Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
751z dziś
4611z ostatnich 7 dni
13699z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Dostawa filtrów powietrza

Wynik: Zobacz treść wyniku
Przedmiot:

Dostawa filtrów powietrza

Data zamieszczenia: 2021-11-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Bytomska 62
41-940 Piekary Śląskie
powiat: Piekary Śląskie
przetarg@urazowka.piekary.pl
https://urazowka.ezamawiajacy.pl/pn/urazowka/demand/notice/public/46400/details
Województwo: śląskie
Miasto: Piekary Śląskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2021-12-07 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych - 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych
znajdujących się na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii
Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy Ul. Bytomskiej 62.
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 42514310-8 - Filtry powietrza.
4. Zamówienie realizowane do 5 dostaw częściowych, według bieżących potrzeb
Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez
okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania
przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego,
które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość
wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2 Pojedyncze zamówienie częściowe ma być dostarczone w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy Ul. Bytomskiej 62 do miejsca
magazynowania wskazanego przez przedstawiciela Działu Technicznego.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa
i wymaganiami SWZ

CPV: 42514310-8

Dokument nr: 2021/BZP 00286878, SZP.270-70/2021

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://urazowka.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania wykonawcy do systemu https://urazowka.ezamawiajacy.pl.
b) wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się";
c) rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
d) po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej; za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,korespondencja";
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :f)
zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego
Platforma przetargowa.
2. Informacja o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami za pośrednictwem platformy przetargowej
znajdującej się pod adresem: https://urazowka.ezamawiajacy.pl.
2) wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej:
tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) email:
oneplace@marketplanet.pl;
g) zamawiający zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako: - dokumenty w formacie ,,pdf" - zaleca się podpisywać formatem PAdES, -
dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny
plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego
dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
h) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; i)
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
j) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
k) włączona obsługa JavaScript;
l) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie przetargowej tj.:
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie
podpisu elektronicznego:
a) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox
w wersji wpieranej przez producenta.
b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji
1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika
sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie.
c) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
d) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
e) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie,
jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
f) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
g) Składając ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego
podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na
Platformie w zakładce ,,OFERTY" - poprzez wybranie polecenia ,,Dodaj dokument".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy Ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940).
W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować
w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.
Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,DOSTAWA filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych - 2" Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-70/2021, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej ,,ustawa Pzp"), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r - Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit. c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości.
Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą
w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru oferty
i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lub
w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa,
w tym RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://urazowka.ezamawiajacy.pl/pn/urazowka/demand/notice/public/46400/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2021-12-07 11:00
Miejsce składania ofert: https://urazowka.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.270-70/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych
znajdujących się na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii
Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62.
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 42514310-8 - Filtry powietrza.
4. Zamówienie realizowane do 5 dostaw częściowych, według bieżących potrzeb
Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez
okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania
przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego,
które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość
wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2 Pojedyncze zamówienie częściowe ma być dostarczone w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62 do miejsca
magazynowania wskazanego przez przedstawiciela Działu Technicznego.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa
i wymaganiami SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny - 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

Cena = CN / CB x 100 pkt

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
materiały informacyjne w języku polskim, uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
materiały informacyjne w języku polskim, uwiarygodniające parametry techniczne oferowanego asortymentu, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Umocowanie, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. niniejszego rozdziału SWZ, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Informacja na temat wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.

7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga nr 1
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

7.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

7.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy (Załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
7.5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

7.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w § 8
Załącznika nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tych kryterium, i sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium ceny - 100 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)

2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną
w następujący sposób:

ad. a) cena ofertowa - maksymalnie 100 pkt - wg następującego wzoru:

Cena = CN / CB x 100 pkt

gdzie poszczególne litery oznaczają:
Cena - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),

Uwaga nr 1
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.

Uwaga nr 2
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu kryterium ceny otrzyma najwyższą punktację.

4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z powodu zaoferowania takiej samej ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty z taką samą ceną, do złożenia
w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2022-01-05

© eurobudowa.pl 2004-2022

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.