Przedmiot: | Sukcesywna dostawa materiałów do eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2022-01-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ,,EKOWIK" Sp. z o. o. we Władysławowie ul. Droga Chłapowska 21 84-120 Władysławowo powiat: pucki tel. 58 6741566 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Władysławowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 6741566 |
Termin składania ofert: | 2022-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o. o. ogłasza postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę materiałów do eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej do siedziby MPWiK ,,EKOWIK" Sp. z o. o. we Władysławowie III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów do eksploatacji sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - szczegółowe zestawienie w/w materiałów zawiera Załącznik 1 - Zestawienie armatury wod.-kan. niezbędnej dla bieżącej działalności spółki. 2) Zestawienie szczegółowe warunków technicznych jakie muszą spełniać materiały zawiera Załącznik 2 - Armatura wód. - kan. Standardy materiałowe obowiązujące w MPWiK ,,EKOWIK" Sp. z o.o. 3) Ilość i termin dostaw będą uzgadniane na bieżąco biorąc pod uwagę zapotrzebowanie Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamówionego asortymentu towaru (określonego w Załączniku nr 1) po cenach określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 5) Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące od daty dostawy materiałów. CPV: 44163000-0, 42130000-9, 42131160-5, 44470000-5, 44212500-4 Dokument nr: 1/DEiBŚ/2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 25 STYCZNIA 2022 roku godz. 11;00. Miejsce otwarcia ofert: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" sp. z o.o. ul. Droga Chłapowska 21 84-120 Władysławowo Sala konferencyjna, pok. numer 114 Składanie ofert: 1) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" sp. z o.o., ul. Droga Chłapowska 21 84-120 Władysławowo, dokument bezpłatny 2) TERMIN SKŁADANIA ofert: 25 STYCZNIA 2022 roku godz.10;45. Miejsce składania ofert: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" sp. z o.o. ul. Droga Chłapowska 21 84-120 Władysławowo Sekretariat, pokój 110 Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji lub okres wykonania zamówienia: 12 (słownie: dwanaście) miesięcy od daty podpisania umowy lub osiągnięcia limitu - kwoty określonej ceną ryczałtową udzielonego zamówienia, która została zawarta w ofercie złożonej przez Wykonawcę. Wymagania: II. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA: Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie z ,,Regulaminem udzielania zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych i jest niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.3 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ,,EKOWIK" Sp. z o.o. z siedzibą we Władysławowie" przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ,,EKOWIK" sp. z o. o." zwanego dalej Regulaminem. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym, o którym mowa w Regulaminie $ 44 pkt. 1) ti. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty bez prowadzenia negocjacji. NINIEJSZE POSTĘPOWANIE NIE PODLEGA USTA WIE Z DNIA 11 WRZEŚNIA 2019 ROKU PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tj. DZ.U. z 2021 r. póz. 1129 ze zm.) I PROWADZONE JEST NA PODSTAWIE REGULAMINU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ MPWIK ,,EKOWIK" Postępowanie o udzielenie zamówienia--znak: 1/DEiBŚ/2022 3. INFORMACJE DODATKOWE 1) Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (Rozdział XI SIWZ- WZÓR UMOWY). 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zamówień uzupełniających. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji. 7) Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 8) Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej. 9) Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. 4. RODZAJ ZAMÓWIENIA: dostawa. IV. PODWYKONAWCY . WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcą nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA . INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania w okolicznościach wskazanych w $ 16 oraz § 17 list. 1 pkt. 4) Regulaminu. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawców w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania : a. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Treść wymaganego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji . 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 1) dokumentów wskazanych w pkt.4 lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów (wskazanych w pkt. 1) ), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. - dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem; 6. Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli : 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r., póz. 670 zezm.), o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym w pkt. 4 lit.a, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4 lit.a. 7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność . VI. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE: Lp. KRYTERIUM RANGA 1. CENA 100% 3) Zamawiający, niezwłocznie no otwarciu ofert, udostępni na stronic internetowej prowadzonego postępowania informację o; A. kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. B. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; C. cenach lub kosztach zawartych w ofertach. 4) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego datą w dokumentach zamówienia, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Zgodnie z § 63 ust. 1 - zamawiający określa datę terminu związania ofertę i wskazuje ją w SIWZ. |
© eurobudowa.pl 2004-2022