Zakup podkładów strunobetonowych na LK204

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup podkładów strunobetonowych na LK204

Data zamieszczenia: 2025-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o
ul. Sandomierska 19
80-051 Gdańsk
powiat: Gdańsk
TEL./ FAX: (58) 721 55 78, tel. 600-006-372
m.falgowska@ppmt.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: TEL./ FAX: (58) 721
Termin składania ofert: 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup podkładów strunobetonowych na LK204
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej: ,,Zamawiający") informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu udzjelenia opisanego poniżej zamówienia, na potrzeby realizacji zadania pn. :"Prace na linii nr 204 Malbork - Braniewo na odcinku Malbork - Elbląg. Etap. I"
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na realizację dostaw na rzecz Zamawiającego podkładów PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości ogółem 81.310 szt. na warunkach:
3.1. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 10 848 szt.
Termin dostawy: w dniach 04.06.2025 r. - 10.06.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt. jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.) Miejsce dostawy: st. Malbork
3.2. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 16 158 szt.
Termin dostawy: w dniach 28.07.2025 r. - 01.08.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt. jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.) Miejsce dostawy: st. Malbork
3.3. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 13 823 szt.
Termin dostawy: w dniach 11.08.2025 r. - 14.08.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt. jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.) Miejsce dostawy: st. Malbork
3.4. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 16 016 szt.
Termin dostawy: w dniach 01.09.2025 r. - 05.09.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt.
jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.)
Miejsce dostawy: st. Malbork
3.5. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1 AA/14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 13 695 szt.
Termin dostawy: w dniach 15.09.2025 r. - 19.09.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt. jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.) Miejsce dostawy: st. Malbork
3.6. Podkłady strunobetonowe typu PS93/94/60E1/W14 wraz z mocowaniem w szacowanej ilości 10 770 szt.
Termin dostawy: w dniach 30 09 2025 r. - 03.10.2025 r.
Sposób dostawy: transport samochodowy (lub składem PUN po ok. 3600 szt. jednorazowo, 20 wag. x 120 szt.) Miejsce dostawy: st. Malbork
UWAGA:
Cena podkładów strunobetonowych winna zawierać koszt przekładek drewnianych.
Podkłady strunobetonowe muszą spełniać parametry techniczne zawarte w Warunkach technicznych wykonania i odbioru podkładów i podrozjazdnic strunobetonowych ld-101 oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na liniach zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zgodne z wytycznymi ld-100.
4. Udzielanie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie przez Wykonawców ofert częściowych na ilość określoną w poszczególnym zadaniu.

Dokument nr: FZ.083.64.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2025 r. Otwarcie ofert nie jest jawne.

Specyfikacja:
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://ppmt.pl/do-pobrania/

Składanie ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 23.05.2025 r., godz. 13.00 na adres email: m.falgowska@ppmt.pl w formie pliku zabezpieczonego hasłem.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie w terminie zgodnie z opisem zamówienia.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego otwartego na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno Torowe sp. z o.o.
6. Prawo opcji
Zamówienie nie obejmuje prawa opcji
7. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym.
W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z dostawą wyrobów betonowych,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) posiadają wymagane dokumenty dopuszczające zabudowę oferowanych wyrobów na sieci zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zgodne z Wytycznymi ld-100.
8. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców.
Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych warunków zamówienia,
c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy w toku postępowania zakupowego jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji.
9. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przez Wykonawców.
10. Termin związania z ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym
W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty za wyjątkiem oferty są przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej za pomocą poczty elektronicznej.
12. Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferty należy złożyć w formie pisemnej - w formie papierowej albo w formie skanu za pośrednictwem poczty elektronicznej, albo w formie elektronicznej podpisanej przy użyciu kwalifikowanych podpisów elektronicznych.
Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Do formularza oferty winny zostać załączone wszystkie dokumenty wskazane w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, w szczególności w pkt 8 powyżej.
Wszystkie dokumenty w postępowaniu zakupowym są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów w postępowaniu zakupowym w formie elektronicznej podpisanie pliku kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem za zgodność z oryginałem skanów dokumentów zawartych w podpisywanym pliku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez osobę reprezentującą Wykonawcę poprzez złożenie oświadczenia o zgodności tłumaczenia z treścią dokumentu w języku obcym. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki składające się na ofertę (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Hasło należy przekazać na żądanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert
14. Kryterium oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia:
Cena - 100%.
15. Negocjacje handlowe.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy wybrani przez Zamawiającego spośród tych, których ofert nie odrzucono.
Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi przeprowadził negocjacje, do złożenia ofert ostatecznych z podaniem terminu ich przesłania.
16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zakupowej.
17. Wzór umowy zakupowej.
Wzór umowy zakupowej stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Zmiany umowy zakupowej możliwe będą wyłącznie w następujących przypadkach: a) gdy zmiany są konieczne za względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub
wystąpienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawierania umowy zakupowej,
b) gdy zmiany nie są istotne w stosunku do treści zawartej umowy zakupowej,
c) zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy zakupowej.
18. Zawarcie umowy zakupowej.
Zamawiający może zawrzeć umowę z jednym lub więcej niż jednym spośród Wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu i uznane zostały za najkorzystniejsze.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert.
UWAGA:
Umowa może zostać zawarta z potencjalnym Wykonawcą po podpisaniu przez PPM-T sp. z o.o. umowy wykonawczej z PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie.
19. Zakończenie postępowania Zakupowego.
Postępowanie może zostać zamknięte w każdym czasie bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Małgorzata Falgowska tel. 600-006-372 e-mail: m.falgowska@ppmt.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii