Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
384z dziś
4946z ostatnich 7 dni
18301z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Przedmiot:

Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych

Data zamieszczenia: 2021-07-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
29 Listopada 12
37-700 Przemyśl
powiat: Przemyśl
(16) 670 66 56, faks (16) 670 66 57
krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/486425
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przemyśl
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (16) 670 66 56, faks
Termin składania ofert: 2021-08-05 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Cisowa", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 3 900,00 m2;
b) naprawie istniejącego przepustu poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 1 szt. *6,0 mb = 6,0mb;
c) montażu ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych - szt. 2,0;
d) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 25,0 szt. = 112,50 m2;
e) naprawie istniejącej nawierzchni składu (uzupełnienie ubytków) tłuczniem kamiennym - 30,0 m3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-1 do SIWZ. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 2: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kormanice", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 600,00 m2;
b) naprawie istniejącego przepustu poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 1 szt. *6,0 mb = 6,0mb;
c) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 40,0 szt. = 180,00 m2;
d) kopaniu rowu drogowego - 150,00 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-2 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 3: "Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Kupna", polegająca na:
a) wykonaniu nowych szlaków zrywkowych (szlaki stokowe szerokości 3,50 m) poprzez wykonanie robót ziemnych koparką lub spycharką, karczowanie pni. Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - robotach ziemnych - 600,00 m3
b) karczowaniu pni - śr.46-55 cm - 25,0 szt.;
c) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 8.900,00 m2;
d) mechanicznym profilowaniu terenu (składów) - 1000,0 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-3 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 4: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Krzeczkowa", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 900,00 m2;
b) naprawie istniejącego przepustu poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 400 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki - 1 szt. *6,0 mb = 6,0mb;
c) montażu ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych - szt. 2,0;
d) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 16,0 szt. = 72,00 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-4 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 5: "Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Olszany", polegająca na:
a) wykonaniu nowych szlaków zrywkowych niwelację gruntu rodzimego spycharką lub koparką , karczowanie pni. Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 600,00 m2;
b) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 1 950,00 m2;
c) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 20,0 szt. = 90,00 m2;
d) naprawie istniejącej nawierzchni składu (uzupełnienie ubytków) tłuczniem kamiennym - 10,0 m3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-5 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 6: "Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Rokszyce", polegająca na:
a) wykonaniu nowych szlaków zrywkowych niwelację gruntu rodzimego spycharką lub koparką, karczowanie pni. Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 900,00 m
b) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 1500,00 m2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-6 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 7: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Łętownia", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 9630,00 m2;
b) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 4,0 szt. = 18,00 m2;
c) oczyszczeniu rowu drogowego z namułu - 200,00 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-7 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 8: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Średnia", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 9750,00 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-8 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

Część 9: "Naprawa istniejących szlaków zrywkowych na terenie Leśnictwa Wapowce", polegająca na:
a) naprawie istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne - 1320,00 m2;
b) ułożeniu płyt drogowych betonowych 3,0 * 1,5 * 12,0 szt. = 54,00 m2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2-9 do SWZ.
W odniesieniu do wszystkich zadań częściowych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia publicznego jest określany także jako: ,,obowiązek zatrudnienia".

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45112000-5, 45232452-5, 45232120-9

Dokument nr: 2021/BZP 00121904, ZG.270.1.1.2021

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn, Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus
platformazakupowa.pl/ (dalej: ,,Platforma"): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn lub przy użyciu poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń do Wykonawcy może odbywać się również za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego, email: maciej.wodka@krosno.lasy.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), niniejszym określa wymagania
techniczne umożliwiające korzystanie z udostępnianej przez Zamawiającego Platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa
JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7)
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń
lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można
skompresować zgodnie z działem 8 ust. 9) SWZ, przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150
MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.Do oferty należy dołączyć
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz inne
oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą, a następnie wraz z innymi plikami skompresować
do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca składa ofertę, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także inne oświadczenia lub dokumenty składane
wraz z ofertą na Platformie - za pośrednictwem Formularza do składania oferty lub wniosku
dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn, poprzez dołączenie załącznika. Ofertę
należy złożyć w oryginale. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty. Po
wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i załadowaniu wszystkich wymaganych
załączników należy kliknąć przycisk ,,Przejdź do podsumowania". Oferta lub wniosek składana
elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy
wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem
Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy,
jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. Za datę przekazania oferty
przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez
kliknięcie przycisku "Złóż ofertę" i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana
(szyfrowanie odbywa się automatycznie) i złożona.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Krasiczyn z siedzibą w Przemyślu, Ul. 29 Listopada 12, 37-700 Przemyśl. Przedstawicielem administratora jest: Nadleśniczy - Przemysław Włodek
2. Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Krasiczyn telefonicznie pod numerem (16) 670 66 54, za pomocą poczty elektronicznej e-mail pod adresem: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 października 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp".
5. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów państwowych (np. Policja, prokuratura) prowadzących postępowania (np. karne, o wykroczenia). Dane mogą być również przekazywane kancelarii prawnej prowadzącej obsługę prawną Nadleśnictwa, jak również do jednostek nadrzędnych Lasów Państwowych w szczególności do RDLP w Krośnie oraz DGLP. Ponadto dane osobowe będą udostępniane łącznie z dokumentacją dotyczącą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadkach składania wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
6. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz elektronicznie za pomocą Systemu Informatycznego Lasów Państwowych. Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości - nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń - podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów - w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora, na podstawie art. 15 RODO, dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) żądania od Administratora, na podstawie art. 16 RODO, sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
3) żądania od Administratora, na podstawie art. 18 RODO, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu nie przysługuje Państwu prawo do:
1) żądania od Administratora, na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, usunięcia Pani/Pana danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych o którym mowa w art. 20 RODO;
3) prawo sprzeciwu, na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19
ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: 1) W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. (art. 74 ust. 3 ustawy Pzp)
2) Udostępnianie protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio. (art. 74 ust. 4 ustawy Pzp)
3) W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. (art.75 ustawy Pzp)
4) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. (art. 76 ustawy Pzp)
5) Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.(art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
6) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego. (art. 269 ust. 2 ustawy Pzp).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/486425
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2021-08-05 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy. https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.