dolnośląskie (Bogatynia)
pomorskie (Słupsk)
mazowieckie (Radzymin)
małopolskie (Kraków)
śląskie (Jaworzno)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
Przedmiot: | Remont bram wjazdowych zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2021-03-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy ul. Gdańska 147 85-915 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel. 261411300, fax. 261411313 11wog.stun@ron.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261411300, fax. |
Termin składania ofert: | 2021-03-08 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: ,,REMONT BRAM WJAZDOWYCH ZEWNĘTRZNYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SZUBIŃSKIEJ 2 W BYDGOSZCZY" 3. TRYB POSTĘPOWANIA: (podstawa prawna): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie uproszczonego rozeznania rynku zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w 11. Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Bydgoszczy (Rozdział 10 § 3). Dokument nr: 06/ZO/STUN/2021 Składanie ofert: 10. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERTY: Oferty wraz z załącznikami należy opisać ,,REMONT BRAM WJAZDOWYCH ZEWNETRZNYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SZUBIŃSKIEJ 2 W BYDGOSZCZY" i przesłać mailem: 11wog.stun@ron.mil.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy Ul. Gdańskiej 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godziny pracy kancelarii 7.30 - 9.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 08.03.2021 r. o godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zgodnie z umową (załącznik nr 2). 5. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA: ? Robota realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnym poziomem wiedzy technicznej, terminowo oraz z należytą starannością zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 1); ? Warunkiem odbioru prac związanych z przedmiotem umowy jest między innymi usunięcie wszystkich odpadów powstałych w wyniku świadczenia usługi z terenu Zamawiającego. Wymagania: 6. WYMAGANE DOKUMENTY: Wykaz dokumentów jakie Wykonawca powinien dołączyć do ofert (w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność) ? Formularz oferty (załącznik nr 3), ? Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ? Wycena Wykonawcy. 7. GWARANCJA: 36 miesięcy 8. DODATKOWE WYMAGANIA: brak 9. WARUNKI DOSTAWY: nie dotyczy 11. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA (np. istotne zapisy umowy lub wzór umowy, jeżeli w postępowaniu przewiduje się zawarcie umowy, zasady realizacji zamówienia): ? do 3 dni roboczych od momentu podpisania umowy Wykonujący usługę dostarczy do Dowódcy Oddziału Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy (OZ JFTC), informację z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia prac, przedmiot umowy i nr umowy, wykaz osób planowanych do realizacji zadania, zgodnie z zawartą umową z podaniem: imion, nazwisk, serii i nr dowodów osobistych, markę i nr rej. pojazdów ze wskazaniem kierowcy dla danego pojazdu oraz zdjęcia pracowników w celu wystawienia przepustek; ? zakazu używania na terenie objętym umową aparatów latających oraz urządzeń służących do przetwarzania obrazu i dźwięku; ? Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na terenie wykonywania robót i w ich otoczeniu; ? Wykonawca robót budowlanych jest wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług objętych umową, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 Ustawy o odpadach (Dz. U. 2020.797 - z późn. zm.). ? Wykonawca jest zobowiązany postępować na własny koszt z odpadami powstałymi w czasie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia w sposób zgodny z zapisami Ustawy o odpadach (Dz. U. 2020.797 - z późn. zm j.t.). 12. KRYTERIUM WYBORU OFERTY: - cena 100% 13. TERMIN PŁATNOŚCI: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury. 14. SPOSÓB POWIADOMIENIA WYKONAWCY O WYBORZE OFERTY: Zamawiający poinformuje o wyborze oferty wszystkich oferentów pisemnie - drogą elektroniczną. 16. INNE POSTANOWIENIA: W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym mają zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019.2019) a w zakresie nieuregulowanym tymi przepisami, przepisy ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.2020.1740 t.j.); oraz przepisy innych szczegółowych aktów prawnych obowiązujących w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego zapytania ofertowego. Kontakt: 15. OSOBA DO KONTAKTU PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE Angelika TORKOWSKA, nr tel. 261-414-572 |
© eurobudowa.pl 2004-2021