Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4560z ostatnich 7 dni
18827z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Przetarg: Budowa nowej proekologicznej siedziby

Przedmiot:

Budowa nowej proekologicznej siedziby

Data zamieszczenia: 2021-08-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: BRAMY-SERWIS DARIUSZ KASZKOWIAK
Myśliwska 23
64-510 Wronki
powiat: szamotulski
536208201
katarzyna.bialek@bramy-serwis.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/59118
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Wronki
Wadium: ---
Nr telefonu: 536208201
Termin składania ofert: 2021-09-06 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 Technologie przyjazne środowisku programu ,,Rozwój Przedsiębiorczości i Innowacje" współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego, 2014 -2021

Część 1
A. Część ogólnobudowlana, wykończeniowa.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej proekologicznej siedziby firmy. Wykończenie budynku oraz wyposażenie w niezbędne zaplecze techniczne.
Przedmiotowe zamówienie podzielono na 4 części:
A. Część ogólnobudowlana, drobne instalacje techniczne, wykończenia wnętrz i dostawa środków trwałych
B. Część specjalistyczna: instalacje pompy ciepła, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i ogrzewania
C. Część specjalistyczna: instalacja elektryczna wraz z instalacją fotowoltaiki o mocy 40kW
D. Część specjalistyczna: produkcja i montaż hali stalowej z obudową z płyt warstwowych
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
A. 1. Wykonania prac budowlanych zakresem zgodnych z kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4] z wyłączeniem pkt. 2.4 (zmiana projektowa - brak konieczności wykonania kominów) oraz pkt. 4 i 5 niniejszego kosztorysu (prace wyodrębniono w części D niniejszego zapytania, umożliwiając firmom specjalistycznym wzięcie udziału w niniejszym postępowaniu)
stan zero,
stan surowy otwarty - biurowiec,
pokrycie dachowe - biurowiec,
posadzki i tynki,
elewacja
A. 2. Utwardzenia terenu o powierzchni 998,39m2 kostką brukową w standardzie przemysłowym, zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 3. DOSTAWA i montaż okien zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1] i żaluzji fasadowych
A.4. DOSTAWA i montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 5. DOSTAWA i montaż bram przemysłowych, zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 6. Wykonanie instalacji grzewczej centralnego ogrzewania wraz ze sterownikami do pomieszczeń w budynku murowanym, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
A. 7. Wykończenie wnętrz zgodnie z projektem aranżacji [załącznik nr 5], dla pomieszczeń w których nie zaprojektowano wnętrz należy przyjąć standard wykończenia zgodny z projektem budowlanym [załącznik nr 1], w tym m. in.:
dostawa i montaż schodów i poręczy (na hali i w biurowcu),
szpachlowanie,
dostawa i montaż płytek,
dostawa i montaż wykładzin, paneli podłogowych, listew przypodłogowych,
malowanie,
wykonanie zabudów gipsowo kartonowych,
osprzęt biały do części socjalnych
A.8. DOSTAWA i montaż środków trwałych, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz [załącznik nr 5]:
Szafa na wymiar W25 - Biuro Obsługi Klientów,
Zabudowa kuchenna pod wymiar - stołówka,
Biurko BOQ35 + moduł rozbudowy BOX68 - do biura obsługi Klientów,
Biurko i szafki do gabinetu szefa firmy
Zabudowa szaf sali konferencyjnej wraz ze stołem konferencyjnym
budżet całościowy A: 1 900 000,00 zł netto
Jeśli jakikolwiek punkt zapytania wymaga uszczegółowienia - prosimy Oferentów o pilny kontakt w celu dokonania uzupełnień.
Załączniki do zapytania [na żądanie]:
1. Projekt budowlany wraz z decyzją / pozwoleniem na budowę
2. Projekt wykonawczy biurowca | dodatkowe rysunki do projektu budowlanego
3. Projekt warsztatowy hali magazynowej
4. Kosztorys inwestorski wraz z zakresem usług i materiałów będących częścią przedmiotu zamówienia
5. Projekt aranżacji wnętrz budynku murowanego
6. Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji, źródeł ciepła i chłodu, wentylacji mechanicznej
7. Wytyczne do wykonania instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej
Powyższe dokumenty zostaną udostępnione Oferentom po otrzymaniu wniosku o chęci udziału w postępowaniu z oświadczeniem o zachowaniu poufności.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Część 2
B. Część specjalistyczna: instalacje techniczne.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej proekologicznej siedziby firmy. Wykończenie budynku oraz wyposażenie w niezbędne zaplecze techniczne.
Przedmiotowe zamówienie podzielono na 4 części:
A. Część ogólnobudowlana, drobne instalacje techniczne, wykończenia wnętrz i dostawa środków trwałych
B. Część specjalistyczna: instalacje pompy ciepła, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i ogrzewania
C. Część specjalistyczna: instalacja elektryczna wraz z instalacją fotowoltaiki o mocy 40kW
D. Część specjalistyczna: produkcja i montaż hali stalowej z obudową z płyt warstwowych
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
B. 1. Wykonanie pompy ciepła w zestawie z akcesoriami i montażem, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 2. Wykonanie instalacji ciepła technicznego - nagrzewnice wodne do hali, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 3. Wykonanie kompletnego systemu wentylacji mechanicznej zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 4. Wykonanie kompletnego systemu klimatyzacji zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
budżet całościowy B: 550 000,00 zł netto
Jeśli jakikolwiek punkt zapytania wymaga uszczegółowienia - prosimy Oferentów o pilny kontakt w celu dokonania uzupełnień.
Załączniki do zapytania [na żądanie]:
1. Projekt budowlany wraz z decyzją / pozwoleniem na budowę
2. Projekt wykonawczy biurowca | dodatkowe rysunki do projektu budowlanego
3. Projekt warsztatowy hali magazynowej
4. Kosztorys inwestorski wraz z zakresem usług i materiałów będących częścią przedmiotu zamówienia
5. Projekt aranżacji wnętrz budynku murowanego
6. Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji, źródeł ciepła i chłodu, wentylacji mechanicznej
7. Wytyczne do wykonania instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej
Powyższe dokumenty zostaną udostępnione Oferentom po otrzymaniu wniosku o chęci udziału w postępowaniu z oświadczeniem o zachowaniu poufności.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Część 3
C. Część specjalistyczna: instalacja elektryczna.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej proekologicznej siedziby firmy. Wykończenie budynku oraz wyposażenie w niezbędne zaplecze techniczne.
Przedmiotowe zamówienie podzielono na 4 części:
A. Część ogólnobudowlana, drobne instalacje techniczne, wykończenia wnętrz i dostawa środków trwałych
B. Część specjalistyczna: instalacje pompy ciepła, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i ogrzewania
C. Część specjalistyczna: instalacja elektryczna wraz z instalacją fotowoltaiki o mocy 40kW
D. Część specjalistyczna: produkcja i montaż hali stalowej z obudową z płyt warstwowych
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
C. 1. Wykonanie instalacji elektrycznej, zgodnie z wytycznymi [załącznik nr 7]
C. 2. DOSTAWA wraz z instalacją i podłączeniem instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW zgodnie z wytycznymi [załącznik nr 7]
budżet całościowy C: 180 000,00 zł netto
Jeśli jakikolwiek punkt zapytania wymaga uszczegółowienia - prosimy Oferentów o pilny kontakt w celu dokonania uzupełnień.
Załączniki do zapytania [na żądanie]:
1. Projekt budowlany wraz z decyzją / pozwoleniem na budowę
2. Projekt wykonawczy biurowca | dodatkowe rysunki do projektu budowlanego
3. Projekt warsztatowy hali magazynowej
4. Kosztorys inwestorski wraz z zakresem usług i materiałów będących częścią przedmiotu zamówienia
5. Projekt aranżacji wnętrz budynku murowanego
6. Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji, źródeł ciepła i chłodu, wentylacji mechanicznej
7. Wytyczne do wykonania instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej
Powyższe dokumenty zostaną udostępnione Oferentom po otrzymaniu wniosku o chęci udziału w postępowaniu z oświadczeniem o zachowaniu poufności.
Okres gwarancji
60 miesięcy

Część 4
D. Część specjalistyczna: produkcja i montaż hali stalowej.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej proekologicznej siedziby firmy. Wykończenie budynku oraz wyposażenie w niezbędne zaplecze techniczne.
Przedmiotowe zamówienie podzielono na 4 części:
A. Część ogólnobudowlana, drobne instalacje techniczne, wykończenia wnętrz i dostawa środków trwałych
B. Część specjalistyczna: instalacje pompy ciepła, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i ogrzewania
C. Część specjalistyczna: instalacja elektryczna wraz z instalacją fotowoltaiki o mocy 40kW
D. Część specjalistyczna: produkcja i montaż hali stalowej z obudową z płyt warstwowych
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
D. 1. Produkcja i montaż konstrukcji stalowej hali zgodnej z projektem [załącznik nr 3] i kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4 - pkt 4]
D. 2. Wykonanie obudowy ścian i dachu z płyt warstwowych, obróbek blacharskich i orynnowania zgodnie z kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4 - pkt 5]
budżet całościowy D: 500 000,00 zł netto
Jeśli jakikolwiek punkt zapytania wymaga uszczegółowienia - prosimy Oferentów o pilny kontakt w celu dokonania uzupełnień.
Załączniki do zapytania [na żądanie]:
1. Projekt budowlany wraz z decyzją / pozwoleniem na budowę
2. Projekt wykonawczy biurowca | dodatkowe rysunki do projektu budowlanego
3. Projekt warsztatowy hali magazynowej
4. Kosztorys inwestorski wraz z zakresem usług i materiałów będących częścią przedmiotu zamówienia
5. Projekt aranżacji wnętrz budynku murowanego
6. Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji, źródeł ciepła i chłodu, wentylacji mechanicznej
7. Wytyczne do wykonania instalacji elektrycznej i instalacji fotowoltaicznej
Powyższe dokumenty zostaną udostępnione Oferentom po otrzymaniu wniosku o chęci udziału w postępowaniu z oświadczeniem o zachowaniu poufności.
Okres gwarancji
60 miesięcy

CPV: 39130000-2, 39141000-2, 39144000-3, 44410000-7, 45000000-7, 45310000-3, 45400000-1, 45421000-4, 45450000-6, 09300000-2

Dokument nr: 2021-24815-59118

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2021-09-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2021-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
Gmina
Wronki
Miejscowość
Popowo
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-10-01
Koniec realizacji
2022-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
A. 1. Wykonania prac budowlanych zakresem zgodnych z kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4] z wyłączeniem pkt. 2.4 (zmiana projektowa - brak konieczności wykonania kominów) oraz pkt. 4 i 5 niniejszego kosztorysu (prace wyodrębniono w części D niniejszego zapytania, umożliwiając firmom specjalistycznym wzięcie udziału w niniejszym postępowaniu)
stan zero,
stan surowy otwarty - biurowiec,
pokrycie dachowe - biurowiec,
posadzki i tynki,
elewacja
A. 2. Utwardzenia terenu o powierzchni 998,39m2 kostką brukową w standardzie przemysłowym, zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 3. DOSTAWA i montaż okien zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1] i żaluzji fasadowych
A.4. DOSTAWA i montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 5. DOSTAWA i montaż bram przemysłowych, zgodnie z projektem budowlanym [załącznik nr 1]
A. 6. Wykonanie instalacji grzewczej centralnego ogrzewania wraz ze sterownikami do pomieszczeń w budynku murowanym, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
A. 7. Wykończenie wnętrz zgodnie z projektem aranżacji [załącznik nr 5], dla pomieszczeń w których nie zaprojektowano wnętrz należy przyjąć standard wykończenia zgodny z projektem budowlanym [załącznik nr 1], w tym m. in.:
dostawa i montaż schodów i poręczy (na hali i w biurowcu),
szpachlowanie,
dostawa i montaż płytek,
dostawa i montaż wykładzin, paneli podłogowych, listew przypodłogowych,
malowanie,
wykonanie zabudów gipsowo kartonowych,
osprzęt biały do części socjalnych
A.8. DOSTAWA i montaż środków trwałych, zgodnie z projektem aranżacji wnętrz [załącznik nr 5]:
Szafa na wymiar W25 - Biuro Obsługi Klientów,
Zabudowa kuchenna pod wymiar - stołówka,
Biurko BOQ35 + moduł rozbudowy BOX68 - do biura obsługi Klientów,
Biurko i szafki do gabinetu szefa firmy
Zabudowa szaf sali konferencyjnej wraz ze stołem konferencyjnym

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
Gmina
Wronki
Miejscowość
Popowo
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-10-01
Koniec realizacji
2022-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
B. 1. Wykonanie pompy ciepła w zestawie z akcesoriami i montażem, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 2. Wykonanie instalacji ciepła technicznego - nagrzewnice wodne do hali, zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 3. Wykonanie kompletnego systemu wentylacji mechanicznej zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]
B. 4. Wykonanie kompletnego systemu klimatyzacji zgodnie z projektem wykonawczym [załącznik nr 6]

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
Gmina
Wronki
Miejscowość
Popowo
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-10-01
Koniec realizacji
2022-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
C. 1. Wykonanie instalacji elektrycznej, zgodnie z wytycznymi [załącznik nr 7]
C. 2. DOSTAWA wraz z instalacją i podłączeniem instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy 40 kW zgodnie z wytycznymi [załącznik nr 7]

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
szamotulski
Gmina
Wronki
Miejscowość
Popowo
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2021-10-01
Koniec realizacji
2022-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Niniejsza część zapytania ofertowego dotyczy:
D. 1. Produkcja i montaż konstrukcji stalowej hali zgodnej z projektem [załącznik nr 3] i kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4 - pkt 4]
D. 2. Wykonanie obudowy ścian i dachu z płyt warstwowych, obróbek blacharskich i orynnowania zgodnie z kosztorysem budowlanym [załącznik nr 4 - pkt 5]

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany będą dokonywane za zgodą Zamawiającego oraz Wykonawcy części A, Wykonawcy części B, Wykonawcy części C, Wykonawcy części D w zależności od tego którego z Wykonawców dana zmiana będzie dotyczyła.
2. Zamawiający dopuszcza ewentualną możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranymi Wykonawcami w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru danego Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, a także w sytuacjach wskazanych w poniższych ustępach.
3. Zmiany w zakresie warunków wykonywania przedmiotu zamówienia wynikające ze:
a) zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021,
b) zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności zastosowania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych,
c) zmiany danych teleadresowych i danych identyfikacyjnych, zmiany osób reprezentujących firmę, czy specjalistów wskazanych w umowie,
4. Zmiany dotyczące terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy,
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego,
b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego (stan wojenny, stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej) oraz w przypadkach wynikających z epidemii COVID-19,
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego lub w przypadkach wynikających z epidemii COVID-19 uniemożliwiających dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego lub o czas na jaki mają wpływ przypadki związane z epidemią COVID-19.
c) w przypadku zmiany dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawców do takiej zmiany,
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawców do wprowadzonych zmian. Przesunięcie terminu może objąć czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbędny do pozyskania przez Wykonawców stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac.
d) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiadają Wykonawcy,
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiadają Wykonawcy.
e) w przypadku przedłużającej się niniejszej procedury ofertowej i wyboru Wykonawców,
Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy procedura udzielenia zamówienia ulegnie przedłużeniu ponad pierwotnie planowany czas w wyniku zmiany zapisów zapytania, wydłużenia terminu składania ofert oraz przedłużania się terminu podpisania umowy z Wykonawcami.
5. Zmiany wysokości wynagrodzenia:
a) jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpi koniecznoś
b) wykonania robót dodatkowych,
c) jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury.
6. Zmiany do umowy mogą inicjować Wykonawcy lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej Strony. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie powinien zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) propozycję terminu dokonania zmiany.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Na żądanie Inwestora, Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania, iż wykonał trzy budowy o podobnej powierzchni, podobnym wkładzie kapitałowym i podobnej konstrukcji.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu uniknięcia konfliktu interesów, Wykonawcą nie może być podmiot powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągnięcia zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych, zgodnie ze wzorem wg Załącznika nr 2.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia, o którym mowa powyżej: polisy OC wraz z dowodem opłacenia składek, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oświadczenie (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
Klauzula poufności (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
Potwierdzenie posiadania polisy OC wraz z dowodem opłacenia składki

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2021-08-04
Data ostatniej zmiany
2021-08-04

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: cena, przypisując mu znaczenie: 100% (waga: 100)
Cena: porównana zostanie cena netto oferty
- najniższa z zaoferowanych cen - 10 pkt;
- najwyższa z zaoferowanych cen - 0 pkt;

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: cena, przypisując mu znaczenie: 100% (waga: 100)
Cena: porównana zostanie cena netto oferty
- najniższa z zaoferowanych cen - 10 pkt;
- najwyższa z zaoferowanych cen - 0 pkt;

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: cena, przypisując mu znaczenie: 100% (waga: 100)
Cena: porównana zostanie cena netto oferty
- najniższa z zaoferowanych cen - 10 pkt;
- najwyższa z zaoferowanych cen - 0 pkt;

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął kryterium: cena, przypisując mu znaczenie: 100% (waga: 100)
Cena: porównana zostanie cena netto oferty
- najniższa z zaoferowanych cen - 10 pkt;
- najwyższa z zaoferowanych cen - 0 pkt;

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Katarzyna Białek
tel.: 536208201
e-mail: katarzyna.bialek@bramy-serwis.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.