dolnośląskie (Oleśnica)
dolnośląskie (Boguszów Gorce)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Kielce)
mazowieckie (Radom)
mazowieckie (Warszawa)
Przedmiot: | ,,Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich w nieruchomościach " |
Data zamieszczenia: | 2020-12-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A ul. Strzelców Bytomskich 207 41-914 Bytom powiat: Bytom tel. +48323513364, faks +48323513369 przetargi@srk.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2020-12-10 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast: Część I: Bytom, Radzionków, Ruda Śląska, Zabrze, Wojkowice Część II: Bytom, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Katowice, Chorzów, Lędziny, Rybnik, Radlin, Tenczynek, Trzebinia, Czechowice - Dziedzice Część III: Sosnowiec, Czeladź, Będzin Część IV: Wałbrzych, Boguszów Gorce w latach 2021 - 2023 dla SRK S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych." Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. polegających na: 1) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 2) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 3) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część I: na terenie miast: Bytom, Radzionków, Ruda Śląska, Zabrze, Wojkowice, max 50 rocznie, Część II: na terenie miast: Bytom, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Katowice, Chorzów, Lędziny, Rybnik, Radlin, Tenczynek, Trzebinia, Czechowice Dziedzice, max 50 rocznie, Część III: na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin max 33 rocznie, Część IV: na terenie miast: Wałbrzych, Boguszów- Gorce max 10 rocznie Część nr: 1 Nazwa: ,,ŚWIADCZENIE USŁUG KOMINIARSKICH WRAZ Z WYKONANIEM ROCZNYCH PRZEGLĄDÓW I CZYSZCZENIEM PRZEWODÓW KOMINOWYCH (RAZ NA KWARTAŁ) ORAZ WYKONYWANIE DORAŹNYCH OPINII KOMINIARSKICH W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI SRK S.A. POŁOŻONYCH NA TERENIE MIAST... CZĘŚĆ I: BYTOM, RADZIONKÓW, RUDA ŚLĄSKA, ZABRZE, WOJKOWICE 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. polegających na: 1) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 2) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 3) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część I: na terenie miast: Bytom, Radzionków, Ruda Śląska, Zabrze, Wojkowice, max 50 rocznie, 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 01.01.2021 data zakończenia: 31.12.2022 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena brutto podana w PLN za wykonanie zadania 95,00 Gwarancja na wykonaną usługę 5,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: ,,Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast... Część II: Bytom, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Katowice, Chorzów, Lędziny, Rybnik, Radlin, Tenczynek, Trzebinia, Czechowice Dziedzice 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. polegających na: 1) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 2) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 3) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część II: na terenie miast: Bytom, Ruda Śląska, Zabrze, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Katowice, Chorzów, Lędziny, Rybnik, Radlin, Tenczynek, Trzebinia, Czechowice Dziedzice, max 50 rocznie, 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 01.01.2021 data zakończenia: 31.12.2023 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena brutto podana w PLN za wykonanie zadania 95,00 Gwarancja na wykonaną usługę 5,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 3 Nazwa: ,,Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast... Część III: Sosnowiec, Czeladź, Będzin 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. polegających na: 1) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 2) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 3) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część III: na terenie miast: Sosnowiec, Czeladź, Będzin max 33 rocznie, 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 01.01.2021 data zakończenia: 31.12.2023 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena brutto podana w PLN za wykonanie zadania 95,00 Gwarancja na wykonaną usługę 5,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług kominiarskich wraz z wykonaniem rocznych przeglądów i czyszczeniem przewodów kominowych (raz na kwartał) oraz wykonywanie doraźnych opinii kominiarskich w nieruchomościach stanowiących 100% własności SRK S.A. położonych na terenie miast... Część IV: Wałbrzych, Boguszów Gorce 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. polegających na: 1) czyszczeniu przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, czopuchów i wentylacyjnych, zgodnie z § 30 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów. 2) wykonaniu rocznych okresowych przeglądów urządzeń kominowych na postawie zapisu art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. 3) wykonywaniu doraźnych opinii kominiarskich i sprawdzeń prawidłowości funkcjonowania urządzeń i podłączeń grzewczo-kominowych i wentylacyjnych: Część IV: na terenie miast: Wałbrzych, Boguszów- Gorce max 10 rocznie. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 01.01.2021 data zakończenia: 31.12.2023 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie Cena brutto podana w PLN za wykonanie zadania 95,00 Gwarancja na wykonaną usługę 5,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: CPV: 50700000-2 Dokument nr: 760489-N-2020, ZP-AZM-0008/20 Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak. www.srk.com.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 10.12.2020, godz.: 09:00, Miejsce i termin realizacji: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: 01.01.2021 lub zakończenia: 31.12.2023 Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług posiadającymi uprawnienia w zakresie: o w zakresie części I, II, III i IV: 1) kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim minimum 1 osoba dla danej Części, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty wraz z kserokopią nadania kwalifikacji mistrzowskich, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia. b) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej usługą polegającą na świadczeniu usług kominiarskich: o dla Części I: o wartości minimum 60 000,00 zł brutto o dla Części II: o wartości minimum 100 000,00 zł brutto o dla Części III: o wartości minimum 50 000,00 zł brutto o dla Części IV: o wartości minimum 10 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wzór dokumentu. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik - wzór dokumentu. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - wzór dokumentu. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1 do druku ,,FORMULARZ OFERTOWY". 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku ,,FORMULARZ OFERTOWY". 4. Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku ,,FORMULARZ OFERTOWY" III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: a) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ - druk ,,FORMULARZ OFERTOWY" w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców -załącznik nr - wzór dokumentu Tak Informacja na temat wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Część I: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) b) Część II: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100) c) Część III: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100) d) Część IV: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych, 00/100) IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Uwagi: Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena brutto podana w PLN za wykonanie zadania 95,00 Gwarancja na wykonaną usługę 5,00 Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
© eurobudowa.pl 2004-2021