Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4345z ostatnich 7 dni
18485z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów

Przedmiot:

Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów

Data zamieszczenia: 2021-10-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Bialski
ul. Brzeska 41
21-500 Biała Podlaska
powiat: Biała Podlaska
833511351
zawodowcy@powiatbialski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biała Podlaska
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 833511351
Termin składania ofert: 2021-10-27 02:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zesp. Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim na potrzeby projektu ,,Zawodowcy z powiatu bialskiego" (II post.)
Krótki opis przedmiotu zamówienia

W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w ,,Formularzu cenowym: Część nr 1 - komputery i sprzęt elektroniczny" stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Kabel HDMI (20m) - 1 sztuka; Monitor z funkcją telewizora - 1 sztuka; Uchwyt ścienny - 1 sztuka; Laptop 15,6" - 1 sztuka; Drukarka -1 sztuka; toner - 5 sztuk.

W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w ,,Formularzu cenowym: Część nr 2 - narzędzia elektryczne" stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Przedłużacz budowlany guma - 3 sztuki; Urządzenie wielofunkcyjne renowator - 3 sztuki; Nożyce elektryczne do blachy (do profili gk) - 2 sztuki; Wyrzynarka - 2 sztuki; Wkrętarka sieciowa do mocowania płyt gips kartonowych - 5 sztuk; Wkrętarka wiertarka elektryczna sieciowa - 5 sztuk; Kombinacja pilarko-zagłębiarki i piły stołowej - 1 sztuka; Szlifierka do gipsu i gładzi - 2 sztuki; Szlifierka do tynków - 2 sztuki; Odkurzacz przemysłowy do gipsu - 2 sztuki; Młotowiertarka (młot udarowy) - 3 sztuki; Młotowiertarka - 3 sztuki; Niwelator laserowy (laser zielony) - 1 sztuka; Laser krzyżowy - 3 sztuki; Dalmierz laserowy - 3 sztuki; Szlifierka kątowa - 3 sztuki; Przecinarka stolikowa do glazury i płytek - 3 sztuki; Piła szablasta - 3 sztuki; Wkrętarka taśmowa - 2 sztuki; Mieszadło elektryczne do zapraw - 3 sztuki.

W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w ,,Formularzu cenowym: Część nr 3 - narzędzia budowlane i rusztowania" stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Rusztowanie aluminiowe jezdne - 1 sztuka; Pędzel typ 1 - 10 sztuk; pędzel typ 2- 10 sztuk; pędzel typ 3 - 20 sztuk; pędzel typ 4 - 10 sztuk; pędzel typ 5 - 20 sztuk; paca typ 1 - 20 sztuk; paca typ 2 - 10 sztuk; paca typ 3 - 20 sztuk; paca typ 4 - 10 sztuk; paca typ 5 - 10 sztuk; paca zwykła stalowa - 20 sztuk; szpachelka typ 1 - 10 sztuk; szpachelka typ 2 - 10 sztuk; kielnia typ 1 - 20 sztuk; kielnia typ 2 - 10 sztuk; szpachelki typ 3 - 20 kompletów po 4 sztuki; Wiadro budowlane - 20 sztuk; Okulary ochronne - 20 sztuk; Otwornica do glazury - 2 sztuki; Nożyce do blachy - 7 sztuk; Nożyce do blachy - 3 sztuki; Nożyce do blachy - 5 sztuk; Wałek - 10 sztuk; Szczotka tapeciarska - 10 sztuk; Nożyk do tapet - 20 sztuk; Rusztowanie drabinowe pomost roboczy - 3 sztuki; Łata (3m) - 3 sztuki; Łata (2,5m) - 3 sztuki; Łata (2m) - 6 sztuk; Poziomica (60cm) - 6 sztuk; Poziomica (120cm) - 6 sztuk; Poziomica kątowa - 3 sztuki; Miara (3m) - 15 sztuk; Miara (5m) - 15 sztuk; Miara (7,5m) - 15 sztuk; Zestaw brzeszczotów do piły szablastej (28 elementów) - 1 zestaw; Brzeszczoty do piły szablastej - 3 zestawy; Profil CD 60 - 100 sztuk; Profil UD 30 - 80 sztuk; Profil CW 50 - 200 sztuk; Profil UW 50 - 200 sztuk; Wkręty do metalu 3,5x25 - 10 opakowań; Kołki szybki montaż 6x60 - 10 opakowań; Kołki szybki montaż 6x40 - 10 opakowań; Uchwyt ES250 - 100 sztuk; Uchwyt ES125 - 400 sztuk; Taczka japonka - 3 sztuki; Stożek opadowy do oznaczania konsystencji zapraw - 1 sztuka; Panel ścienny 3d - 1 sztuka.

W części nr 4 przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów do pracowni budowlanej Zespołu Szkół Technicznych imienia Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim - wymienionych, opisanych i w ilościach określonych w ,,Formularzu cenowym: Część nr 4 - materiały zużywalne i dekoracyjne" stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Farba ftalowa - 10 opakowań; Farba magnetyczno-tablicowa - 10 opakowań; Farba akrylowa antyrefleksyjna - 30 opakowań; Farba transparentna dekoracyjna - 10 opakowań; Farba tablicowa - 5 opakowań; Folia malarska - 50 opakowań; Taśma malarska niebieska 25mm - 50 mb; Taśma malarska niebieska 48mm - 50 mb; Rękawice typu wampirki - 60 par; Płyta gipsowo-kartonowa - 100 opakowań; Płyta gipsowo-kartonowa wodoodporna - 50 opakowań; Płyta OSB - 15 opakowań; Gładź szpachlowa typ 1 - 12 opakowań; Gładź szpachlowa wykończeniowa typ 2 - 12 opakowań; Gładź szpachlowa wykończeniowa bezpyłowa gotowa - 12 opakowań; Klej do płyt gipsowych - 2 opakowania; Klej elastyczny - 3 opakowania; Podkład z piaskiem kwarcowym - 15 opakowań; Papier ścierny gramatura 60 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 80 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 100 - 300 mb; Papier ścierny gramatura 120 - 300 mb; Tynk mozaikowy - 20 opakowań; Beton architektoniczny masa dekoracyjna - 8 opakowań; Grunt polimerowy - 5 opakowań; Grunt polimerowy kontaktowy - 3 opakowania; Glinka wenecka - 10 opakowań; Primer do glinki weneckiej - 10 sztuk; Lakier do glinki weneckiej bezbarwny - 10 sztuk; Hydroizolacja dwuskładnikowa - 2 opakowania; Fuga - 5 opakowań; Lakier SPRAY farba po 10 opakowań w kolorze grafit, jasny szary, czarny, czerwony - 40 opakowań; Ołówek stolarski - 20 sztuk; Marker punktowy budowlany - 15 sztuk; Tapeta do malowania - 20 sztuk; Tapeta flizelinowa - 20 sztuk; Tapeta tekstylna - 10 sztuk; Tapeta papierowa - 40 sztuk; Fototapeta 1 sztuka; Klej do tapet - 10 sztuk.

CPV: 31710000-6, 30125110-5, 30195800-0, 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 32581100-0, 31680000-6, 31224810-3, 38250000-2

Dokument nr: 2021/BZP 00235142, F.272.1.13.2021.MR

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej email: zawodowcy@powiatbialski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi dysponować urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet oraz posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia i wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) lub poczty elektronicznej email: zawodowcy@powiatbialski.pl
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zawodowcy@powiatbialski.pl
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415)
10. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: F.272.1.13.2021.MR
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 poz.2247 z późn. zm.) (pdf, doc, docx to formaty szczególnie rekomendowane przez Zamawiającego) i podpisana podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione oraz zaszyfrowana.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Bialski z siedzibą przy Ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95.
o inspektor ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej jest dostępny pod adresem: 21-500 Biała Podlaska, Ul. Brzeska 41, email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (znak sprawy: F.272.1.13.2021.MR) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: ? Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.? Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2021-10-27 10:00
Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2021

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.