dolnośląskie (Oleśnica)
dolnośląskie (Boguszów Gorce)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Kielce)
mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | Konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach pogotowia elektrycznego |
Data zamieszczenia: | 2020-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Bierutowie ul. Moniuszki 12 56-420 Bierutów powiat: oleśnicki tel. 0-71 314-62-51 karina.michalska@bierutow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bierutów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2020-11-30 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Miasto i Gmina Bierutów kieruje do Państwa zapytanie ofertowe w sprawie wykonania zadania: 1. Przedmiot zamówienia: Konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach pogotowia elektrycznego w obiektach stanowiących własność Miasta i Gminy Bierutów, w tym także konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi w branży elektrycznej, zwane dalej usługami, w zakresie konserwacji i naprawy, urządzeń i sieci instalacji elektrycznej, w szczególności: 1) Pełnienie całodobowego dyżuru w celu przystąpienia w czasie nie dłuższym niż 24 godz. do usunięcia awarii w obiekcie wskazanym przez Zamawiającego, 2) Usuwanie na bieżąco zgłaszanych awarii w obiektach Zamawiającego, 3) Wykonywanie nowych instalacji elektrycznych w miarę potrzeb Zamawiającego, np. doprowadzenie instalacji do nowych gniazd i punktów oświetleniowych, konserwacja opraw oświetleniowych, 4) Wykonywanie drobnych napraw instalacji elektrycznej w miarę potrzeb Zamawiającego, np. wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana żarówek, 5) Sporządzanie dokumentacji związanej z podłączeniem nowych obiektów do instalacji elektrycznej, 6) Wykonywanie dodatkowych czynności wykraczających poza zakres opisany w punktach 1 - 5, które będą rozliczane kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem stawki roboczogodzinowej podanej w ofercie, po akceptacji przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego na dodatkowe czynności. Dokument nr: IR.2714.20.2.2020.KM Składanie ofert: 6. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej: 1) Propozycja cenowa winna być złożona w Referacie Inwestycji i Remontów, pok. nr 1 budynek B - Bierutów, Ul. Moniuszki 12, do dnia 30.11.2020 r., w formie pisemnej, na dołączonych formularzach, Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn.: Konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach pogotowia elektrycznego w obiektach stanowiących własność Miasta i Gminy Bierutów, w tym także konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego. 2) Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta. Miejsce i termin realizacji: 2. Wymagany termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Firma elektroinstalacyjna składająca swoją ofertę musi posiadać stosowne i aktualne przez cały okres obowiązywania umowy uprawnienia, w tym kwalifikacje, potwierdzone świadectwem wydanym przez komisje kwalifikacyjne, stosownie do art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wszelkie prace starannie, przestrzegając przepisów BHP i ppoż, a w razie ich nieprzestrzegania zobowiązuje się do ponoszenia skutków z nimi związanych. 3) Zgłoszenia awarii Wykonawca będzie przyjmował telefonicznie oraz mailowo od pracownika merytorycznego Urzędu Miejskiego w Bierutowie. 4) Zaopatrzenie w materiały niezbędne do usunięcia awarii lub wykonania naprawy następować będzie po uprzednim uzgodnieniu zakupu z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za realizację umowy ze strony Zamawiającego. 5) Koszt zakupu materiałów pokrywać będzie Zamawiający. 4. Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena - 100% Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest poza trybem przetargów publicznych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), jednakże z zachowaniem zasad konkurencyjności w formie zapytania cenowego. 5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: W cenę propozycji należy wliczyć: a) wartość stawki podanej za 1 roboczogodzinę, b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. 9. Istotne warunki zamówienia: 1) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia; 2) Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty; 3) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena; 4) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski; 5) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy; 7) Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze lub rachunku w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego podpisanego przez Wykonawcą i Zamawiającego; 8) Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym; 9) Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny; 10) Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe; 11) Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego; 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny; 13) Oferty niekompletne i złożone po terminie nie będą rozpatrywane; 14) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia; 15) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie. Uwagi: 8. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Urząd Miejski w Bierutowie informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa, wykonujący swoje zadania przy pomocy Urzędu Miejskiego w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy ul. Moniuszki 12; 2) przedstawicielem Administratora jest - nie wyznaczono przedstawiciela, (tylko, jeśli ma zastosowanie - nazwisko, imię, pełniona funkcja przedstawiciela oraz jego dane kontaktowe) 3) Inspektor Ochrony Danych Osobowych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Urzędu Miejskiego w Bierutowie, zlokalizowanego w Bierutowie przy ul. Moniuszki 12, Bud. A, pok. 7, tel. 71 314 62 51 wew. 38, e-mail: sekretarz@bierutow.pl; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej; 6) Pani/Pana dane będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej - dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego; 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat - przez cały czas trwania umowy. Po tym czasie dokumentacja zostanie przekazana do archiwum zakładowego; 8) posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, usunięcia, przenoszenia danych; 9) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego; 10) podanie danych jest fakultatywne; 11) w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe otrzymywanie informacji wykonanie umowy; 12) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Kontakt: 7. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są : W sprawach dotyczących zapytania cenowego informacji udziela: Karina Michalska - Podinspektor ds. infrastuktrury technicznej i budowlanej tel. 71 314-62-51 wew. 23, karina.michalska@bierutow.pl Pytania można kierować pisemnie na adres Zamawiającego, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, tel.: 71 314-62-51, fax: 71 314-64-32, e-mail:karina.michalska@bierutow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2021