem w składanej ofercie (zał. nr 1 i zał. nr 7\\\\ iii Oferent może zwrócić się drogą mailową do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowo-Budowlana ,,Jary" 02-785 Warszawa ul. W. Surowieckiego 12 e-mail: info@smbjary.waw.pl 2. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Termin płatności: wg FORMULARZA OFERTY. 22 644 80 97 wew. 101 lub 533-601-975 oceniana przez członków Komisji na podstawie dotychczasowej współpracy z Zamawiającym oraz, w przypadku gdy Oferent nie współpracował z Zamawiającym, przedłożonych dokumentów potwierdzających doświadczenie, kwalifikacje kadry, rzetelność i terminowość wykonywana robót (np. na podstawie referencji), itp. Kryterium ,,Termin płatności faktury" - za termin płatności wynoszący 7 dni - 0 pkt - za termin płatności wynoszący 15 dni - 2 pkt - za termin płatności wynoszący 30 dni - 5 pkt Realizacja zamówienia zostanie powierzona Oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę. P = P1 + P2 +P3 + P4 VIII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzjelenia zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Oferent potwierdzi, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Oferent potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Zdolności technicznej lub zawodowej: Oferent potwierdzi, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał przynajmniej 3 roboty remontowo-budowlane/usługi o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza posłużeniem się przez Oferenta podwykonawcą. IX. WYMAGANE DOKUMENTY 1. Oferta sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego (wypełniony ,,FORMULARZ OFERTY" (zał. nr 1) oraz ,,OŚWIADCZENIE" (zał. nr 2). 2. Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub ewidencja działalności gospodarczej, chyba że Oferent upoważni Zamawiającego do pobrania dokumentów z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych (np. KRS i CEIDG) lub przedstawił już taki dokument przy wcześniej wykonywanych na rzecz SM-B ,,Jary" robót lub usług. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik. Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów wymienionych w ust. 1-3 tylko tego Oferenta, którego oferta w toku oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium oceny ofert. Dokumenty, o których mowa w niniejszej części muszą być podpisane lub potwierdzone za zgodność przez osobę albo osoby upoważnione do składania oświadczeń oraz podpisywania w imieniu Oferenta. X. SPOSÓB OBLICZENIA CENY 1. Oferent podaje cenę oferty w odpowiedniej części ,,Formularza oferty" - załącznik do zapytania ofertowego. 2. W cenie Oferent uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu. 3. Cena wyrażona musi być w złotych polskich. 4. Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki XI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI 1. Zamawiający lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub w formie pisemnej. 2. Za datę doręczenia wiadomości w korespondencji drogą elektroniczną rozumie się datę jej umieszczenia na serwerze odbiorcy lub podmiotu świadczącego dla niego usługę poczty elektronicznej, a nie datę odczytania wiadomości przez odbiorcę. 3. Oferent obowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania drogą elektroniczną dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych przez Zamawiającego niezwłocznie, tj. najpóźniej następnego dnia licząc od dnia ich otrzymania. Brak niezwłocznego potwierdzenia oznaczać będzie, iż Oferent otrzymał informację w momencie jej przekazania przez Zamawiającego - dowód wysłania. 4. Oferent zobowiązany jest przekazywać drogą elektroniczną dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w sposób umożliwiający zapoznanie się przez Zamawiającego z ich treścią tj. od wtorku od piątku w godz. 8.00-14.30 (poniedziałek w godz. 11:00-17:00). 5. Strony zobowiązane są informować się nawzajem o każdej zmianie adresów email. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane na ostatnio podany adres będą uznawane za skutecznie złożone. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. XII. WYKLUCZENIE OFERENTA 1. Zamawiający wykluczy Oferenta: 1) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; 2) który nie udzielił wyjaśnień lub nie uzupełnił dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w części IX. XIII. ODRZUCENIE OFERT 1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 2) oferta została złożona przez Oferenta wykluczonego z postępowania; XIV. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zamawiającemu w każdej chwili przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę wysyłając wiadomość na wskazany w zaproszeniu adres. XVI. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, KTÓRE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PRZED ZAWARCIEM UMOWY 1. Zamawiający może żądać od Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, aby okazał przed podpisaniem umowy Zamawiającemu oryginały dokumentów, o których mowa w dz. VIII. 2. Miejsce oraz termin zawarcia umowy Zamawiający poda Oferentowi, którego oferta została wybrana w piśmie informującym o wyniku postępowania. XVII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH OFERENTOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego w każdym czasie, bez podania przyczyny. Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w przypadku odrzucenia Jego oferty, nieprzyjęcia oferty lub unieważnienia przetargu. Od decyzji Zamawiającego nie przysługuje odwołanie. Uwagi: XVIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z § 13 załączonego projektu umowy. Kontakt: V. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI Zamawiający wyznacza następujące osoby do porozumiewania się z Oferentami w sprawach dotyczących niniejszego postępowania: - Pan Artur Rogiński - sprawy proceduralne (tel. 22 644 99 81) - Pan Łukasz Lewandowski - sprawy techniczne (tel. 22 644 80 97 wew. 101 lub 533-601-975) Adres e-mail wspólny do w/w osób: (info@smbjary.waw.pl) |