kujawsko-pomorskie (Włocławek)
Przedmiot: | Dostawa wapna palonego mielonego do higienizacji osadów ściekowych |
Data zamieszczenia: | 2022-01-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Przemyślu ul. Rokitniańska 4 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl tel. (016) 678 32 59, wew. 30, 44, 45, 46, 47 fax. wew. 37, 45 https://portal.smartpzp.pl/pwik.przemysl/public/postepowanie?postepowanie=24692923 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (016) 678 32 59 |
Termin składania ofert: | 2022-01-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa Postępowania DOSTAWA wapna palonego mielonego do higienizacji osadów ściekowych w Zakładzie Oczyszczania Ścieków w Przemyślu Skrócony opis przedmiotu zamówienia Zakup i dostawa wapna palonego mielonego wysokoreaktywnego luzem do higienizacji osadów ściekowych w ilości około 40 Mg w 2022 roku. 1. Opis przedmiotu zamówienia: DOSTAWA wapna palonego mielonego wysokoreaktywnego luzem do higienizacji osadów ściekowych w ilości około 40 Mg w 2022 roku. 4. Wymagania Zamawiającego: 4.1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot Zamówienia na koszt własny w dni robocze w godz.ch: 800 - 1400. 4.2. Miejsce dostawy: PWiK sp. z o.o. w Przemyślu, Zakład Oczyszczania Ścieków, Ul. Piaskowa 22 37-700 Przemyśl. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą informacje dotyczące specyfikacji jakościowej wapna palonego mielonego wysokoreaktywnego (Karta charakterystyki substancji). 4.4. Wymagane wartości parametrów jakościowych wapna palonego mielonego do higienizacji osadów ściekowych: o Zawartość CaO+MgO - min. 90% o Zawartość MgO - max. 1,5% o Zawartość CO2 - max. 3% o Zawartość SO3 - max. 0,8% o reaktywność t60 - ? 3,0 min 4.5. Wapno nie może ulec zbryleniu, nie może być zanieczyszczone innymi materiałami, musi być pozbawione wilgoci. 4.6. Odbiór przedmiotu Zamówienia nastąpi w 1 etapie: o odbiór ilościowo-jakościowy - w dniu przyjęcia dostawy. Wykonawca wraz z zamówionym towarem dostarczy: Dowód dostawy (np. Protokół odbioru), dokument ważenia, fakturę VAT, aktualną Kartę charakterystyki produktu. 4.7. Łączna przewidywana dostawa wynosi ok. 40 Mg/rok. Jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 20 Mg - jedna autocysterna. 4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu drugiej dostawy wapna. 4.9. Częstotliwość dostaw wapna będzie zależna od bieżącego zużycia. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie dostarczony towar. 4.10. Zamówienie obejmuje koszt towaru, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia. 4.11. Wapno zostanie dostarczone autocysterną, bezpośrednio do zbiornika magazynowego zlokalizowanego na terenie Oczyszczalni Ścieków w Przemyślu, Ul. Piaskowa 22, 37-700 Przemyśl, w dni robocze: od poniedziałku do piątku, w godz.ch: 700 - 1430. 4.12. Osoba upoważniona do odbioru przedmiotu zamówienia ze strony Zamawiającego: o Kierownik Zakładu Oczyszczania Ścieków, tel. 16 678 05 90 w. 11. 4.13. Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostarczonego produktu w sytuacji, gdy Wykonawca dostarczy produkt: o niezgodny z zamówieniem, o posiadający wady. W takim przypadku Wykonawca w czasie 3 dni roboczych dostarczy produkt zgodny z zamówieniem lub wolny od wad. 4.14. Zasady reklamacji: zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego. Podstawą rozpatrzenia reklamacji będzie protokół sporządzony przez Zamawiającego. Reklamacje dostarczonego towaru, Wykonawca dostawy będzie rozpatrywał najpóźniej do 3-ch dni od dnia przekazania pisemnej reklamacji. 4.15. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu, za opóźnienie w dostawie przedmiotu zamówienia karę w wysokości 0,5% łącznego wynagrodzenia należnego, za każdy dzień opóźnienia w dostarczeniu zamówionej partii wapna palonego mielonego licząc od terminu dostawy określonego w pkt 2. 4.16. W przypadku opóźnienia w dostawie, Zamawiający potrąci naliczone kary z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za dostawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający może potrącić kwotę kary z każdej wymagalnej wierzytelności Wykonawcy względem Zamawiającego. Zapłata kary przez Wykonawcę lub dokonanie potrącenia przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania i zakończenia przedmiotu zamówienia lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z niniejszej umowy. CPV: 44921200-4. Dokument nr: NI.271.02.ZO.2022 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert 25-01-2022 12:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pwik.przemysl/public/postepowanie?postepowanie=24692923 TERMIN SKŁADANIA ofert 25-01-2022 12:00:00 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: do 4 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego. Wymagania: Tryb Postępowania RFX otwarty Waluta postępowania PLN 3. Cena ofertowa: Oferta cenowa powinna być sporządzona na Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Formularz oferty należy uzupełnić i podpisać, a następnie załączyć jego skan w formacie PDF do oferty składanej elektronicznie, za pośrednictwem platformy zamówień SMART PZP. W elektronicznym formularzu oferty należy podać łączną cenę brutto dla całości przedmiotu zamówienia. Podana w Załączniku nr 1 ryczałtowa cena (cena ofertowa) musi być wyrażona w PLN (netto, VAT, brutto) cyfrowo i słownie. Podatek VAT - naliczony zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego oraz obejmować wszelkie koszty i opłaty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Termin płatności faktury wynosi 30 dni od dnia przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 5. Pozostałe wymagania: 1.1. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji wymagań, o których mowa w punkcie 4. 1.2. Złożenie oferty oznacza akceptację wszystkich wymagań Zamawiającego. 1.3. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni. Uwagi: 6. Informacje ogólne: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 6.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Rokitniańska 4, 37-700 Przemyśl kontakt: tel. 16 678-32-59, sekretariat@pwik.przemysl.pl kontakt z IOD: tel. 16 678 32 59 wew. 38, e-mail: kadry@pwik.przemysl.pl 6.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ,,Dostawa wapna palonego mielonego do higienizacji osadów ściekowych w Zakładzie Oczyszczania Ścieków w Przemyślu" - znak sprawy: NI.271.02.ZO.2022 - prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego. 6.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 6.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 6.7. Pani/Pan posiada: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *, o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **, o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 6.8. Pani/Panu nie przysługuje: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ____________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. |
© eurobudowa.pl 2004-2022