Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4426z ostatnich 7 dni
19452z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonywanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych związanych z usuwaniem usterek i...

Przedmiot:

Wykonywanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych związanych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów alarmowych SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), połączonego ze stałym ich monitorowaniem oraz podejmowaniem interwencji

Data zamieszczenia: 2021-07-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Rudolfa Weigla 5
50-981 Wrocław
powiat: Wrocław
https://platformazakupowa.pl/transakcja/485207
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2021-07-26 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1/07/2021/SSWiN ,,Wykonywanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych związanych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów alarmowych SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu) zainstalowanych w obiektach 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu, połączonego ze stałym ich monitorowaniem oraz podejmowaniem interwencji"
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość netto za jeden przegląd techniczny i konserwację. Wg zestawienia urządzeń w OPZ 1 usługa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
OK
2 2) Za stałe monitorowanie systemów SSWiN oraz podejmowanie interwencji. Miesięczna kwota ryczałtowa, zgodnie z OPZ. 12 miesiąc 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR -
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
OK

Dokument nr: ID 485207, 1/07/2021/SSWiN

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/485207
Składania : 26-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 12:05:00
Formularz do bezpośredniego złożenia oferty:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/485207

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.:
Piotr Gabryl - Komendant Ochrony - 721 660 351;
Jarosław Zeidler - Administrator systemów alarmowych - 261 660 133;
Wojciech Małowiński-Rogala - St. Inspektor ds. elektrycznych - 505 629 368.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"
3 Akceptacja warunków Umowy oraz OPZ - -
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (bez wymiany uszkodzonych elementów systemu, OPZ pkt 5 ppkt. 12 i 13).
5 Roboczogodzina "Rg" 5% Wartość netto.
6 Koszty pośrednie "Kp" 5% Wartość netto.
7 Zysk "Z" 5% Wartość netto.
8 Okres gwarancji 5% Wykonawca każdą wymiane odnotuje w książce konserwacji z wpisaniem terminu końca gwarancji. Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące od dnia protokolarnego odbioru prac.
9 Oświadczenie o posiadaniu przez personel legitymacji / zaświadczenie kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
10 Oświadczenie o posiadaniu przez personel świadectw ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji oraz projektowania systemów alarmowych - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
11 Oświadczenie że: zespoły konserwatorów, składające się z dwóch pracowników posiadają świadectwa kwalifikacyjne, w tym jeden pracownik grupy I, E1 do 1kV, drugi pracownik grupy I, D1 do 1kV. - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
12 Kserokopia / scan polisy OC. - Zgodnie z pkt. 5.2, ppkt. 1. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
13 Kserokopia / scan odpisu KRS Wykonawcy - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
14 Kserokopia / scan koncesji MSWiA Wykonawcy - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
15 Procedury interwencyjne - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
16 Wzór protokołu z przeprowadzonej konserwacji - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
17 Wykaz personelu posiadającego stosowne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne oraz personel nadzorujący - Załączyć listę osób oddelegowanych do wykonania przedmiotu Umowy, ze wskazaniem zakresu odpowiedzialności, posiadane uprawnienia, licencje, kontakt telefoniczny, e-mail jeśli wymagane organizacyjnie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)
18 Wykaz pojazdów z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu - -

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Wojciech Makowiński-Rogala
4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Rudolfa Weigla 5
50-981 Wrocław
Kontakt: Za pośrednictwem platformy Opennexus

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.