Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
751z dziś
4611z ostatnich 7 dni
13699z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Partnerzy serwisu

  • investmap.pl Actum - Administrowanie nieruchomościami
  • elektro.info.pl monitor-inwestycji.pl

Zakup i dostawa wyposażenia

Przedmiot:

Zakup i dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2021-12-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 23 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu
ul. Osikowa 11
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 607-773-258
sp23tor@sp23.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 607-773-258
Termin składania ofert: 2021-12-10 01:00:00 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza w formie Zapytania Ofertowego do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 zł prowadzonego pod nazwą ,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłośc i do Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU w Toruniu.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości do Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU w Toruniu, szczegółowo opisanego w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Załącznik nr 1 -- Opis Przedmiotu Zamówienia
Wyposażenie podstawowe:
- Drukarka 3D wraz z akcesoriami -- zabudowane lub wymienne boki drukarki, łączność WiFi, zdalny podgląd wydruku, pole robocze min. 15cm x 15 cm x 15 cm, kompatybilny slicer, gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie techniczne - serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim, instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa). Interfejs w języku polskim lub angielskim. Na potrzeby zakupionej drukarki 3D możliwy jest także zakup laptopa, obudowa metalowa.

- Pracownia druku 3D- zestaw z filementami PLA 10 szt., oprogramowanie Creator i 3d Playground,

- Filament-- biodegradowalny filament PLA kompatybilny z zakupioną drukarką, różne kolorydowalny,

- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - mikrokontroler wraz z wyposażeniem dodatkowym, a w szczególności: płytki stykowe prototypowe oraz zestaw przewodów.

- Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem -- 2 szt. - z funkcją temperatury i kalibracji powietrza, z cyfrowym wyświetlaczem LED. Ważne aby lutownica / stacja lutownicza zabezpieczała przed zbieraniem się ładunku elektrostatycznego.

- Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriamiwa - jakość zapisu obrazu min. Full HD, stabilizator obrazu - optyczny lub cyfrowy, bezprzewodowa łączność, min. 30 zoom, kamera może być w kompakcie z aparatem fotograficznym.

- Statyw z akcesoriami -- 2 szt. - wysokość robocza min. 60 wysokość max 170 cm, stopki antypoślizgowe

- Mikroport z akcesoriami -- nie wymagający podłączenia kablowego do kamery, kontrola wzmocnienia sygnału, kompatybilne z kamerami cyfrowymi i lustrzankami cyfrowymi lub urządzeniami mobilnymi,

- Oświetlenie do realizacji nagrań -- możliwość oświetlenia małych namiotów bezcieniowych lub fotografowania przedmiotów na stole bezcieniowym oraz niewielkich przedmiotów, możliwość regulacji wysokości,

- Mikrofon kierunkowy -- kompaktowy kierunkowy mikrofon pojemnościowy, możliwość nagrywania dźwięku zarówno za pomocą lustrzanek jak i smartfonów,

- Gimbal -- kompaktowy stabilizator dla aparatów fotograficznych, składana konstrukcja,

- Gimbal -- kompaktowy do telefonu,

- Aparat fotograficzny -- rozdzielczość matrycy min. 20 MP, wbudowana lampa błyskowa, interfejs: USB, wskazane WiFi, bluetooth, stabilizacja optyczna obiektywu. W przypadku, gdy łącznie zostaną spełnione wymagania techniczne obu pozycji -- aparat fotograficzny oraz kamera cyfrowa mogą być w jednym urządzeniu.

- Pracownia robotyki -- roboty edukacyjna min. 10 szt., klocki konstrukcyjne 10 szt., maty i karty edukacyjne, gotowe scenariusze lekcji, prezentacje multimedialne,

Wyposażenie dodatkowe audio--video:video:

- Szafki metalowe na narzędzia z półkami - 2 szt.

- Regały magazynowe wzmocnione -- 2 szt.

- Lego BLego BricQ Motion Prime Set - 8 szt. -- plany zajęć, filmy angażujące ucznia, karty pracy ucznia, zasoby edukacyjne do nauczania hybrydowego,

- ClassVR -- wirtualne laboratorium przedmiotowe - 1 szt. -- okulary do wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, ilość okularów w zestawie 8 sztuk,

- ClassVR -- licencja - roczny dostęp do portalu wirtualnych lekcji,

- Greenscreen - tło studyjne wykonane z tkaniny o wysokiej jakości, odporne na uszkodzenia w kolorze zielonym,

- PhotonPhoton -- 1 szt. Laboratorium przyszłości,

- Interaktywny system nauki programowania Scottie Go - 1 szt.

- Klocki mini Waffle z kartami EDU - 2 szt.

Wyposażenie dodatkowe -- pracownia robótek ręcznychpracownia robótek ręcznych

- Żelazko - 1 szt. -- żelazko parowe ze stopą ceramiczną,

- Deska do prasowania - 1 szt. -- z regulowaną wysokością,

- Igły -- 10 zest. -- zestaw igieł w 5 rozmiarach,

- Naparstki - 15 szt. - metalowe,

- Nożyczki uniwersalne - 15 szt. -- gładkie ostrza ze stali nierdzewnej,

- Maszyna do szycia - 1 szt. -- trwałe, metalowe podzespoły, mocna i szybka - prędkość do 860 wkłuć na minutę, LEDowe oświetlenie pola pracy, odporna na błędy początkujących,

- Zestaw igieł do maszyny - 2 zest. - zgodnie ze specyfikacją maszyny do szycia

- Zestaw nici do maszyny -- 1 zest. 200 szt. z nadstawką - zgodnie ze specyfikacją maszyny do szycia,

- Plansze tematyczne -- zasady BHP na stanowisku pracy ręcznej, ściegi, przykłady kompozycji ściegów, narzędzia do robótek ręcznych,

- Krosna do tkania - 15 szt. -- wym. 22 x 17 cm,

- Włóczka -- mix 14 kolorów,

Wyposażenie dodatkowe -- pracownia kulinarna:pracownia kulinarna:

- Szafka ze zlewozmywakiem dwukomorowym - 1 szt.

- Kuchenka elektryczna z piekarnikiem - 1 szt. - wolnostojąca z płytą indukcyjną i elektrycznym piekarnikiem,

- Noże do krojenia - 5 zest. -- noże o różnej długości i różnych końcówkach w zależności od przeznaczenia, np. nóż do chleba, nóż szefa, nóż uniwersalny, nóż kuchenny i nóż do jarzyn,

- Deski do krojenia - 5 zest. -- zestaw desek do krojenia wykonanych z tworzywa sztucznego (mała i duża),

- Formy do ciast - 2 szt. -- do pieczenia ciastek i muffinek,

- Blacha do ciasta - 2 szt. -- blacha do pieczenia, aluminiowa,

- Mikser - 2 szt. -- mikser ręczny, pięciostopniowa regulacja prędkości, antypoślizgowa rączka, dodatkowe wyposażenie trzepaczki i haki do ubijania,

- Miski - 5 zest. -- zestaw misek z tworzywa sztucznego,

- Stolnice - 5 szt. -- bambusowa do wyrabiania ciasta,

- Wałki - 5 szt. -- wałek drewniany,

- Patelnia - zest. -- patelnia do kuchni indukcyjnej, mała (śr. 20cm) i duża (śr. 28 cm)

- Rękawice kuchenne - 4 szt.,

- Robot wielofunkcyjny -- z regulacją prędkości, kompaktowy (z funkcjami mielenia, miksowania, ubijania, szatkowania, ugniatania i rozdrabniania + dodatkowe akcesoria (mieszadło, trzepaczka, hak),

- Czajnik elektryczny - 2 szt.

- Pojemnik do przechowywania - 3 szt. -- 45 l z przykrywką,

- Koszyk midi - 3 szt. -- pojemniki do przechowywania sztućców

- Zmiotka z szufelką --2 szt.

- Miotła z drewnianym trzonkiem - 2 szt.

- Kosze na śmieci - 3 szt. -- 50 l. różnokolorowe na odpady segragowane

- Apteczka z wyposażeniem - 1 szt.

- Waga kuchenna - 3 szt.

- Tarki - 3 szt. -- wykonana z aluminium lub plastikowa

- Obieraczki - 5 szt.

- Chochla - 1 szt. -- metalowa chochla lub z tworzywa sztucznego,

- Łyżka cedzakowa - 2 szt.

- Sitko metalowe -1 szt.

- Dozownik - 2 szt. -- dozownik z miarką, wykonane z tworzywa sztucznego,

- Szpatułka - 2 szt. -- tworzywo sztuczne,

- Talerz płaski - 26 szt.,

- Talerz deserowy - 26 szt.,

- Sztućce - 15 zest. -- widelec (5 zest.), nóż (5 zest.) i łyżeczka (5 zest.),

- Durszlak - 1 szt. -- wykonany z metalu lub plastikowy,

- Opiekacz z wymiennymi płytkami do kanapek / gofrów - 5 szt. - wymienne płyty umożliwiające przygotowanie tostów, gofrów i potraw grillowanych,

Wyposażenie dodatkowe -- pracownia obróbki drewna i metalu:

- Stół warsztatowy - 8 szt. -- 130 x 50,

- Taboret obrotowy -- 28 szt.,

- Biurko z 3 szufladami + krzesło dla nauczyciela,

- Stół warsztatowy / montażowy / stolarski nauczyciela - 2 szt. bez ścianki tylniej,

- Nakładka / nadbudowa / tylna ścianka do stołu - 2 szt.

- Zestaw haczyków warsztatowych - 5 zest.

- Pojemniki warsztatowe - 18 szt. -- 10 x 10 x 60,

- Pojemniki warsztatowe - 6 szt. -- 10 x 21 x 75,

-Szafki metalowe na narzędzia z półkami - 3 szt.

- Skrzynka na narzędzia - 5 szt. - do noszenia narzędzi,

- Pistolet do kleju na gorąco + kleje - 5 szt. -- pistolet bezprzewodowy, z możliwością pracy na przewodzie,

- Młotek ślusarski uniwersalny - 5 szt. -- obuch wykonany ze stali kutej, hartowanej, waga max. 200 g,

- Lutownica - 3 szt. -- moc min. 100W, zakres temperatur 400 C, długość grota 50mm

- Imadło - 1 szt. -- imadło ślusarskie z kowadłem, korpus wykonany z żeliwa, stalowe szczęki, regulowana obrotowa podstawa, zabezpieczone chromem stalowe elementy konstrukcyjne, szerokość szczęk min. 100mm,

- Zestaw wkrętaków /Śrubokręty - 5 szt. -- magnetmagnetyczna końcówka, rękojeść pokryta elastycznym materiałem izolacyjnym,

- Taśma miernicza - 5 szt. -- zwijana z blokadą zwijania taśmy,

- Nóż introligatorski - 5 szt. -- korpus wykonany z tworzywa, ostrze wysuwane wielopołożeniowe,

- Okulary ochronne - 10 szt. - okulary ochronne stanowiskowe na gumce,

- uwmiarka - 2 szt. - zakres pomiarów od 0 do 150 mm, z dokładnością do 0,05mm,

- Szczypce uniwersalne - 5 szt. -- długość min. 150 mm, rączka pokryta antypoślizgowym materiałem,

- Szczotka druciana - 5 szt. -- włosie wykonane z drutu stalowego,

- Papier ścierny -- 5 x zestaw różnych grubości 3 x 80, 3 x 120, 2 x 180, 2 x 240,

- Zestaw wierteł do drewna i drewna i metalumetalu - 1 szt. - wykonane ze stali szybkotnącej,

- Zestaw pilników ślusarskich - 2 szt.

- Zestaw pilników iglaków - 2 szt.

- Piłka ramowa do drewna i metalu - 5 szt. -- długość co najmniej 150 mm, rękojeść rewolwerowa z tworzywa, oprawka metalowa, konstrukcja pozwalająca na szybką wymianę ostrza,

- Szczypce wydłużone - 5 szt. - długość co najmniej 150 mm, rękojeść pokryta antypoślizgowym materiałem,

- Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa - 1 szt. -- technologia akumulatorów Litechnologia akumulatorów Li--Ion, uchwyt wiertarski, 2 x Ion, 2 x akumulatory, z ładowarką w zestawie,akumulatory,

- jBity do wkrętarki akumulatorowej - 1 zest. - wykonane ze stali, dostosowane do zakupionej wkrętarki akumulatorowej,

- Wypalarka - 5 szt. -- z wymiennymi metalowymi igiełkami,

- Zestawy elektroniczne - 5 szt. -- zestaw elektroniczny - światło

- Przewód elektryczny - 50 m -- płaski kabel zasilający, dwużyłowy,

- Szczypce do zdejmowania izolacji - 3 szt. -- nadaje się do przewodów o przekroju co najmniej 0,2-6 mm ,

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert : Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w języku polskim w jednej z podanych form:
a) w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU , Ul. Osikowa 11 , 87-100 Toruń, lub
b) na adres e mail sp23tor@sp23.torun.pl, sp23.kierownik@wp.pl lub
c) przesłać na adres Szkoła Podstawowa nr 23 im. KOU, Ul. Osikowa 11, 87-100 Toruń

Oferty prosimy składać w terminie do 10.12.2021 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
5. Planowany termin realizacji zamówienia: w ciągu 8 dni tygodni od uzyskania potwierdzenia na zastosowanie 0% stawki podatku VAT oraz podpisania umowy.

Wymagania:
3. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy ( załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego).
4. Oferent może złożyć ofertę na własnym formularzu, którego treść musi być zgodna z treścią zawartą w załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu do siedziby Szkoły Podstawowej nr 23 im. KOU lub na adres e mail Szkoły.
7. Wykluczenie Wykonawców:
a) Wykonawca podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu z przyczyn, o których mowa w art. 108 ust. 1 P rawo zamówień publicznych.
b) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, w stosunku do których
otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytu acji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy zamawiającym lub osob ami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez instytucję zarządzającą programu operacyjnego;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
8. Sposób obliczania ceny.
a) Wykonawca poda cenę netto i brutto oferty w Formularzu Ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2;
b) Cena ma zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, o których mowa w pkt. pkt. 1 i 2 i ma być niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia.
c) Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
d) Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
e) Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
f) Zamawiający będzie ubiegał się w niniejszym postępowaniu o potwierdzenie przez organ nadzorujący (wyrażenie zgody) na zastosowanie stawki 0% zgodnie z postanowieniami art. 83 ust. zgodnie z postanowieniami art. 83 ust. 1313--15 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 685). W przypadku otrzymania w/w potwierdzenia Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę drogą mailową, przekazując jednocześnie potwierdzenie zamówienia na sprzęt komputerowy z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT. Faktura za dostarczony sprzęt objęty 0% stawką podatku VAT, będzie wystawiona na podstawie protokołu odbioru z 0% stawką podatku VAT.

9. Badanie ofert:
a) Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych wraz z ofertą oraz na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego.
b) Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia któregokolwiek warunku lub braku podstaw do wykluczenia będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy i uznania jego oferty za odrzuconą.
c) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
d) Zamawiający odrzuci również oferty, których treść nie będzie odpowiadać niniejszemu zapytaniu ofertowemu, w szczególności Opisowi Przedmiotowi Zamówienia.
e) Zamawiający odrzuca oferty w przypadkach wskazanych w przepisach Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności art. 226 Prawa Zamówień Publicznych.
f) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę lub części składowe ceny wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących wyliczenia ceny. Zamawiający zwraca się o wyjaśnienia w szczególności w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
? wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia.
? wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
g) Zamawiający poprawi w ofercie:
i. oczywiste omyłki pisarskie,
ii. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
iii. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym pkt iii. powyżej, Zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
f) Zamawiający zastrzega sobie, że może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
g) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną wykluczone i odrzucone.
h) Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
10. Kryteria oceny ofert:Kryteria oceny ofert:
a) Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:kryteriów oceny ofert: Lp.Lp. Nazwa kryterium Nazwa kryterium Waga kryterium Waga kryterium (w %)(w %)

Cena brutto - 100%

b) Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium ,,Cena brutto" Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryterium ,,Cena brutto" przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
c) Punkty za kryterium Punkty za kryterium ,,Cena brutto",,Cena brutto" zostaną obliczone według wzoru:zostaną obliczone według wzoru:
cena oferty najtańszejcena oferty najtańszej

C = -------------------------------------------------- x 1x 100 = LP00 = LP

cena oferty badanejcena oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Gdzie LP = liczba uzyskanych punktówLP = liczba uzyskanych punktów

11. Warunki wyboru Wykonawcy:
a) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
b) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty w sposób, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena lub koszt, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub najkorzystniejszej oferty ze względu na to, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe w takiej samej cenie.
c) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu wyjaśnienia treści oferty lub dokonania ich sprostowania -- z zachowaniem zasad i warunków przewidzianych w art. 223 Prawa Zamówień Publicznych.
d) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia ogłoszenie o zamówieniu, w każdym momencie trwania postępowania, w szczególności w przypadkach zamówieniu, określonych w art. określonych w art. 255 Prawa Zamówień Publicznych. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia w przypadku unieważnienia lub z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji.
e) Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdy Wykonawca,
którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
13. Zawartość oferty:Zawartość oferty:
Oferta wykonawcy powinna zawierać:
a) Formularz oferty -- załącznik nr 2.
b) Oświadczenie o braku powiązań wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
c) W przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy.
d) W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
e) Specyfikację produktu.
14. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Oferentów oraz zamieści informację o wyborze na swojej stronie internetowej (www.sp23.torun.plwww.sp23.torun.pl/bip//bip/)
16. Płatność za wykonanie usługi zostanie zrealizowana w następujący sposób: 60% ceny w następujący sposób: 30.12.2021 roku, 40 % ceny w terminie 7 dni od zrealizowania dostawy, stosownie do postanowień umowy, której treść stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kontakt:
15. Osoba wyznaczona do kontaktowania się z Oferentami:
Miłosz Materna, tel. 607-773-258, e-mail: sp23.kierownik@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2022

Współpracujemy z:

  • Money.pl
  • Gratka.pl
  • tabor24.pl
  • trader
  • rynekinstalacyjny.pl
  • InvestMap.pl

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.