Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21
99-200 Poddębice
powiat: poddębicki
Telefon: 438710702, tel. 043 871 0775 oraz 0-43 871 0771
gmina@poddebice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Poddębice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 438710702,
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

G m i n a P o d d ę b i c e zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oświetlenia drogowego Ul. Łódzkiej w Poddębicach w ciągu drogi krajowej nr 72" obejmująca :
a) Przebudowę sieci elektroenergetycznej n/n 0,4 kV w miejscowości Poddębice Ul. Łódzka,
b) Budowa wewnętrznych linii zasilających
c) Rozwiązanie kolizji teletechnicznych,
d) Przebudowę oświetlenia drogowego Ul. Łódzkiej w Poddębicach.
2. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
a) prace przygotowawcze,
b) projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz wykonanie oznakowania,
c) złożenie wniosków i uzyskanie zgód na zajęcie pasa drogowego (terenu) na czas wykonywania robót oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
d) prace geodezyjne,
e) demontaż istniejącej linii n/n i oświetlenia drogowego,
f) demontaż lamp na słupach oświetleniowych,
g) demontaż sieci teletechnicznych,
h) demontaż i montaż słupów oraz przyłączy do posesji,
i) budowa sieci teletechnicznych i elektroenergetycznych (w tym przyłącza do posesji)
j) budowa złączy kablowych i pomiarowych,
k) budowa oświetlenia drogowego,
l) wykonanie rowów kablowych,
m) układanie kabli,
n) wykonanie pomiarów elektrycznych,
o) dokonywanie wszelkich uzgodnień z PGE Dystrybucja S.A oraz właścicielami sieci teletechnicznych
p) likwidacja oraz przycięcie drzew i krzaków utrudniających realizacje zadania i przyszłe
funkcjonowanie wybudowanych sieci i infrastruktury energetycznej, oświetleniowej oraz
teletechnicznej,
r) uporządkowanie i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego.
2.1 Szczegółowy zakres realizacji całości zadania inwestycyjnego (roboty budowlane) został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla ogłoszonego przetargu nieograniczonego i dostępny jest na stronie internetowej : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1087667
2.2 Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego:
1.Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z
2023 r., poz. 1557 z późn. zm) nad robotami budowlanoymi wykonywanymi przez wykonawców robót budowlano - montażowych w tym:
1)reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) współpraca z nadzorem autorskim;
3)udział w przekazaniu terenu budowy wykonawców robót budowlano - montażowych;
4)sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlano - montażowych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art.10 oraz powiadamianie wykonawców tych robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
5)organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym i obowiązkowe uczestnictwo w cyklicznych naradach koordynacyjnych na terenie budowy oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni, jak również przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podjęcia decyzji o każdym zagadnieniu które będzie wpływało na postęp robót;
6)sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych ;
7)kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów;
8)przygotowywanie do odbioru końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawców robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót;
9)poświadczenie terminu zakończenia robót budowlanych;
10)dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, certyfikatów, aprobat technicznych itp. przygotowanych przez wykonawców robót budowlanych po zakończeniu robót oraz sprawdzanie ich autentyczności;
11)powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach wykonawców robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy , rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w trakcie realizacji robót;
12)pomoc Zamawiającemu w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji inwestycji;
13) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek , bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych, w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
14)nadzorowanie i potwierdzanie wykonywanych przez wykonawców robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym,
15) sprawdzanie gotowości do odbioru i pomoc Zamawiającemu w organizacji odbioru końcowego robót budowlanych ;
16) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego;
17) egzekwowanie od wykonawców robót budowlanych inwentaryzacji powykonawczej robót;
18)prowadzenie dokumentacji budowy oraz przygotowywanie komunikatów dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Zamawiającego;
19)weryfikowanie kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez wykonawców robót budowlanych;
20) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru nad wykonawcami robót budowlanych w zakresie bhp;
21) udziału na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji przedsięwzięcia;
22)poświadczenie usunięcia przez wykonawców robót budowlanych wad;
23)zalecanie wykonawcom robót budowlano - montażowych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości;
24)analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez wykonawców robót budowlano - montażowych instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji;
25)wspieranie i świadczenie pomocy Zamawiającemu w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z wykonawcami robót budowlanych;
26)wykonywanie wszystkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego, niewymienionych powyżej, a będące jednocześnie niezbędnymi dla prawidłowej realizacji i rozliczenia zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego;
27)sporządzenie zestawienia środków trwałych według obowiązującej klasyfikacji rodzajowej.
28)sporządzenie zestawienia środków trwałych, które uległy rozbiórce w wyniku realizacji umowy według obowiązującej klasyfikacji rodzajowej.
2.Wykonawca będzie kontrolował budowę na bieżąco, a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym:
a)przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy;
b)pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż raz w tygodniu , potwierdzone wpisem do dziennika budowy;
c)czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin.
3.Po zakończeniu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do uczestnictwa
w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanego przedsięwzięcia i nadzorowania wad usuwanych przez wykonawców robót budowlano - montażowych w okresie gwarancji.
4.Zabrania się Wykonawcy wydawania poleceń wykonawcom robót budowlano-montażowych wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nieobjętych umową o roboty budowlane. Konieczność wykonania ewentualnych robót dodatkowych wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych, zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlano - montażowych winna zostać stwierdzona w protokole konieczności robót dodatkowych (przygotowanym przez nadzór inwestorski) zatwierdzonym przez Zamawiającego.

CPV: 71.52.00.00-9

Składanie ofert:
Ofertę cenowa należy złożyć wg. załączonego wzoru w Urzędzie Miejskim w Poddębicach, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@poddebice.pl;
Ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 23 maja 2025 r. do godz. 12,00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Poddębicach, 99-200 Poddębice, Ul. Łódzka 17/21 pok. 8, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gmina@poddebice.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zadania :
1.Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień przekazania terenu budowy.
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się przez okres 7 miesięcy od dnia podpisania umowy/przekazania terenu budowy Wykonawcy.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. Nr 1320)
1.2.Oferta powinna być wyrażona cyfrowo i słownie;
1.3 napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
1.4 winna obejmować całość zamówienia.
4. Wybór Wykonawcy
Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się kryterium :
cena 100 %,

6. Zdolności technicznej lub zawodowej:
6.1 Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
- co najmniej jedną usługę której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej bez ograniczeń przy realizacji inwestycji zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie infrastruktury energetycznej oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
6.1.1 Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane.
6.1.2 Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
6.1.3 W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy.
6.1.4 Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
6.1.5 Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami:
- wykaz robót budowlanych, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
- wykaz dostaw lub usług dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
6.1.6 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunków dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
6.1.7 Oceniając zdolności techniczne lub zawodowe Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych
lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.2 Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych do kierowania i nadzorowania robót budowlanych:
-inspektor branży elektrycznej - co najmniej 1 osoba która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroenergetycznej/elektrycznej oraz posiada praktykę zawodową od co najmniej 5 lat.
-inspektor branży telekomunikacyjnej przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą zakresie linii instalacji i urządzeń liniowych: co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń z praktyką zawodową minimum 5 lat.
- inspektor branży drogowej - co najmniej 1 osoba która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiada praktykę zawodową od co najmniej 5 lat.

Funkcję Inspektora Koordynatora, wszystkich inspektorów nadzoru pełnić będzie osoba z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie robót elektrycznych bez ograniczeń.

6.2.1 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

7. Wymagane dokumenty:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.

8. Oferta cenowa winna zawierać następujące dokumenty :
a) formularz oferty cenowej wg załączonego wzoru;
b) Wykaz wykonanych usług - wg załączonego wzoru;
c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg załączonego wzoru;
d) oświadczenie wraz z odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
e) klauzula RODO
f) zaakceptowany i zaparafowany projekt umowy.

9. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres umowy i nie będzie podlegała zmianie.

10. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie wzywał do uzupełnienia i wyjaśnienia ofert. Oferta cenowa nie spełniająca wymagań określonych w zaproszeniu tj. obarczona jakimkolwiek błędem oraz posiadająca błędy rachunkowe zostanie odrzucona.
11.2. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
11.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

13. Ogłoszenie o wynikach niniejszego zaproszenia cenowego Zamawiający zamieści na stronie BIP.

Kontakt:
14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest :

Grzegorz Burski - Inspektor w Referacie Inwestycji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
tel. 043 871 0775 oraz 0-43 871 0771 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii