Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa szyn |
Data zamieszczenia: | 2025-05-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o ul. Sandomierska 19 80-051 Gdańsk powiat: Gdańsk TEL./ FAX: (58) 721 55 78, tel. 609 508 318 m.tabisz@ppmt.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | TEL./ FAX: (58) 721 |
Termin składania ofert: | 2025-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
dostawa szyn 60E1 informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu udzjelenia opisanego poniżej zamówienia. 3. Opis Przedmiotu zamówienia. Szyny 60E1 AX gat. stali R260 dł. 200-240 mb (ok. 98 100 mb) w szacunkowej ilości ok. 5 906,601 ton. Wykonawca w celu rozładunku szyn ma obowiązek zapewnić: - wagon rozładowczy; - lokomotywę manewrową; - koordynację nad rozładunkiem (min. dwóch pracowników); - kierownika pociągu. Zamawiający zapewnia przy rozładunku: - wyłączenie napięcia trakcyjnego. Szyny muszą spełniać wymogi ld-106 i ld-112 oraz PN-EN 13674-1:2011 oraz posiadać dopuszczenie do stosowania na liniach zarządzanych przez PKP PLK SA. zgodne z wytycznymi id-100, a szczególności dopuszczenie SMS-PW-17. Dokument nr: FZ.083.63.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.05.2025 r. Otwarcie ofert nie jest jawne. Składanie ofert: 13. Miejsce oraz termin składania ofert. Oferty należy składacza pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 23.05.2025 r., godz. 12:00, na adres: m.tabisz@ppmt.pl, w formie zabezpieczonego hasłem pliku. Hasło należy przekazać na żądanie Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. Miejsce i termin realizacji: Terminy dostaw: a) w dniach 04-07.06.2025 r. - (ok. 16 200 mb) w szacunkowej ilości ok. 975,402 ton; Miejsce dostawy: szlak Stare Pole - Gronowo Elbląskie oraz szlak Malbork - Stare Pole. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 2 szlak Stare Pole - Gronowo Elbląskie oraz tor nr 1 szlak Malbork - Stare Pole (linia zelektryfikowana). b) w dniach 28.07-01.08.2025 r. - (ok. 16 200 mb) w szacunkowej ilości ok. 975,402 ton; Miejsce dostawy: szlak Malbork - Stare Pole. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 1 szlak Malbork - Stare Pole (linia zelektryfikowana). c) w dniach 11-14.08.2025 r. - (ok. 16 650 mb) w szacunkowej ilości ok. 1 002,497 ton; Miejsce dostawy: szlak Gronowo Elbląskie - Elbląg. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 1 szlak Gronowo Elbląskie - Elbląg (linia zelektryfikowana). d) w dniach 01-05.09.2025 r. - (ok. 19 350 mb) w szacunkowej ilości ok. 1 165,064 ton; Miejsce dostawy: szlak Malbork - Stare Pole. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 2 szlak Malbork - Stare Pole (linia zelektryfikowana). e) w dniach 15-19.09.2025 r. - (ok. 16 650 mb) w szacunkowej ilości ok. 1 002,497 ton; Miejsce dostawy: szlak Gronowo Elbląskie - Elbląg. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 2 szlak Gronowo Elbląskie - Elbląg (linia zelektryfikowana). f) w dniach 30.09-03.10.2025 r. - (ok. 13 050 mb) w szacunkowej ilości ok. 785,741 ton; Miejsce dostawy: szlak Stare Pole - Gronowo Elbląskie. Miejsce rozładunku: LK 204 - tor nr 1 szlak Stare Pole - Gronowo Elbląskie (linia zelektryfikowana). Czas rozładunku: 2-3 doby / wahadło. 5. Termin wykonania zamówienia. Przedmiot zamówienia realizowany w terminie określonym w pkt 3 niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego otwartego na zasadach określonych w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe sp. z o.o." Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej http://ppmt.pl/do-pobrania/. 4. Udzielanie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w częściach i składania przez Wykonawców ofert częściowych. 6. Prawo opcji. Zamówienie nie obejmuje prawa opcji. 7. Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym. W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z dostawą szyn kolejowych, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe, w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) posiadają wymagane dokumenty dopuszczające do zabudowy oferowanych szyn na sieci zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zgodne z Wytycznymi ld-100. 8. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców. Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu zakupowym podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, c) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy w toku niniejszego postępowania zakupowego, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z wpisów do właściwego rejestru, albo ewidencji. 9. Wymagania dotyczące wadium. Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przez Wykonawców. 10. Termin związania z ofertą. Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania oferty. 11. Komunikacja wykonawców z Zamawiającym W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty za wyjątkiem oferty są przekazywane Zamawiającemu w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej. 12. Opis sposobu przygotowania oferty. Oferty należy złożyć w formie pisemnej - w formie papierowej albo w formie skanu za pośrednictwem poczty elektronicznej, albo w formie elektronicznej podpisanej przy użyciu kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Do formularza oferty winny zostać załączone wszystkie dokumenty wskazane w niniejszej specyfikacji warunkach zamówienia, w szczególności w pkt 8 powyżej. Wszystkie dokumenty w postępowaniu zakupowym są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę. W przypadku składania dokumentów w postępowaniu zakupowym w formie elektronicznej podpisanie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem za zgodność z oryginałem skanów dokumentów zawartych w podpisywanym pliku. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez osobę reprezentującą Wykonawcę poprzez złożenie oświadczenia o zgodności tłumaczenia z treścią dokumentu w języku obcym. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę dokumentów w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej oferta (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winna zostać zbroszurowana, wszystkie strony oferty winny zostać kolejno ponumerowane, a ponadto wszystkie strony oraz miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę reprezentującą Wykonawcę. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej wszystkie pliki składające się na ofertę (formularz oferty i wszystkie załączone dokumenty) winny zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby reprezentujące Wykonawcę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 14. Kryterium oceny ofert. Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia: 1) Cena-100% 15. Negocjacje handlowe. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych, do których zaproszeni zostaną Wykonawcy wybrani przez Zamawiającego, spośród tych których ofert nie odrzucono. Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców, z którymi przeprowadził negocjacje do złożenia oferty ostatecznej z podaniem terminu ich przesłania. 16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje obowiązku Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. '".7. Si\\\\'2 ć ? urr:c .vy zakupowej. Wzór umowy zakupowej stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Zamiany umowy zakupowej możliwe będą wyłącznie w następujących przypadkach: a. gdy zmiany są konieczne za względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub wystąpienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy zakupowej, b. gdy zmiany nie są istotne w stosunku do treści zawartej umowy zakupowej, c. zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy zakupowej. 18. Zawarcie Umowy zakupowej. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający może wybrać innego Wykonawcę i zawrzeć z nim umowę bez przeprowadzania ponownego badania i oceny ofert. UWAGA: Umowa może zostać zawarta z potencjalnym Wykonawcą po podpisaniu przez PPM-T sp. z o.o. umowy wykonawczej z PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Olsztynie. 19. Zakończenie postępowania Zakupowego. Postępowanie może zostać zamknięte w każdym czasie bez dokonania wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi pisemnie o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru oferty. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Michał Tabisz, tel. 609 508 318, e-mail: m.tabisz@ppmt.pl. |