Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
914z dziś
5370z ostatnich 7 dni
20258z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Budowa ogrodzenia na boisku sportowym

Przedmiot:

Budowa ogrodzenia na boisku sportowym

Data zamieszczenia: 2021-07-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Dębowa 20
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. (071) 715 12 00
sport.kosir@sport-kobierzvce.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (071) 715 12 00
Termin składania ofert: 2021-07-29 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na zadanie pn.: ,,Budowa ogrodzenia na boisku sportowym w Wierzbicach zgodnie z OPZ".
Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wyżej wymienione zadania.
Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w § 6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Kobierzyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. (netto) prowadzonych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik do Zarządzenia Dyrektora KOSiR z dnia 28 stycznia 2021 r.
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa ogrodzenia na boisku sportowym w Wierzbicach zgodnie z OPZ". OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa budowa ogrodzenia panelowego na boisku sportowym w Wierzbicach zgodnie ze sztuką budowania ogrodzeń z konstrukcji systemowych, z intencją Zamawiającego oraz zakresem czynności stanowiącymi OPZ do niniejszego Zaproszenia. Projekt ogrodzenia oparto w założeniach o panelowe ogrodzenia systemowe. Przyjęto wysokość ogrodzenia niskiego w granicach. 1,20 ? 1,25 m oraz wysokość ogrodzenia wysokiego w granicach. 1,70 * 1,80 m przy osiowym rozstawie słupków wynoszącym ok. 2,6m. Zastosowano słupki systemowe z montażem do gruntu.
1) Zamawiający przewiduje wykonanie około 510 metrów bieżących ogrodzenia panelowego (z czego ok. 185 mb ogrodzenie ,,niskie" o wys. 1,2+1,25 m oraz ok. 325 mb ogrodzenie ,,wysokie" o wys. 1,7+1,8m) wraz z furtkami panelowymi w ilości 8 kpl. (1 kpl. furtka do ogrodzenia niskiego oraz 7 kpl. furtka do ogrodzenia wysokiego) oraz bramką dwuskrzydłową panelową o szer. 6m w ilości 1 kpl. Montaż konstrukcji poprzez zabetonowanie elementów kotwiących oraz zawieszenie paneli na systemowych obejmach oraz furtek i bramy dwuskrzydłowej zamykanych na klucz.
2) Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca powinien sprawdzić czy producent posiada świadectwo dopuszczania lub atest na materiały użyte do wykonania ogrodzeń.
3) W czasie wykonywania ogrodzenia należy zbadać o: - zachowanie wyznaczonej trasy ogrodzenia
- zachowanie dopuszczanych odchyłek wymiarów
- prawidłowość wykonania dołów pod słupki
- poprawność ustawienia słupków
- prawidłowość wykonania ogrodzenia (wysokość ogrodzenia, prawidłowość montażu paneli)
- rozstaw słupków i ich zabetonowanie
4) PANELE OGRODZENIOWE (niskie) - przewidywana długość ogrodzenia 185 mb.
Proponowane panele ogrodzeniowe powinny spełniać następujące założenia projektowe:
a) wysokość paneli: 120- 125 cm,
b) szerokość standardowego panelu: 250 cm,
c) słupki o rozstawie ok. 2,5 m.
d) panele nietypowe zgodnie z projektem - przed przycinaniem paneli wymiary należy potwierdzić na budowie,
e) panele kratowe zgrzewane z drutu, zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe. Średnica drutu dla panelu min. 4,8 mm
f) rozstaw prętów (siatka): 50 x200 mm w układzie pionowym,
g) panel od góry zakończony na gładko, od dołu zakończony na ostro
h) panele ogrodzeniowe należy spawać z drutu: pręty pionowe o średnicy min. 4,8 mm w rozstawie co 50 mm, pręty poziome o średnicy min. 4,8 mm,
i) panele należy wzmocnić przez co najmniej 2 przetłoczenia (wygięcia) na wysokości panelu, j) panel w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021) do uzgodnienie z Zamawiającym.
5) PANELE OGRODZENIOWE (wysokie) - przewidywana długość ogrodzenia 325 mb.
Proponowane panele ogrodzeniowe powinny spełniać następujące założenia projektowe:
a) wysokość paneli: 170- 180 cm,
b) szerokość standardowego panelu: 250 cm,
c) słupki o rozstawie ok. 2,5 m.
d) panele nietypowe zgodnie z projektem - przed przycinaniem paneli wymiary należy potwierdzić na budowie,
e) panele kratowe zgrzewane z drutu, zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe. Średnica drutu dla panelu min. 4,8 mm
f) rozstaw prętów (siatka): 50 x200 mm w układzie pionowym,
g) panel od góry zakończony na gładko, od dołu zakończony na ostro,
h) panele ogrodzeniowe należy spawać z drutu: pręty pionowe o średnicy min. 4,8 mm w rozstawie co 50 mm, pręty poziome o średnicy min. 4,8 mm,
i) panele należy wzmocnić przez co najmniej 3 przetłoczenia (wygięcia) na wysokości panelu, j) panel w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021 do uzgodnienie z Zamawiającym.
6) SŁUPKI OGRODZENIOWE
Proponowane słupki ogrodzeniowe powinny spełniać następujące założenia projektowe:
a) standardowe słupki stalowe z profili w formie zamkniętych kształtowników o przekroju prostokątnym o wymiarach min. 60 x 40 x 3 mm ze stali St3S,
b) wysokość całkowita słupków ogrodzenia niskiego panelowego powinna wynosić co najmniej 1,90 m, z tego co najmniej 70 cm należy zabetonować w stopie fundamentowej, natomiast wysokość całkowita słupków ogrodzenia wysokiego panelowego powinna wynosić co najmniej 2,30 m, z tego co najmniej 70 cm należy zabetonować w stopie fundamentowej. W przypadku większej wysokości powyżej terenu wymiar całkowity słupka należy odpowiednio zwiększyć.
c) Zamawiający wymaga aby do betonowania Wykonawca zastosował beton B20.
d) zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021 do uzgodnienie z Zamawiającym.
7) Furtka panelowa (niska/wysoka)
Proponowane furtki panelowe do ogrodzenia powinny spełniać następujące założenia projektowe:
a) rama furtki stalowa z profili w formie zamkniętych kształtowników o przekroju prostokątnym o wymiarach min. 60 x 40 x 3 mm ze stali St3S,
b) wysokość furtki panelowej dostosowana do wysokości danego ogrodzenia panelowego (niskie/wysokie),
c) szerokość furtki panelowej (niska/wysoka) 100cm,
d) standardowe słupki stalowe z profili w formie zamkniętych kształtowników o przekroju kwadratowym o wymiarach min. 60 x 60 x 3 mm ze stali St3S,
e) wysokość całkowita słupków furtki panelowej do ogrodzenia niskiego powinna wynosić co najmniej 1,90 m, z tego co najmniej 70 cm należy zabetonować w stopie fundamentowej, natomiast wysokość całkowita słupków furtki panelowej do ogrodzenia wysokiego powinna wynosić co najmniej 2,30 m, z tego co najmniej 70 cm należy zabetonować w stopie fundamentowej. W przypadku większej wysokości powyżej terenu wymiar całkowity słupka należy odpowiednio zwiększyć.
0 zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021 do uzgodnienie z Zamawiającym,
g) rama furtki wypełniona panelem 3D, który nie powinien z żadnej strony wychodzić poza obrys ramy.
h) zamek na klucz wraz z wkładką. Zamawiający do każdej zamontowanej furtki wymaga dostarczenia po 5szt. kluczy, zawiasy min. 16mm, klamka oraz szyldy aluminiowe w kolorze czarnym.
i) Zamawiający ustali z Wykonawcą wersję furtki (prawa/lewa) po podpisaniu umowy,
8) Brama dwuskrzydłowa panelowa o szer. 6m
Proponowana brama dwuskrzydłowa panelowa do ogrodzenia wysokiego powinna spełniać następujące założenia projektowe:
a) rama skrzydła stalowa z profili w formie zamkniętych kształtowników o przekroju prostokątnym o wymiarach min. 60 x 40 x 3 mm ze stali St3S,
b) wysokość bramy panelowej dostosowana do wysokości ogrodzenia panelowego wysokiego,
c) szerokość bramy dwuskrzydłowej panelowej 600cm,
d) standardowe słupki stalowe z profili w formie zamkniętych kształtowników o przekroju kwadratowym o wymiarach min. 80 x 80 x 3 mm ze stali St3S,
e) wysokość całkowita słupków bramy wjazdowej panelowej do ogrodzenia wysokiego powinna wynosić co najmniej 2,50 m, z tego co najmniej 90 cm należy zabetonować w stopie fundamentowej. W przypadku większej wysokości powyżej terenu wymiar całkowity słupka należy odpowiednio zwiększyć.
f) zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021 do uzgodnienie z Zamawiającym,
j) rama bramy wypełniona panelem 3D, który nie powinien z żadnej strony wychodzić poza obrys ramy.
g) zamek na klucz wraz z wkładką. Zamawiający wymaga dostarczenia 5szt. kluczy, zawiasy regulowane min. 18mm., klamka oraz szyldy aluminiowe w kolorze czarnym.
9) ELEMENTY MONTAŻOWE I WYKOŃCZENIOWE
Jako elementy mocujące panele do słupków ogrodzeniowych należy zastosować obejmy systemowe spełniające następujące założenia:
a) obejmy skręcane z panelami za pomocą nierdzewnych śrub M8x80 mm (nakrętka sześciokątna M8).
b) zastosowanie min. trzech sztuk obejm na ogrodzenie wysokie oraz min. dwóch sztuk obejm na ogrodzenie niskie,
c) zabezpieczony poprzez ocynkowanie ogniowe i powlekanie proszkowe poliestrowe w kolorze grafitowym RAL 7016 lub RAL 7021 do uzgodnienie z Zamawiającym,
d) zaślepki górne do ,,wszystkich" słupków wykonane z tworzywa mrozoodpornego w kolorze dopasowanym do przyjętego,
e) każdorazowe zakończenie betonowania słupków na terenie trawiastym powinno mieć miejsce ok. 6 * 10 cm poniżej istniejącej darni trawiastej. Pozwoli to na dokonanie tzw. obsypania słupka rodzimym materiałem ziemnym oraz zasiania w nim nasion traw.
f) akcesoria do montażu (ze stali nierdzewnej).
Postanowienie/informacje ogólne:
1. W celu właściwego oszacowania kosztów realizacji powyższych prac zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca osobiście dokonał wizji lokalnej w terenie. Koszt ewentualnej wizji w terenie Wykonawca pokrywa samodzielnie.
2. W ramach wynagrodzenie umownego realizacji zadania ,,Budowy ogrodzenia na boiska sportowym w Wierzbicach"), Zamawiający wymaga bezinwazyjnego demontażu, przeniesienia oraz ponownego montażu (tzn. przeniesienie z punktu A do punktu B) aktualnie użytkowanej bramy wjazdowej dwuskrzydłowej o wys. ok. 1,0 m i szer. ok. 4,2 m. Montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu powinien odbyć się na nowo dostarczonych słupkach stalowych, zabezpieczonych poprzez cynkowanie ogniowe w rozm. min. 60 x 60 x 3 mm ze stali St3S. Zawiasy dopasowane do obecnie istniejących w skrzydle bramy.
3. Oferowane fabrycznie nowe elementy konstrukcyjne ogrodzenie panelowego muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne opisane powyżej i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i. in., dopuszczające do sprzedaży i użytkowania.
4. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy zapoznać się z wytyczoną granicą działek ewidencyjnych Zamawiającego, a następnie Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia dokładnego przebiegu ogrodzenia w zakresie przewidzianym w OPZ z Zamawiającym.
5. Gwarantowana grubość powłoki cynkowej to min 100 urn. Wymagane jest również zabezpieczenie antykorozyjne pozostałych elementów ogrodzenia tj. nakrętki systemowe ze stali nierdzewnej, śruby montażowe ocynkowane elektrolitycznie zgodnie z normą PN-ISO 82406 i DIN 603.
6. Doły pod słupki powinny mieć wymiary w planie co najmniej o 20 cm większe od wymiarów słupka, a gł. ok.0,9-1,Om. Najpierw należy wykonać doły pod słupki narożne, bramowe i na złamaniach ogrodzenia, a następnie dokonać podziału odcinków prostych na mniejsze odległości po ok. 2,51 m dla ogrodzenia panelowego.
7. Słupki bez względu na rodzaj i sposób osadzenia powinny stać pionowo w linii ogrodzenia, a ich
wierzchołki powinny znajdować się na jednakowej wysokości.
8. W czasie wykonywania ogrodzenia należy zbadać o:
- zachowanie wyznaczonej trasy ogrodzenia
- zachowanie dopuszczanych odchyłek wymiarów
- prawidłowość wykonania dołów pod słupki
- poprawność ustawienia słupków
- prawidłowość wykonania ogrodzenia (wysokość ogrodzenia, prawidłowość montażu paneli)
- rozstaw słupków i ich zabetonowanie
9. Wszystkie materiały nie spełniające wymagań ustalonych w odpowiednich punktach zostaną przez Zamawiającego odrzucone i nie dopuszczane do zastosowania.
10. Wszystkie elementy robót nawierzchniowych lub odcinki ogrodzenia, które wykazują odstępstwa od postanowień OPZ zostaną rozebrane i ponownie wykonane na koszt Wykonawcy.
11. Montaż ogrodzenia panelowego odbywać się będzie na terenie w 98% płaskim.
12. Brama wjazdowa dwuskrzydłowa ,,wysoka", 2x furtka ,,wysoka" oraz ok. 2+5 mb ogrodzenia ,,wysokiego" będzie montowana na aktualnie istniejącym terenie utwardzonym (górna nawierzchnia - kostka betonowa). Zamawiającym wymaga jej profesjonalnego punktowego demontażu, następnie wykonania odpowiedniego dołu fundamentowego, zabetonowania odpowiednich słupków oraz ponownego ułożenia (według istniejącego wzoru), docięcia i zagęszczenia zdemontowanej wcześniej kostki betonowej. Pozostała część ogrodzenia będzie montowana na gruncie trawiastym.
13. Do wykonywania robót ogrodzeniowych Zamawiający zaleca:
- łopaty oraz inne narzędzia ogrodnicze do wykonania wykopów pod osadzenie słupków stalowych i wyrównania podłoża,
- narzędzia lub urządzenia mechaniczne do cięcia,
- klucze oraz śrubokręty,
- łaty do sprawdzania równości powierzchni,
- poziomice,
- taczki do przewożenia betonu,
- gąbki do mycia i czyszczenia.
14. Zamawiający dopuszcza mechaniczne wiercenie pod słupki ze szczególnym uwzględnieniem stanu nawierzchni poboczy, nasadzeń, trawników po których będzie przemieszczać się sprzęt mechaniczny. Za wszelkie szkody wyrządzone na terenach przylegających bezpośrednio bądź pośrednio do budowanego ogrodzenia - całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
15. Dokładne uporządkowanie terenu poprzez plantowanie i przywrócenie jego pierwotnego wyglądu (w tym w szczególności po wykonaniu wykopów oraz po fundamentowaniu słupków) oraz po zakończeniu prac, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby urobek, który powstał podczas prac ziemnych przy fundamentowaniu słupków był zabezpieczony oraz wywieziony i utylizowany transportem, siłą roboczą oraz na koszt Wykonawcy. W miejscach plantowanych (wokół słupków), Zamawiający wymaga wykonania dosiewu trawy sportowej w ilości dwukrotnie większej niż wskazują na to odpowiednie regulacje.
16. Zamawiający wymaga gwarancji na całość zadania :
- konstrukcja, stabilność mocowania oraz powłoki malarskie - 36 miesięcy

Dokument nr: 2720/KOSiR/ZOF/8/2021

Otwarcie ofert: 5. Analiza ofert nastąpi w siedzibie KOSiR, Ul. Dębowa 20, dnia 29.07.2021 r., po godz. 10:15.
6. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
1. Ofertę ,,opieczętowany i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący zał. nr. 2, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr. 4 oraz podpisany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr. 3 należy złożyć drogą elektroniczną w postaci jednego e-maila do dnia 29.07.2021 r., do godz. 10:00 na adres e-mail: sport.kosir@sport-kobierzvce.pl. W tytule wiadomości e-mail proszę wpisać:
OFERTA CENOWA NA BUDOWĘ OGRODZENIA NA BOISKU SPORTOWYM W WIERZBICACH
2720/KOSiR/ZOF/8/2021
Zleceniodawca niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (umowy):
Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 19.08.2021 r.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy prowadzone będzie wg. zasad określonych w niniejszym zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego zaproszenia stanowi Formularz oferty i projekt Umowy.
3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.
2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: Cena oferty (brutto)
2) Zamawiający ustala, iż jednostką obmiarową ogrodzenia jest m[metr]. Obmiar polega na określeniu rzeczywistej długości ogrodzenia, wyłączając bramy wraz z słupkami oraz furtki wraz z słupkami, dla której jednostka obmiarową to 1 komplet.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści
4) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5) Zamawiający poprawia w ofercie
a) oczywiste omyłki pisarskie
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,

niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona W przypadku gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym.
2. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny niż wskazany powyżej sposób Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe jej otwarcie.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
4. Oferta złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu zostanie zwrócona Wykonawcy.
7. Po otwarciu ofert Zamawiający prześle Wykonawcom na adres zwrotny informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny zaproponowanej przez Wykonawcę,
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.
1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.
3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.
4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.
5) Wymaga się aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.
7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.
8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ WYKONAWCA (*):
1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki podane w pkt. 8.1.
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a: prowadzą działalność gospodarczą; b: nie zalegają z opłacaniem podatków;
c: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; d: zaproponują realizację zamówienia zgodnie z niniejszą instrukcją;
8.2 Nie spełnienie na dzień otwarcia ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
9. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:
a) Formularz Oferty
b) zaparafowany projekt umowy (sporządzony przez Zamawiającego) z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej,
c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
2) W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w
niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
3) Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Zamawiający nie musi uzyskać zgody Wykonawcy na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek. 4). Po otrzymaniu oferty, w trakcie jej oceny (w przypadku przedsiębiorców) pracownik merytoryczny powinien
dołączyć pobrany ze stron internetowych wydruk elektroniczny z: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub
Centralnej Ewidencji Identyfikacji Działalności Gospodarczej (CEIDG).
10. INNE DANE DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) zadanie wskazane w niniejszym Zaproszeniu będzie realizowane za podstawie Umowy przygotowanej przez
Zamawiającego.
2) zapłata za przedmiot umowy będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury za zrealizowaną Umowę,
3) podstawą zapłaty faktury będzie przyjęcie przez pracownika KOSiR protokołu końcowego zdawczo -odbiorczego,
4) zapłata na wskazane w fakturze VAT konto Wykonawcy, nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty wpływu
prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
4) Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem poniższych zapisów:
1) NABYWCA: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, NIP:8961308068;
2) PŁATNIK: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Dębowa 20, 55-040 Kobierzyce
5) Adresatem faktury jest Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji.
6) Zamawiający informuje, że płatność będzie dokonana na zasadach podzielonej płatności (split payment), o której mowa w art. 108 a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
7) Zakazuje się cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.
11.INNE POSTANOWIENIA:
1) Oferty niespełniające warunków określonych w zaproszeniu podlegają odrzuceniu.
2) Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium przyjętym w niniejszym zaproszeniu.
3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub przeprowadzić ponowną procedurę udzjelenia zamówienia.
4) Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5) Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
6) Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
7) Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Zaproszeniu.

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest Krzysztof Nowak, tel. 691733972 , e-mail: sport.kosir@sport-kobierzyce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.