Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4524z ostatnich 7 dni
19390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonanie instalacji monitoringu szlakowego

Przedmiot:

Wykonanie instalacji monitoringu szlakowego

Data zamieszczenia: 2021-07-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: PKP INTERCITY S.A
Aleje Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel.: (+48 22) 47 45 500
marcin.zduniak@intercity.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/271327
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: (+48 22) 47 45
Termin składania ofert: 2021-07-28 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji monitoringu szlakowego dla 6 lokomotyw elektrycznych serii EP09
Opis postępowania:

ZAPYTANIE O INFORMACJĘ (RFI)

Zaproszenie do złożenia informacji dotyczącej ceny za wykonanie instalacji monitoringu szlakowego dla 6 lokomotyw elektrycznych serii EP09

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o informację. PKP INTERCITY" S.A. zastrzega, że niniejsze zapytanie nie stanowi elementu jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia, wobec czego ,,PKP INTERCITY" S.A. nie jest zobligowane do wyboru którejkolwiek oferty. Niniejsze zapytanie nie stanowi również zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

1. PRZEDMIOT ZAPYTANIA O INFORMACJĘ

1) DOSTAWA, montaż i uruchomienie systemu monitoringu szlakowego w lokomotywach elektrycznych serii EP09. Orientacyjne elementy składające się na system: rejestrator wraz ze skrzynką (obudową) i zamknięciem zapewniającym wymaganą trwałość i prawidłowe zabezpieczenia nagranych plików, dyski twarde, kamery wewnętrzne czołowe, elementy zasilania rejestratora, anteny zewnętrzne, okablowanie niezbędne do montażu systemu.

2) DOSTAWA oprogramowania do obsługi systemu monitoringu wraz z bezterminową licencją na korzystanie na dowolnej liczbie stanowisk, aplikacji serwerowej do zdalnej obsługi systemu;

3) Dokumentacja systemu zawierającą m. in. instrukcję obsługi, DTR, schematy zabudowy oraz ideowy, certyfikaty i atesty dla poszczególnych elementów systemu, analizę znaczenia zmiany zgodnie z Rozporządzeniem 402/2013 z późn. zm.,

2. WYMAGANIA OGÓLNE

1) System monitoringu musi bezwzględnie wypełniać zalecenia UTK oraz PKBWK m.in. zalecenia PKWBK-076-305/RL/R/11 z dnia 22.11.2011 oraz zalecenie z raportu PKBWK/01/2019;

2) Wszystkie elementy systemu muszą spełniać wymagania norm i przepisów kolejowych obowiązujących w przedmiotowym zakresie.

3) System musi zapewniać m.in. zgrywanie materiału zdalne oraz lokalne, zapewniać informację o dokładnym położeniu, dacie i czasie (oznakowanie na nagranym materiale), system powinien wskazywać jednoznacznie swoją sprawność.

3. INFORMACJE DODATKOWE

1) Zamawiający, w zależności od uzyskanych informacji (czas realizacji, koszt instalacji), planuje wykonać instalację systemu monitoringu dla 6 lokomotyw serii EP09.

2) Zamawiający informuje, iż w celu wykonania prawidłowego projektu i późniejszej instalacji systemu monitoringu niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej na lokomotywach serii EP09. Przeprowadzenie wizji lokalnej musi być uprzednio uzgodnione z Zamawiającym.

POZOSTAŁE INFORMACJE:

1) Przedmiotowe RFI prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://pkpintercity.eb2b.com.pl

2) Komunikacja między Zamawiającym a Oferentami, prowadzona jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce ,,Pytania/Informacje" za wyjątkiem odpowiedzi na RFI (zgodnie ze wzorem dokumentu stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania o informację, którą zamieszcza się w zakładce ,,Załączniki". Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie Zakupowej.

3) Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej:

a. zgłoszenie do udziału w przedmiotowym RFI wymaga zalogowania Oferenta na Platformę Zakupową. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.

b. w zakładce ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych" należy wybrać niniejsze postępowanie oraz:

i. korzystając z polecenia ,,Zgłoś się do udziału w postępowaniu" przejść do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, gdy Oferent nie posiada konta na Platformie Zakupowej, lub

ii. przejść do panelu logowania użytkownika na Platformie Zakupowej -
w przypadku gdy Oferent posiada już konto na Platformie Zakupowej.

po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Oferent otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy Zakupowej (dotyczy przypadku gdy Oferent nie posiada konta na Platformie Zakupowej

4) Odpowiedź na RFI musi zostać przygotowana zgodnie z treścią Załącznika nr 1 zapytania i złożona na Platformie Zakupowej poprzez dodanie w zakładce ,,Załączniki" dokumentów (załączników) określonych w niniejszym Zapytaniu o informację, poprzez wybranie polecenia ,,dodaj załącznik" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Oferent winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zawiera

5) potwierdzeniem prawidłowo złożonej odpowiedzi na RFI (dodania załącznika) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści ,,Plik został wczytany", po każdej prawidłowo wykonanej operacji (zamieszczenie załącznika).

6) o terminie złożenia odpowiedzi na RFI decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie Zakupowej.

7) Oferent, za pośrednictwem Platformy Zakupowej może przed upływem terminu do składania odpowiedzi na RFI zmienić lub wycofać odpowiedź (załącznik/załączniki). W tym celu w zakładce ,,Załączniki" Oferent po wybraniu odpowiedniego załącznika/ów korzysta z polecenia ,,Usuń".

8) Po upływie terminu składania informacji, dodanie załączników nie będzie możliwe.

9) TERMIN SKŁADANIA informacji upływa w dniu 28.07.2021 r. o godz. 15.00.

DANE KONTAKTOWE OSOBY DO KONTAKTÓW ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO:

Karol Trojan, tel.: 505-554-183, e-mail: karol.trojan@intercity.pl

Marcin Zduniak, tel.: 697-048-504, e-mail: marcin.zduniak@intercity.pl

Grupa asortymentowa: Pozostałe usługi profesjonalne związane z taborem

Dokument nr: BIT5-074-001/2021

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/271327
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 Wykonanie instalacji monitoringu szlakowego dla 6 lokomotyw elektrycznych serii EP09 2021-07-19 13:00:00 2021-07-28 15:00:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena netto
Wymóg składania ofert: Wszystkie przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: 0 dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Oferent widzi ilość punktów: Tak
Oferenci widzą przyznane punkty uznaniowe: Tak
Domyślna waluta: PLN

Kontakt:
PKP INTERCITY S.A
Aleje Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa
Tel.: (+48 22) 47 45 500
MARCIN ZDUNIAK
marcin.zduniak@intercity.pl
Zamawiający: PKP Intercity S.A.

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.