Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2022-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa w Zalesiu Zalesie 72 37-630 Oleszyce powiat: lubaczowski spzalesie@tlen.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Oleszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2022-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ogłoszenie o zamówieniu Zapytanie ofertowe nr 1/2022 Zamówienie publiczne do kwoty 130 000 zł na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na zakup i dostawę wyposażenia dla potrzeb realizacji programu Laboratoria przyszłości 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Zalesiu w ramach programu Laboratoria przyszłości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 formularz cenowy do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z gwarancją producenta na okres, co najmniej 24 miesięcy oraz instrukcję w języku polskim oraz zapewnić autoryzowany serwis i wsparcie techniczne na terenie Polski i w języku polskim. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny, wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Przedmiot dostawy ma posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, a także posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości w tym certyfikaty ISO 9001. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do Zamawiającego, uruchomić i zainstalować urządzenia oraz przeszkolić użytkowników. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, 1 aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracyjnych, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same łub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. CPV: 39 1621 00-6, 39 1621 10-9, 30 23 21 00-5, 32 00 00 00 - 3, 38 65 10 00- 3 Dokument nr: SP. 081.1.2022 Składanie ofert: 8. TERMIN SKŁADANIA ofert Oferty należy składać do dnia 27 stycznia 2022 r. do godz. 10:00 w Szkole Podstawowej w Zalesiu - Sekretariat. Ofertę należy złożyć w nieprzeźroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb realizacji programu Laboratoria przyszłości Nie otwierać przed dniem 27 stycznia 2022 r. godz. 10:15 Na kopercie oprócz powyższego opisu należy umieścić nazwę i adres wykonawcy Miejsce i termin realizacji: 9. Termin realizacji umowy Od dnia podpisania umowy - 60 dni. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia: Zamówienie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł, w trybie umieszczenia zapytania na stronie internetowej https://spzalesie72.edupage.org lub https://sp_zalesie.bip .gov.pl Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia -formularz cenowy dotyczący zakupu i dostawy wyposażenia w ramach programu ,,Laboratoria przyszłości" (ogólna specyfikacja techniczna zamówienia strony oraz szczegółowa specyfikacja techniczna zamówienia) zamawiający zastrzega sobie, że wykonawca przy wyborze i dostawie towaru posłuży się szczegółową specyfikacją techniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamówionego wyposażenia. 4. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu. 5. Kryteria oceny ofert: Kryterium I - cena przedmiotu zamówienia Kryterium II - termin dostawy 6. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oferty: 1) Kryterium- cena przedmiotu zamówienia 85% - 85 pkt. (maksymalnie) 2 ) Kryterium - termin dostawy 15 % -15 pkt (maksymalnie) 7. Opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: Kryterium - cena przedmiotu zamówienia - obejmuje cenę wykonania dostawy. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów = 85 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: O [OWCbadfr 100x85 Gdzie: C- liczba punktów za cenę ofertową Cmin - najniższa cena ofertowa sposób ofert badanych Cbad - cena oferty badanej Kryterium - termin dostawy (max 15 pkt.): 30 dni - 0 punktów 21 dni-5 punktów 14 dni - 10 punktów 7 dni - 15 punktów Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 10. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzieleniu zamówienia Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego b) zmiany terminu realizacji zamówierna, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego łub jego wykonanie jest niemożliwe ze względu na czynniki niezależne od zamawiającego i wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności. 11. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Nie dotyczy 12. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających: Nie dotyczy. 13. Postanowienia końcowe: a) Brak zaoferowania choćby jednej pozycji zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę spowoduje odrzucenie oferty. Cena ma obejmować wszystkie elementy wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wraz z kosztem dostawy i montażu. b) W przypadku wystąpienia pytań do ogłoszenia można je kierować poprzez e-maił na adres: spzalesie@tlen.pl c) Ogłoszenie może być zmienione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przedłuża termin składania o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na okres wprowadzania zmian. d) Oferta musi się składać z następujących dokumentów: - formularz oferty, - formularz cenowy, - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, - zaparafowany projekt umowy. e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny oraz rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji. |
© eurobudowa.pl 2004-2022