dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Bogatynia)
pomorskie (Słupsk)
mazowieckie (Radzymin)
małopolskie (Kraków)
śląskie (Jaworzno)
Przedmiot: | Dostawa i utwardzenie kruszywem dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2021-02-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZUBIN ul. Kcyńska 12 89-200 Szubin powiat: nakielski 52 391 07 00 um@szubin.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/428941 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Szubin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 52 391 07 00 |
Termin składania ofert: | 2021-03-12 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i utwardzenie kruszywem dróg gminnych Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) sukcesywna dostawa w 2021 r. kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, w ilości do 300 ton z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg gminnych gruntowych położonych na terenie gminy i miasta Szubin;2) dostawa kruszywa wraz z utwardzeniem korpusu drogi w ilości:a) do 300 ton kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm,b) do 3000 ton kruszywa betonowego frakcji 0-63 mm.2. Szczegółowy zakres realizacji zadania obejmuje wszystkie prace określone we wzorze umowy i STWiORB, stanowiących załączniki do SWZ. CPV: 45233226-9, 44113700-2 Dokument nr: 2021/BZP 00010928, ZP.271.1.2021 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/szubin 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szubin 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/szubin2. Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o ochronie danych osobowych (RODO) znajdują się W SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2021-03-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szubin Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest:1) sukcesywna dostawa w 2021 r. kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, w ilości do 300 ton z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg gminnych gruntowych położonych na terenie gminy i miasta Szubin;2) dostawa kruszywa wraz z utwardzeniem korpusu drogi w ilości:a) do 300 ton kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm,b) do 3000 ton kruszywa betonowego frakcji 0-63 mm.2. Szczegółowy zakres realizacji zadania obejmuje wszystkie prace określone we wzorze umowy i STWiORB, stanowiących załączniki do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:równiarką samojezdna 1 szt.koparko - ładowarką 1 szt.walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6 t z bębnem wibrującym 1 szt. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia według wzoru określonego w Załącznikach do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru określonego w Załącznikach do SWZ 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności w zakresie zmiany:1) wynagrodzenia w przypadku:a) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy - zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku (bez zmiany wynagrodzenia netto Wykonawcy), jeśli zmiana stawki VAT będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;b) wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności zmiany zakresu rzeczowego (a tym samym kwoty wynagrodzenia max do 50%) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które powodują konieczność przeprowadzenia dostaw i wykonania prac objętych umową, w okresie objętym umową, przewyższających wartości szacunkowe, o ile zmiana została zlecona i zatwierdzona przez Zamawiającego,2) innych:a) powierzenie podwykonawcom części przedmiotu zamówienia wskazanej w informacji, o której mowa w § 9 ust. 2 Umowy lub części niewskazanej;2. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z wyjątkiem ust. 1 pkt. 1a i 2 lit. a. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2021-04-10 |
© eurobudowa.pl 2004-2021