Infolinia: 58 732-70-70
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3777z ostatnich 7 dni
15088z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Zakup tarcz firmy PFERD na 2020 rok

Przedmiot:

Zakup tarcz firmy PFERD na 2020 rok

Data zamieszczenia: 2019-12-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: HUTA ŁABĘDY S.A. w Gliwicach
Anny Jagiellonki 45
44-109 Gliwice
powiat: Gliwice
32/2347361
imetel@hutalab.com.pl
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,927224,258494bb3016b2cbe891c591d741d7d9.html
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2019-12-23 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup tarcz firmy PFERD na 2020 rok
Treść zapytania:
HUTA ŁABEDY S.A zaprasza do składania ofert handlowych na zakup : tarcz do cięcia firmy PFERD na 2020 rok
Dostawy do naszej Huty wg załączonego harmonogramu.
Oferty handlowe należy składać wyłącznie na Platformie Zakupowej.
Ostateczne wyłonienie Wykonawcy nastąpi w drodze licytacji elektronicznej.
Cena jednostkowa netto winna zawierać- koszty transportu do siedziby zamawiającego
Wartość netto wylicytowana w drodze aukcji elektronicznej może zostać zmniejszona lub zwiększona o 30% z zachowaniem wylicytowanych cen jednostkowych.
Miejsce realizacji zamówienia: Magazyn Centralny zamawiającego przy Hucie Łabędy SA Gliwice ul.
Metalowców 6.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Załącznik/Link Uwagi
1. Tarcza zdzierakowa E 125-7A 24 R SG 700 szt.
2. Tarcza do cięcia EHT 125 x 1,0 SG STEELOX "PFERD" 200 szt.
3. Tarcza do cięcia EHT 125 x 1,0 SG STEEL "PFERD" 1000 szt.
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Zakup tarcz firmy PFERD na 2020 rok"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Odpowiedź:

Dokument nr: Z1894/84125

Składanie ofert:
Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
04- 12- 2019 13: 00
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
23- 12- 2019 14: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
23- 12- 2019 14: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.logintrade.net/zapytania_email,927224,258494bb3016b2cbe891c591d741d7d9.html

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia i dostawa do Magazynu Huty Łabędy S.A - do dnia 31.12.2020r

Wymagania:
Termin płatności: 60 dni.
Po zakończonym postępowaniu zakupowym HUTA ŁABĘDY S.A. zastrzega sobie prawo do dostarczenia przez wyłonionego dostawę poniższych dokumentów firmowych.
1. Wydruk z KRS lub CEIDG.
2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych po stronie kontrahenta - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu z zapłatą składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Kopia pełnomocnictwa do zawierania umów w imieniu kontrahenta (jeśli umowę podpisuje osoba niewskazana w KRS lub CEIDG jako podmiot uprawniony do reprezentacji kontrahenta).
5. Oświadczenie o braku toczących się postępowań egzekucyjnych, administracyjnych oraz skarbowych w stosunku do tego kontrahenta.
6. Oświadczenie, iż dochowuje on należytej staranności przy wyborze swoich kontrahentów pod kątem procederu wyłudzeń podatku VAT.
7. Kopia deklaracji VAT-7 ze stemplem odpowiedniego Urzędu Skarbowego lub komunikat potwierdzający jej złożenie w formie elektronicznej - UPO.
8. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrachunkowy.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres mailowy bsklarzyk@hutalab.com.pl w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania informacji mailowej. Brak otrzymania wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty handlowej.
Osoba kontaktowa w sprawach handlowych - Irena Mętel- telefon -32 2347361
Przed złożeniem oferty handlowej należy zapoznać się z dokumentem Ogólne Warunki Zakupu Huty Łabędy S.A. (OWZ), stanowiącym załącznik nr 8 do Regulaminu Zakupów HUTY ŁABĘDY S.A., który znajduje się a stronie internetowej HUTY ŁABĘDY S.A. - Platformy - Platforma Zakupowa Logintrade.Net - w zakładce Rejestracja

Uwagi:
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Irena Mętel
tel: 32/2347361
e-mail: imetel@hutalab.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2020

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.